Назад

ВАКАНСІЯ

 

22.07.2020

Управління адміністративних послуг міської ради

Управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки) оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  • адміністратора управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки) 2 одиниці;

  • головного спеціаліста-бухгалтера управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки).

 

Вимоги до кандидатів на посаду адміністратора управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки):

  • вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння комп'ютером та оргтехнікою.

 

Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста-бухгалтера управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки):

  • вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння комп'ютером та оргтехнікою.

 

Для участі в конкурсі подаються:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органі місцевого самоврядування та проходження служби;

  • заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;

  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • підтвердження подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2019 рік, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою www.nazk.gov.ua.

 

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-40-57 – управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки), кабінет № 67, за адресою: вул.Київська, 281 А (ІІ поверх).

Документи приймаються до 22 серпня 2020 року.

 

 

 

22.07.2020

Управління освіти міської ради

Відповідно до статті 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” виконавчий комітет Прилуцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

  • начальника управління освіти міської ради.

 

Вимоги до кандидатів на посаду начальника управління освіти міської ради:

  • вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах в закладах освіти не менше 5 років;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння ПК.

 

Для участі в конкурсі подаються:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органі місцевого самоврядування та проходження служби;

  • заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;

  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

  • підтвердження подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2019 рік, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою www.nazk.gov.ua.

 

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-11-95 – відділ по роботі з кадрами міської ради, кімната № 35 виконавчого комітету міської ради.

Документи приймаються до 22 серпня 2020 року.

 

 

 

27.02.2019

Прилуцька міська рада

Відповідно до статті 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” виконавчий комітет Прилуцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

начальника відділу комунальної власності міської ради.

Вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу комунальної власності міської ради:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;

  • стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менше 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5-ти років;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків;

  • володіння ПК.

Для участі в конкурсі подаються:

  • заява на ім’я голови конкурсної комісії;

  • особовий листок по обліку кадрів (форма № П-2ДС);

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-11-95 – відділ по роботі з кадрами міської ради, кімната № 35 виконавчого комітету міської ради. Документи приймаються до 27 березня 2019 року.

Назад