ПЕРЕЛІК
основних делегованих комітетам самоорганізації населення повноважень міської ради та її виконавчих органів щодо видачі довідок, складання актів та інших документів, засвідчення підписів
1.1.Управлінню праці та соціального захисту населення Прилуцької міської ради:
1.2.Управлінню Пенсійного фонду України в м.Прилуки та Прилуцькому районі Чернігівської області:
довідку, яка засвідчує, що чоловік (дружина), а в разі їх відсутності – один з батьків або брат чи сестра, дідусь чи бабуся померлого годувальника, незалежно від віку і працездатності, зайняті доглядом за дитиною померлого годувальника до досягнення нею (ними) 8 років;
довідку, що засвідчує місце проживання (реєстрації) особи;
довідку, що підтверджує проживання членів сім’ї з пенсіонером на день його смерті (для виплати недоодержаної пенсії).
1.3. Прилуцькому міському відділу Управління Державної міграційної служби України в Чернігівській області (паспортний стіл):
довідку про фактичне перебування іноземців та осіб без громадянства на території України;
засвідчення підписів на заявах-згодах власників приміщень/будинків, які запрошують до себе іноземних громадян та осіб без громадянства.
1.4.Міськрайонному суду м.Прилуки:
довідку про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
акт про фактичне проживання чи непроживання зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
довідку про фактичне проживання чи непроживання зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
довідку про спільне проживання чи не проживання осіб за певною адресою;
засвідчення підписів на довіреностях, що посвідчують повноваження представників сторін та інших осіб, які беруть участь у судовому засіданні;
інші довідки, якщо вони можуть підтвердити той чи інший юридичний факт.
1.5. Відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Прилуцького міськрайонного управління юстиції:
довідку з місця проживання.
1.6.Прилуцькому управлінню по газопостачанню та газифікації:
засвідчення підписів на дозволах на підключення до газопроводів;
довідку про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.