Назад

 Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради за 1 півріччя 2017 року:

За 1 півріччя 2017 року до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 76 справ від 3 ліквідованих підприємств:

1.Приватного підприємства “Річроуд” за 2013-1016 роки;

2.Громадської організації “Футбольний клуб “Європа” за 2000,2007-2011,2016 роки;

3.Прилуцької міської громадської організації “Регіональний учбовий центр “Інтеграл” за 2002-2017 роки;

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

21.06.2017

Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 1 півріччя 2017 року :

За 1 півріччя 2017 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 470 громадян.

Видано 470 довідок, із них з позитивним результатом - 462.

Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 205 про підтвердження трудового стажу - 167, пільгових довідок - 8, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради - 82, негативних довідок по документах- 3, негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ - 5.

На платній основі запити не видаються.

Від Урядової гарячої лінії запити не надходили.

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

21.06.2017.

Перелік ліквідованих установ з місцем зберігання документів з кадрових питань (додається).

Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 2016 року:

У 2016 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 102 справи від 5 ліквідованих підприємств:

1.ТОВ “Савой Ойл” за 2009-2010, 2013 роки;

2.Приватного підприємства “Злагода” за 2004-2005роки;

3.Приватного підприємства “Стоматологічна клініка лікаря Петренко” за 2007-2016 роки.

4.ТОВ “Бізнес лінії” за 2004-2016 роки;

5.Приватного підприємства “Вербена-Прилуки” за 2009-2016 роки.

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

11.01.2017

Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 2016 рік:

Протягом 2016 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 1030 громадян. Видано 1030 довідок, із них з позитивним результатом — 1001. Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 480 про підтвердження трудового стажу - 334, пільгових довідок - 27, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради - 160, негативних довідок по документах - 12, негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ — 17. На платній основі запити не видаються. Запити від Урядової гарячої лінії не надходили.

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

11.01.2017

Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 1 півріччя 2016 року:

За 1 півріччя 2016 року до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 40 справ з кадрових питань (особового складу) від 3 ліквідованих підприємств:

1. ТОВ “Савой -Ойл” за 2009-2010 роки;

2. Приватного підприємства “Злагода” за 2004-2005роки;

3. Приватного підприємства “Стоматологічна клініка лікаря Петренко” за 2007-2016 роки.

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

29.06.2016

Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 1 півріччя 2016 року:

За 1 півріччя 2016 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 603 громадяни. Видано 603 довідки, із них з позитивним результатом - 590. Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 272, про підтвердження трудового стажу - 190, пільгових довідок - 12, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради з різних питань - 116, негативних довідок по документах - 2, негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ — 11. На платній основі запити не видаються. Від Урядової гарячої лінії запити не надходили.

Повідомляємо, що на офіційному сайті міста Прилук у рубриці соціальна політика, підрубриці архівний відділ розміщені наступні розділи:

послуги, в якому розміщено перелік послуг, що виконуються архівним відділом та бланки заяв. Перелік підприємств, які є на зберіганні в архіві розміщені в розділі - фонди. У розділі - нормативна база надається інформація про види документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архівного фонду, затверджені Міністерством юстиції України від 14.03.2013 року №428/2296.

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

29.06.2016

Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 2015 року

У 2015 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 59 справ від 3 ліквідованих підприємств:

1.ТОВ “Велмі -Пром” за 2003-2012, 2015 роки;

2.Приватного підприємства “ТАККЕР” за 2008-2009, 2013 роки;

3.Приватного підприємства “Автопостач Плюс” за 2012-2014 роки.

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

20.01.2016

Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 2015 рік

Протягом 2015 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 1118 громадян. Видано 1118 довідок, із них з позитивним результатом - 1097.Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 541, про підтвердження трудового стажу - 417, пільгових довідок - 26, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради - 113, негативних довідок по документах- 12,негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ - 9.На платній основі запити не видаються. Від Урядової гарячої лінії запити не надходили.

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

20.01.2016

Інформуємо керівників державних установ, органанів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій міста

Наказом Міністерства юстиції 18 червня 2015 за № 1000/5 затверджені “Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування,на підприємствах, в установах і організаціях”. За новими правилами,які набули чинності у липні 2015 року і містять чимало новацій і уточнень слід розробляти номенклатури справ на 2016 рік. Новели правил, щодо складання номенклатури справ:

Уточено порядок розроблення і затвердження типових та примірних номенклатур справ (пп.2,3 гл.1 розд.1Y Правил № 1000/5). Типові номенклатури відтепер затверджує лише орган вищого рівня (раніше вимагалося спільне затвердження органу вищого рівня і Державної архівної служби).

Нині типові номенклатури справ можуть розроблятися місцевими органами влади, а не лише центральними, як раніше.

Дозволено у разі виробничої потреби поєднувати структурний і функціональний принцип побудови номенклатури справ (абз.4п.6гл.1 розд.1Y Правил № 1000/5).

Уперше визначено, що до зведеної номенклатури можуть бути включені окремі розділи для справ відокремлених підрозділів, які не є юридичними особами (абз.2п.6гл.1розд. 1Y Правил №1000/5).

Установлено,що структурні підрозділи мають складати номенклатури справ до 15 листопада й відтак подавати їх до служби діловодства (п.8гл.1розд.1Y Правил № 1000/5).

Виключено положення про необхідність схвалення номенклатури справ структурного підрозділу ЕК структурного підрозділу.

Уточнено, що новостворені організації незалежно від форм власності подають свої номенклатури на розгляд не лише до державного архіву, а й до архівного відділу райдержадміністрації чи міської ради - залежно від зони комплектування, у якій вони перебувають (абз.2 п.14 гл.1розд.1Y Правил № 1000/5).

Уведено нове поняття “справа-наряд” для позначення загальної справи, до якої під час підготовки документів для передавання в архів організації включено кілька особових справ працівників.

Необхідно пердбачити в номенклатурі справ резервні номери для включення нових справ протягом року.

Не дозволяється вживати в заголовках справ:

- неконкретні формулювання -”загальне листування”, “вхідна кореспонденція”,”вихідна кореспонденція”,”кадрова доку-ментація”, тощо.

- термін “матеріали” замість терміна “документи” (перший варіант не передбачений нормативно-правовими актами та стандартами).

- складні синтаксичні звороти.

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

Інформація про підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 2015 року

У 2015 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшли справи від 2 ліквідованих підприємств:

1.ТОВ “Велмі -Пром” за 2003-2012, 2015 роки;

2.Приватного підприємства “ТАККЕР” за 2008-2009, 2013 роки.

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

24.09.2015

Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради станом на 1 жовтня 2015 року

Станом на 1 жовтня 2015 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 919 громадян. Видано 919 довідок, із них з позитивним результатом - 896.Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 428, про підтвердження трудового стажу - 347, пільгових довідок - 21, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради - 100, негативних довідок по документах- 17,негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ - 6.

На платній основі запити не видаються. Від Урядової гарячої лінії зпити не надходили.

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

24.09.2015

Інформація про підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради в 2014 році

В 2014 року до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшли справи від 15 ліквідованих підприємств:

1.ТОВ “Будартіль”- 2002-2013 роки;

2.Приватне підприємство Редакція газети “В двух словах”- 1994-2013 роки;

3.ТОВ “Європа”- 2001-2003 роки;

4.Приватне підприємство “Ресурс-Ойл”-2005-2013 роки;

5.Приватне підприємство “Азера-Ойл”- 2007-2013 роки;

6.Приватне підприємство “СГ-Трак”- 2006-2011 роки;

7.ТОВ “Парадіс”-2000-2012 роки;

8.ВАТ “Прилуцьке АТП-17407”-1958-2014 роки;

9.КП “Культурно-дозвільний центр”-2003-2014 роки;

10.ТОВ “Мехспецстрой”-2006-2008,2011-2012 роки;

11.Артіль інвалідів ім. 1 Травня - 1952,1954-1960 роки;

12.Промислово-кооперативна артіль “Харчпром” - 1950-1956 роки;

13.ВАТ “Прилуцький завод продовольчих товарів” - 1943-2012 роки;

14.Приватне підприємство “Фірма “Березень” -1998-2000,2007 роки;

15.Приватне підприємство”Експертно-інформаційне бюро”-2004-2014 роки;

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

27.01.2015

Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 2014 рік

Протягом 2014 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 1448 громадян. Видано 1448 довідок, із них з позитивним результатом - 1420. Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 819, про підтвердження трудового стажу - 487, пільгових довідок -36, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради - 78, негативних довідок по документах- 13, негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ - 15.

Начальник архівного відділу, Світлана Брітан

27.01.2015


Архівний відділ Прилуцької міської ради виконує делеговані повноваження місцевих державних архівних установ щодо зберігання документів Національного архівного фонду (далі НАФ) та управління архівною справою і діловодством на території міста. Питання збереженості документів НАФ, його примноження та використання завжди було важливим для суспільства. На даний час архів комплектується документами НАФ 34 установ, організацій і підприємств міста. Сьогодні в архівному відділі зберігаються документи 66 організацій (66фондів), що складає 11629 справ з 1943 по 2012 рік. Протягом 2013 року до архіву надійшло 500 документів НАФ від 16 установ. Отже, архів не лише зберігає документи минулого, а й працює над комплектуванням фондів сучасними документами, котрі в свою чергу, через десятки чи сотні літ, неодмінно стануть для наших нащадків історичною цінністю. Спеціалісти, які відповідають за архівну справу в місті сумлінно ставляться до виконання своїх обов'язків. Це їхніми руками формується і поповнюється Національний архівний фонд.

Крім документів НАФ архівний відділ виконує функцію Трудового архіву і комплектується документами ліквідованих підприємств, установ та організацій міста. На даний час в архіві зберігаються документи 168 організацій (168 фондів), що складають 13708 справ за 1943-2013 роки. У 2013 році до архіву надійшло 1188 справ від 16 ліквідованих організацій:


ПАТ “Прилуцький завод “Білкозин”

1976-2013

ДП “Будбест” ПП “Престиж-буд 2”

2009-2011

ТОВ “Дельта ЛТД плюс”

1994-2012

ТОВ “Юридична фірма “Ваше алібі”

2008-2009

Прилуцька міська санітарно-епідеміологічна станція

1946-2012

ПП “Еталон Люкс”

2005-2012

КП “Комунальні послуги”

2002-2011

ПП “Укртранс-Енерго”

2007-2013

ПП “Автомобіліст”

1999-2004

ТОВ “Варладекс”

2011-2012

Дитячий комбінат № 9 Прилуцького заводу “Пластмас”

1966-1993

ВАТ “Конструкторське бюро пожежних та спеціальних машин”

1950-2011

Прилуцька міська станція швидкої допомоги

1981-2013

ПП “Престиж-Буд 2”

2007-2013

ТОВ “Дніпро - РСТ”

2006-2013

ПП “Автопартнер 2008”

2009-2013


Протягом 2013 року за довідками соціально-правового характеру звернулося близько 1364 громадян. Видано 1364 довідки з різних питань - це і підтверджен-ня пільгового стажу та звичайного стажу роботи, про розмір заробітної плати, про оренду та приватизацію землі, надання житлової площі та інші. Отже, архів - це не склад паперів, а жива, творча, наукова установа, в якій кожний документ є важливим і становить велику цінність як для людини так і для суспільства.





Назад