Назад

Малий бланк-2012



30 квітня 2013 року відбулося засідання виконавчого комітету міської ради, на якому були прийняті наступні рішення:


рішення

Назва рішення виконавчого комітету

Джерело
інформації

Публічність

208

Про вартість харчування в дитячих закладах відпочинку міста Прилуки

Управління освіти міської ради

додається

209

Про затвердження додаткових заходів по забезпеченню відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2013 року

Головний спеціаліст у справах сім’ї та молоді міської ради
ЮЩЕНКО Л.М.

додається

210

Про організаційний внесок за участь у Миколиному ярмарку на 2013 рік

КП „Культурно-дозвільний центр” міської ради

додається

211

Про утворення постійно діючої комісії з питань поводження з безхазяйними відходами у місті Прилуки

Управління житлово-комунального господарства міської ради

додається

Положення про постійно діючу комісію з питань поводження з безхазяйними відходами у місті Прилуки

додається

212

Про оренду майна

Відділ комунальної власності міської ради

додається
(з вилученням інформації з обмеженим доступом)

213

Про нагородження

Сектор по роботі з кадрами міської ради

додається

214

Про хід виконання рішення виконавчого комітету від 28 лютого 2013 року № 101 „Про затвердження плану заходів щодо забезпечення виконання доходів бюджету м.Прилуки у 2013 році”


Фінансове управління міської ради

додається

215

Про хід виконання рішення виконавчого комітету від 28 лютого 2013 року № 102 „Про затвердження плану заходів щодо наповнення міського бюджету, економного і раціонального використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни у 2013 році”

Фінансове управління міської ради

додається

216

Про виділення коштів

Фінансове управління міської ради

З обмеженим доступом

(відповідно до ст.6 Закону України

Про доступ до публічної інформації”)

217

Про виносну торгівлю

Управління економічного розвитку міської ради

З обмеженим доступом

(відповідно до ст.6 Закону України

Про доступ до публічної інформації”)

218

Про виносну торгівлю квітами

Управління економічного розвитку міської ради

З обмеженим доступом

(відповідно до ст.6 Закону України

Про доступ до публічної інформації”)

219

Про затвердження договірних цін капітальних ремонтів житла інвалідів війни

Управління праці та соціального захисту населення міської ради

З обмеженим доступом

(відповідно до ст.6 Закону України

Про доступ до публічної інформації”)

220

Про дозвіл на реєстрацію місця проживання

Юридичний відділ міської ради

З обмеженим доступом

(відповідно до ст.6 Закону України

Про доступ до публічної інформації”)


221

Про видачу ордера, переведення в чергу інвалідів війни, переоформлення особових рахунків та договорів найму житлових приміщень

Юридичний відділ міської ради

З обмеженим доступом

(відповідно до ст.6 Закону України

Про доступ до публічної інформації”)


222

Про приватизацію житлового приміщення

Юридичний відділ міської ради

З обмеженим доступом

(відповідно до ст.6 Закону України

Про доступ до публічної інформації”)

223

Про розгляд заяв підприємств, організацій, установ та громадян міста стосовно будівництва

Відділ містобудування та архітектури міської ради

З обмеженим доступом

(відповідно до ст.6 Закону України

Про доступ до публічної інформації”)

____________________________________________________________

Примітка: Місце зберігання документів – загальний відділ міської ради (протягом 5 років)





Назад