Назад



ОГОЛОШЕННЯ


Відповідно до статті 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” виконавчий комітет Прилуцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

  • державного реєстратора речових прав на нерухоме майно відділу адміністративних послуг міської ради.


Вимоги до кандидатів на посаду державного реєстратора речових прав на нерухоме майно відділу адміністративних послуг міської ради:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;

  • стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менше 1-го року, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3-х років;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків;

  • володіння ПК.

Для участі в конкурсі подаються:

  • заява на ім’я голови конкурсної комісії;

  • особовий листок по обліку кадрів (форма №П-2ДС);

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua;

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-11-95 – відділ по роботі з кадрами міської ради, кімната № 35 виконавчого комітету міської ради. Документи приймаються до 22 вересня 2018 року.







Сектор по роботі з кадрами інформує!

Повідомляємо, що відповідно до статті 15 Закону України “Про доступ до публічної інформації” проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються не пізніш, як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

Відповідно до Положення про Почесну грамоту виконавчого комітету Прилуцької міської ради Почесною грамотою нагороджуються трудові колективи, окремі особи за високі трудові досягнення, успіхи в реалізації програм економічного та соціального розвитку, активну громадську діяльність, роботу по вихованню підростаючого покоління, особистий внесок у розвиток культури, науки, охорони здоров’я, миротворчу, благодійну діяльність, захист державних інтересів з нагоди загальнодержавних та професійних свят. Нагородження до дня народження: ювілей 50, 60 років здійснюється для працівників бюджетної сфери міста Прилуки, а 90, 95, 100 років — для мешканців міста Прилуки.

Клопотання про нагородження подаються до міської ради не пізніше ніж за 35 днів до визначеної дати вручення.

Тому для дотримання норм чинного законодавства та належної роботи структурних підрозділів міської ради, наголошуємо на необхідності подавати клопотання відповідно до визначених термінів.




Назад