Назад


„Відповідно до статті 10 Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” виконавчий комітет Прилуцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  • головного спеціаліста відділу комунальної власності міської ради.

Вимоги до кандидатів на посади:

  • головного спеціаліста відділу комунальної власності міської ради.

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;

  • стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менше 1-го року, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3-х років;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків;

  • уміння працювати на комп’ютері.

Для участі в конкурсі подаються:

  • заява на ім’я голови конкурсної комісії;

  • фотокартка розміром 4х5;

  • особовий листок по обліку кадрів (форма № П-2ДС);

  • автобіографія;

  • копії документів про освіту та додатку до нього;

  • декларація про доходи за 2016 рік;

  • резюме;

  • копія паспорта та картки платника податків;

  • копія військового квитка (при наявності).

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-11-95 – сектор по роботі з кадрами міської ради, кімната № 35 виконавчого комітету міської ради. Документи приймаються до 24 червня 2017 року.



Відповідно до статті 10 Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” виконавчий комітет Прилуцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  • заступника начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради.

Вимоги до кандидатів на посаду:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;

  • стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менше 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5-ти років;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків;

  • уміння працювати на комп’ютері.

Для участі в конкурсі подаються:

  • заява на ім’я голови конкурсної комісії;

  • фотокартка розміром 4х5;

  • особовий листок по обліку кадрів (форма № П-2ДС);

  • автобіографія;

  • копії документів про освіту та додатку до нього;

  • декларація про доходи за 2016 рік;

  • резюме;

  • копія паспорта та картки платника податків;

  • копія військового квитка (при наявності).

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-11-95 – сектор по роботі з кадрами міської ради, кімната № 35 виконавчого комітету міської ради. Документи приймаються до 10 червня 2017 року.

Назад