Назад



«Чернігівгаз» комплексно підготувався до роботи в осінньо-зимовий період

Для забезпечення в майбутньому опалювальному сезоні стабільної та безаварійної доставки природного газу понад 356,5 тис домогосподарств та 2,5 тис підприємств та установ, працівниками ПАТ «Чернігівгаз» проведено комплекс заходів, спрямованих на надійне функціонування газорозподільної системи Чернігівського регіону.

Ключовими напрямками цьогорічної підготовки до опалювального сезону стали капітальні та поточні ремонти газових споруд, станцій катодного захисту, обстеження газової мережі на наявність пошкоджень та витоків.

Компанія здійснила технічне обслуговування та переоснащення 1,7 тис газорегуляторних споруд, замінивши морально-застаріле запірно-регулююче обладнання радянських часів на сучасне закордонне устаткування. Було продіагностовано роботу 738 станцій катодного захисту. Крім того, технічним оглядом охоплено понад 4,7 тис км мереж області, а це 90% від запланованого обсягу робіт.

«У холодну пору року вся система газопостачання відчуває максимальне навантажена та вимагає більш ретельного нагляду та контролю. Цей період стає для газовиків справжнім випробовуванням на готовність до будь-яких непередбачуваних ситуацій. Тому, як тільки добігає кінця попередній опалювальний сезон, ми починаємо думати і працювати на перспективу – міняємо устаткування, ремонтуємо проблемні ділянки, створюємо аварійний запас труб, перевіряємо готовність персоналу, тощо», - повідомив технічний директор «Чернігівгазу» Віталій Черчович.

Упродовж 9 місяців 2018 року фахівці «Чернігівгазу» перевірили майже 124 тис домогосподарств. Аварійно-диспетчерською службою було усунуто 12 тис витоків газу. У літній період проведені ремонтно-профілактичні роботи газорозподільчих мереж та споруд понад 130 населених пунктів області.

Відтоді, як на минулому тижні місцеві ради оголосили про початок опалювального сезону, ПАТ «Чернігівгаз» вже відновило газопостачання 85-ти з 96-ти котелень підприємств теплоенергетики. Більше 80% установ бюджетної сфери також вже з газом.

Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 13,8 тисяч км газопроводів.

Нашими споживачами є понад 356,5 тисяч сімей, близько 2,5 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, ПАТ «Облтеплокомуненерго», ТОВ «Земля і воля», Остерська КЕЧ, НіжинТеплоМережі, ПАТ «Линовицький цукровий к-т», КП ТКЕ Прилукитепловодопостачання.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися

до фахівця із зв’язків з громадськістю та пресою

Наталії Свириденко

Тел./факс: +380 462 94 13 04

Моб.: +380 67 244 96 46

E-mail: press@cngas.com.ua

http://cn.104.ua/



Профспілки вимагають справедливого тарифу через низькі зарплати в газорозподільній галузі (стаття додається).

Фото заходу: Профспілки вимагають справедливого тарифу



У Чернігові пройшов Фінал ІІ Всеукраїнських змагань аварійних газових служб

8 серпня 2018 року на навчально-тренувальному полігоні ПАТ «Чернігівгаз» відбувся Фінал ІІ Всеукраїнських змагань аварійних служб газорозподільних компаній. Впродовж дня фахівці служби «104» з «Дніпропетровськгазу», «Хмельницькгазу» та Чернівцігазу» змагалися в професійній майстерності.

Подібні масштабні змагання на чернігівському полігоні проводяться вперше. Готуючись до фіналу, «Чернігівгаз» переобладнав полігон, додавши траси поліетиленових труб, додатковий приямок і імітацію житлового будинку зі встановленим газовим обладнанням.

Організаторами першості виступили група компаній РГК та «Укргазпрофспілка». До цього у трьох регіонах – Центральному, Східному та Західному пройшли проміжні тури. Загалом в змаганнях взяли участь 22 газорозподільні компанії України. Три найсильніші вийшли в фінал.

За аналогією з півфіналом бригади аварійників оцінювалися по шістьом дисциплінам, в ході яких перевірялися володіння практичними навичками та злагодженість дій команди при локалізації аварійних ситуацій, знання теорії, вміння користуватися спецзасобами, приладами, тощо. Окрім того, комісія ретельно оглядала рівень матеріального оснащення, наявність документації та технічних стан спецавтомобілів.

Згідно жеребкування, команді з Чернівців випало першими показати вправність на практиці, яка є найскладнішим етапом конкурсу. Учасникам потрібно було за 60 хвилин виявити всі витоки на надземному газопроводі і обладнанні, відшукати та локалізувати пориви на підземному сталевому та поліетиленовому газогонах. Ще одне завдання - потушити пожежу в приямку з подальшим усуненням витоку.

«Усі бригади знаходяться в рівних умовах. У практичній частині конкурсу, де головне оперативно і, дотримуючись всіх регламентних дій, усунути аварію, завдання також однакові. До того ж на полігоні все відбувається як в реальному житті. Витоки газу справжні. Це дозволяє максимально оцінити готовність команди впоратися з будь якою непередбачуваною ситуацією», - зазначив головний інженер «Чернігівгазу» Євгеній Денисенко.

Газовики впевнені, що такі змагання вкрай необхідні, адже дають нагоду черговий раз перевірити свою фаховість і замислитись, наскільки ж безпека споживачів залежить від їх майстерності. До моменту заїзду на полігон, жоден конкурсант не бачив ані розташування складових газорозподільної мережі, ані схеми газопроводів. Це дає гарну нагоду оцінити підготовку та випробувати сили на дещо іншому обладнанні, перейняти нові методи роботи у колег з інших облгазів.

«Від професійних навичок членів аварійної служби часто залежить життя та здоров’я людей. Тому дуже важливо, щоб бригада «104» у критичних нештатних ситуаціях не розгубилася та локалізувала аварію у найкоротший термін. Конкурс служб «104» є особливо корисним для молодих спеціалістів, адже, всі практичні заняття відбуваються в реальних умовах і на справжньому обладнанні» - розповідає член конкурсної комісії – експерт з ПАТ «Дніпропетровськгаз» Сергій Круковець.

Показавши високу оперативність та якість роботи в екстрених ситуаціях, звання кращої аварійної бригади виборола команда ПАТ «Чернівцігаз» з результатом 425,5 балів із 461 можливих. На другу сходинку піднялися аварійники з «Дніпропетровськгазу», а бронзу отримала бригада «Хмельницькгазу».

Довідка: Аварійно-диспетчерська служба – підрозділ екстреного цілодобового реагування на надзвичайні ситуації, пов`язані з витоками газу на системі газопостачання. Бригада служби «104» складається з трьох фахівців – майстра, слюсаря і слюсаря-водія. Всі автомобілі аварійної газової служби укомплектовані радіозв`язком, системою GPS-навігації, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними техзасобами. Для пошуку витоків застосовуються сучасні високочутливі прилади Variotec, JL-268, Дозор, Варта 5-03М.

За додатковою інформацією звертатися до фахівця

із зв’язків з громадськістю та пресою Наталії Свириденко

Тел./факс: +380 462 94 13 04 Моб.: +380 67 244 96 46



Кожен етап оцінювала конкурсна комісія. змагання складалися з низки етапів випробувань

Переможці, три кращі бригади, на початку серпня борються за звання кращої аварійної бригади у фіналі у м. Чернігові. Наступним випробуванням було гасіння загоряння газу в приямку з подальшим усуненням витоку, а також демонстрація вміння надати першу медичну допомогу постраждалим. Також суддівська комісія перевіряла теоретичні знання, вміння застосовувати засоби індивідуального захисту, технічний стан та оснащення автомобіля, наявність необхідної документації.

У практичній частині чернігівці успішно впоралися з витоком газу на різьбовому з’єднанні надземного газогону, але окремі неточності в ході локалізації аварії на підземці не дали команді можливості піднятися на сходинку вище. Втім, за словами учасників, вони звиклі до труднощів і навантажень, тому перевірка навичок роботи в нестандартних умовах пішла лише на користь.

«Виступати було доволі складно. Перш за все - незнайомий полігон, атмосфера змагань, хвилювання. Комісія стежить за кожним кроком і зауважує будь-які неточності. Але це ж наша щоденна робота і такі умови лише загартовують і змушують працювати над собою. Ми повинні бути готовими до будь-яких непередбачуваних ситуацій, коли секунди вирішують усе. І витік потрібно швидко виявити, і усунути будь-де - під землею, в колодязях або підвалах житлового будинку»,- зауважив майстер аварійної служби ПАТ «Чернігівгаз» Олександр Семенець.

Перемогу у фіналі конкурсу завоювали господарі полігону - бригада «Дніпропетровськгазу» з результатом 437 балів, другу сходинку – з 401 балом - посіла команда «Львівгазу». Аварійники впевнені, що такі змагання вкрай необхідні і повинні стати традиційними, адже дозволяють випробувати сили на дещо іншому обладнанні та перейняти нові методи роботи. Так, на полігоні в Марганці чернігівці вперше опробували гасіння пожежі в приямку сумішшю шамотної глини. На відміну від вогнегасника, така суміш є більш ефективною і може не лише миттєво загасити полумя, а й тимчасово призупинити витік газу. Враховуючи переваги нового спецзасобу, «Чернігівгаз» вирішив його взяти на озброєння аварійних служб свого регіону.

Довідка: Аварійно-диспетчерська служба – підрозділ екстреного цілодобового реагування на надзвичайні ситуації, пов’язані з витоками газу на системі газопостачання. АДС ПАТ «Чернігівгаз» є в кожному районі Чернігівської області, загалом – 26. Бригада служби «104» складається з трьох фахівців – майстра, слюсаря і слюсаря-водія. Всі автомобілі аварійної газової служби укомплектовані радіозв’язком, системою GPS-навігації, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними техзасобами. Для пошуку витоків застосовуються сучасні високочутливі прилади Variotec, JL-268, Дозор, Варта 5-03М.

За додатковою інформацією звертатися

до фахівця із зв’язків з громадськістю та пресою

Наталії Свириденко

Тел./факс: +380 462 65 20 07

Моб.: +380 67 244 96 46

E-mail: press@cngas.com.ua

http://cn.104.ua/


«Чернігівгаз Збут» у суді довів безпідставність штрафів «Нафтогаза» на 80 млн.грн.

Проблеми із розрахунками за газ в Чернігівському регіоні передусім повязані із боргами населення та затримкою платежів держбюджету за пільги та субсидії. Таку заборгованість Нафтогаз спробував використати у свою користь, для нарахувань штрафів та пені, які не передбачені законом.

Київський апеляційний господарський суд виніс постанову, якою залишив в силі рішення Господарського суду Чернігівської області щодо неправомірності стягнення на користь «Нафтогазу» з ТОВ «Чернігівгаз Збут» понад 79,6 млн грн. штрафних санкцій. У жовтні 2017 року НАК «Нафтогаз України» звернувся з позовною заявою до «Чернігівгаз Збуту», в якій просив суд стягнути майже 79,6 млн грн. штрафу за начебто неналежне виконання компанією договору купівлі-продажу природного газу побутовим споживачам. Позовні вимоги включали в себе пеню за період лютий-листопад 2016 року на суму 63,5 млн грн, решту нарахувань складали 3% річних та інфляційні втрати. У результаті суд частково задовольнив вимоги позивача. Згідно його рішення збутівська компанія зобов’язана відшкодувати «Нафтогазу» лише 0,3% суми, а саме 247 тис. грн.

У компанії пояснюють, що головним чином проблеми з взаєморозрахунками виникли через правову неврегульованість, яка призвела до нарахувань додаткових сум газопостачальнику за несвоєчасне надходження коштів з державного бюджету. Зокрема, систематичні затримки з фінансуванням пільг та субсидій дали НАКу підстави виставити «Чернігівгаз Збуту» штрафні вимоги.

«У цій справі наша компанія фактично виявилася заручником правових колізій. З одного боку, якщо всі документи клієнтів оформлені згідно порядку, ми не могли відмовити в наданні пільги або субсидії, з іншого - не мали права вимагати від людей оплати послуг в частині оформленої державної допомоги і застосувати пеню за прострочення бюджетного фінансування. У свою чергу, iнші учасники газового ринку формально не мали обмежень застосовувати до постачальника газу зі спецобов’язками примусових заходів та фінансової відповідальності», - повідомив директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.

Крім того, взаєморозрахунки між газопостачальною компанією та НАКом відбувалися згідно Порядку проведення розрахунків за спожитий природний газ, затвердженого постановою КМУ від 30 вересня 2015 р. № 792. Тобто, встановлений державою спецрежим взаєморозрахунків, коли суми автоматично перерозподілялися зі спеціального рахунку на рахунок «Нафтогазу» за визначеними нормативами, по суті усувало «Чернігівгаз Збут» від процесу користування коштами, отриманих від споживачів на свій розсуд. Це також свідчить про відсутність складу правопорушення і позбавляє НАК права застосовувати штрафні заходи до «Чернігівгаз Збуту».

Упродовж січня-червня 2018 року борги побутових споживачів Чернігівської області збільшилися на 97,7 млн грн. або 35,8% і наразі складають 370,4 млн грн. З них 266,7 млн грн. накопичили отримувачі пільг та субсидій. На даний час нарахування по пільгам та субсидіям профінансовані на 70,8%.

Довідка: Основною сферою діяльності ТОВ «Чернігівгаз Збут» є постачання природного газу. Компанія законодавчо визначена постачальником газу зі спеціальними обов’язками всім побутовим споживачам на території Чернігівської області.

Нашими клієнтами є понад 355 тисяч сімей, 1310 підприємств промисловості та компобуту, 383 бюджетні установи та 65 релігійних організацій. З них найкрупніші - ТОВ Агрофірма «Обрій LTD», ПрАТ «Чернігівський автозавод», ПАТ «Лосинівський маслосирзавод», ТОВ «Праця Стольне».

За додатковою інформацією звертатися

Тел.: +380 462 61 63 04; +380 462 65 16 45

E-mail: press@cngaszbut.104.ua

https://cngaszbut.104.ua/ua/

«Укртрансгаз» незаконно приписує «Чернігівгазу» багатомільйонні борги за послуги балансування (додається).

У травні 2018 року ТОВ «Чернігівгаз Збут» повернув до державної казни 198,4 млн грн. невикористаних субсидій, нарахованих впродовж опалювального сезону 2017-2018 рр. Це на 115 млн грн., або в півтора рази менше аніж в попередній опалювальний сезон.

Упродовж опалювального сезону 2017-2018 рр. 222 тис. споживачів Чернігівської області отримали субсидію на газ на загальну суму 1,5 млрд грн. На початок травня на особових рахунках 76 тис. клієнтів ТОВ «Чернігівгаз Збут» залишалися невикористаними заощаджені кошти по субсидії в розмірі 198,4 млн грн. Здійснити перерахування цих залишків до державного бюджету постачальників газу зобов`язує постанова Кабінету міністрів.

Згідно постанови, перерахунок невикористаних субсидій відбувся по всім категоріям споживачів, а не лише в тих, хто використовував газ на опалення. Більше всього коштів повернуто з особових рахунків клієнтів, що користувалися опалювальними газовими приладами – понад 197 млн грн., плитами і колонками – близько 0,8 млн грн., лише плитами - 0,6 млн грн.

«До 1 червня фахівці компанії передали до відділів соцзахисту списки субсидіантів із зазначенням невикористаних сум державної допомоги. Цим споживачам буде монетизовано і повернено на рахунки в банках або через «Укрпошту» суми, що не перевищують вартість 100 кубометрів газу. Але ця норма стосуватиметься лише комплексного споживання енергоносія», - повідомив директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.

Усю інформацію про баланс на особовому рахунку клієнти ТОВ «Чернігівгаз Збут» можуть дізнатися в особистому кабінеті на сайті 104.ua або безпосередньо з квитанцій, що надходять поштою.

Довідка: Основною сферою діяльності ТОВ «Чернігівгаз Збут» є постачання природного газу. Компанія законодавчо визначена постачальником газу зі спеціальними обов`язками всім побутовим споживачам на території Чернігівської області.

Нашими клієнтами є близько 355 тисяч сімей, 1310 підприємств промисловості та компобуту, 383 бюджетні установи та 65 релігійних організацій. З них найкрупніші - ТОВ Агрофірма «Обрій LTD», ПрАТ «Чернігівський автозавод», ПАТ «Лосинівський маслосирзавод», ТОВ «Праця Стольне».


За додатковою інформацією звертатися

Тел.: +380 462 61 63 04; +380 462 65 16 45

E-mail: press@cngaszbut.104.ua

https://cngaszbut.104.ua/ua/


«Чернігівгаз» взяв участь у Всеукраїнському конкурсі профмайстерності бригад діагностики газових мереж (інформація додається).


«Чернігівгаз» має намір впятеро збільшити івестиції в газові мережі регіону (інформація додається).

На Чернігівщині 98% споживачів мають облік природного газу

Від початку дії програми з безкоштовного встановлення лічильників газу побутовим споживачам ПАТ «Чернігівгаз» встановив 46,5 тис. індивідуальних та 630 загальнобудинкових лічильників газу, витративши на це понад 97 млн грн. На сьогоднішній день, не охопленими комерційним обліком енергоносія залишилося 2% споживачів, або 6,5 тис. житлових приміщень.

Про це журналістам на прес-конференції повідомили керівники ПАТ «Чернігівгаз».

В рамках інвестиційних програм 2012-2017 рр. «Чернігівгаз» поетапно забезпечив облік природного газу у близько 92 тис. сімей Чернігівського регіону. В 2018 році компанія продовжує встановлення лічильників населенню.

«За 5 місяців «Чернігівгаз» вже встановив понад 4 тис. приладів, без обліку залишилися ще 6,5 тис. приміщень. По майже 700 адресам ми маємо офіційні відмови від установки лічильників. Згідно Кодексу ГРМ, по таким особовим рахункам нарахування проводяться за граничними нормами споживання», - зазначив директор з капітального будівництва ПАТ «Чернігівгаз» Сергій Нагорний.

Водночас до компанії надходить чимало звернень від громадян стосовно встановлення індивідуальних лічильників саме в тих багатоповерхівках, де вже є загальнобудинковий прилад.

«За статистикою січня-квітня у приміщеннях з центральним гарячим водопостачанням при нормі 3,3 кубометра споживачі фактично використовували 6 куб м газу, а без ЦГВ – при нормі 5,4 м3 – споживалося 9,8 кубів газу», - зазначив головний метролог «Чернігівгазу» Ігор Швець.

Як зазначають в ПАТ «Чернігівгаз», статистика реального споживання в черговий раз доводить, що зниження державою норм є необґрунтованим і призводить до суттєвого дисбалансу між фактичним і нормованим споживанням. Особливо гостро це питання постане із запровадженням щодобового балансування енергоносія, яке за законом має розпочатися з серпня 2018 року.

В січні поточного року строк установки індивідуальних лічильників подовжили до 1 січня 2021 року. Водночас споживачі можуть встановити прилад обліку за власний рахунок з подальшою компенсацією таких витрат. Однак, роз`яснень від Кабміну щодо компенсацій компанія поки що не має.

.

Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 13,8 тисяч км газопроводів. Нашими споживачами є понад 355 тисяч сімей, близько 2,5 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод, Корюківська фабрика технічних паперів. Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися до фахівця із зв`язків з громадськістю та пресою Наталії Свириденко

Тел./факс: +380 462 65 20 07

Моб.: +380 67 244 96 46

E-mail: press@cngas.com.ua

http://cn.104.ua/


23/04/18

Неплатежі бюджетних установ перед «Чернігівгаз Збутом» зросли в 11 разів

Станом на 1 квітня 2018 року загальна сума заборгованості бюджетних установ перед ТОВ «Чернігівгаз Збут» сягнула 26,2 млн грн. Від початку року рівень не платежів зріс в 11 разів. В цьому місяці компанія направила попередження на відключення газопостачання в зв’язку з заборгованістю 170 бюджетним установам.

Левова частка боргу за газ припадає на установи, що фінансуються з місцевих бюджетів – це 15,6 млн грн. Організації, що фінансуються з держбюджету недоплатили «Чернігівгаз Збуту» 8,2 млн грн, а з обласного – 2,4 млн грн.

Через неплатежі бюджетних установ, «Чернігівгаз Збут» звернувся до судових інстанцї – наразі там на розгляді перебуває 8 справ зі стягнення заборгованості на користь компанії на загальну суму понад 6 млн грн. Серед найбільших боржників: Квартирно – експлуатаційний відділ м. Чернігова, що має борг майже 3,2 млн грн., Управління освіти Ніжинської міської ради – понад 885 тис грн., Відділ освіти Ріпкинської РДА - 750,4 тис грн., Відділ освіти, молоді та спорту Новгород – Сіверської міської ради – 676,3 тис грн.

«Відповідно до законодавства, якщо установа своєчасно не сплачує за газ, компанія повинна припинити газопостачання, - зазначає директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста. - Перший крок врегулювання питання про борги - письмове повідомлення про припинення поставок газу. Якщо ж після цього борг не погашений, ми ініціюємо відключення і справа вирішується в судовому порядку».

Бюджетники пояснюють незадовільний стан платіжної дисципліни проблемами з фінансуванням. Незважаючи на те, що нова система розрахунків працює майже 3 роки, процедура оплати і надходжень бюджетних коштів до сих пір залишається недосконалою. При цьому, з деякими установами дотепер неврегульовані договірні відносини, що також створює проблеми з проведенням платежів.

Найкраще на Чернігівщині розраховуються за газ бюджетники в Варвинському, Коропському, Носівському, Срібнянському районах та м.Прилуки, а серед найгірших платників – Бахмацький, Ріпкинський, Новгород-Сіверський райони та м.Чернігів.

Довідка:

Основною сферою діяльності ТОВ «Чернігівгаз Збут» є постачання природного газу. Компанія законодавчо визначена постачальником газу зі спеціальними обов’язками всім побутовим споживачам на території Чернігівської області.

Нашими клієнтами є близько 355 тисяч сімей, 1310 підприємств промисловості та компобуту, 383 бюджетні установи та 65 релігійних організацій. З них найкрупніші - ТОВ Агрофірма «Обрій LTD», ПрАТ «Чернігівський автозавод», ПАТ «Лосинівський маслосирзавод», ТОВ «Праця Стольне».

За додатковою інформацією звертатися

Тел.: +380 462 61 63 04; +380 462 65 16 45

E-mail: press@cngaszbut.104.ua

https://cngaszbut.104.ua/ua/

«Чернігівгаз» привітав своїх клієнтів (інформація додається).

Дбати про безпечне газоспоживання - спільний обов`язок газовиків, управителів і споживачів (інформація додається).

«Чернігівгаз» привітав своїх клієнтів

19 березня, у Міжнародний день клієнта, працівники Чернігівського Центру обслуговування організували свято для споживачів газу.

Упродовж дня, близько 30 відвідувачів ЦОКу виявили бажання зареєструвати Особистий кабінет на тонких моніторах і стали учасниками безпрограшної лотереї. За участь в акції вони отримали корисні подарунки – запальнички для газової плити, календарі, фірмові блокноти та ручки, магніти з особовим рахунком. На усіх дітлахів, які завітали з батьками до клієнтського офісу, чекали солодощі і приємні сюрпризи.

Крім того, всі присутні стали свідками нагородження переможців акції «Подарунки за показання з Особистого кабінету». Двоє щасливчиків – Олександр Рубащенко та Юлія Процька з Чернігова отримали від газової компанії спеціальні подарункові набори.

До речі, пані Юлія зареєструвала онлайн-Кабінет лише 5 березня і вперше передала показання лічильника, а вже 16 березня отримала дзвінок від «Чернігівгазу» з новиною, що вона стала однією з переможців акції.

Загалом клієнти схвально відгукуються про онлайн-сервіс, адже він дає змогу вирішувати цілий спектр газових питань без відвідування Центру обслуговування. А за словами Олександра Рубащенка, цей ресурс ще й допомагає планувати сімейний бюджет.

«Я користуюся кабінетом вже третій рік. І на мій погляд, сьогодні ваш кабінет є найзручнішим і самим продвинутим серед онлайн-ресурсів всіх комунальних компаній. Мені подобається, що я можу бачити поточне споживання, заборгованість, мій авансовий платіж, що дозволяє мені розрахувати сімейний бюджет, беручи до уваги комунальні платежі. Тим більш, що зараз зявився мобільний додаток. З ним навіть не обовязково мати компютер, а заходити до кабінету прямо зі смартфону, не витрачаючи свій час на візити до Центру обслуговування», - зазначив пан Олександр.

«Чернігівгаз» уже не вперше проводить таку акцію, і прагне, аби це стало доброю традицією. Усвідомлюючи, що клієнти – це головна цінність компанії, підприємство стає ближчим до споживачів, усуваючи стереотипні підходи до їх обслуговування. Для цього два роки тому було впроваджено новий прогресивний напрямок в роботі компанії – клієнтський сервіс. Його ключовим завданням стало підвищення якості обслуговування споживачів, відкриття сучасних Центрів обслуговування клієнтів, просування дистанційних каналів комунікації зі споживачами, таких як Контакт-центр і Особистий кабінет на сайті 104.ua.

На сьогоднішній день переваги спілкування з компанією в онлайн режимі відчули вже понад 60 тис. сімей Чернігівського регіону - кожен шостий з 355 тис споживачів користується кабінетом. Нещодавно зявився мобільний додаток 104 Mobile. З його допомогою через смартфон можна швидко та зручно передати показання лічильника та заплатити за газ онлайн. Тестову версію можна завантажити за посиланням Google Play.

Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становитьблизько600 млн. куб.м природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 10,8 тисяч км газопроводів. Нашими споживачами є понад 355 тисяч сімей, більше 3 тисяч підприємств та установ Чернігівської області.

Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод, Корюківська фабрика технічних паперів.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися

до фахівця із зв’язків з громадськістю

Наталії Свириденко

тел./факс: +380 462 65 20 07

моб.: +380 67 244 96 46

E-mail: press@cngas.com.ua

http://cn.104.ua/

За минулий рік служба «104» «Чернігівгазу» відреагувала на майже 21 тис заявок споживачів


Упродовж 12 місяців 2017 року на екстрений номер «104» ПАТ «Чернігівгаз» надійшло майже 21 тис дзвінків від споживачів газу регіону, що на 23% більше аніж в 2016 році. Фахівці компанії виявили та усунули понад 17,5 тис витоків газу, що дозволило вчасно попередити можливі надзвичайні ситуації.

У ході опрацювання заявок служба «104» подолала відстань в 560 тис км, при цьому витративши понад 75 тис л пального. Якість роботи аварійної служби залежить від рівня оснащення. Однак в діючому тарифі на розподіл природного газу не передбачено коштів для закупівлі сучасних приладів і спецтехніки, тому аварійники змушені працювати в обмежених бюджетних рамках.

«Автомобілі і їх комплектація відіграють дуже важливу роль. На сьогодні для більш ефективної роботи служби існує потреба інвестувати близько 7 млн грн. на оновлення автопарку спецтехніки, що вже стала непридатною для використання, а також придбання приладів та матеріалів необхідних для виконання робіт. Але в тарифі на розподіл газу, затвердженому Нацкомісією, ці кошти не передбачені», — поінформував технічний директор «Чернігівгазу» Віталій Черчович.

Левова частка дзвінків на АДС надходить саме від містян - мешканців багатоквартирних будинків. Головною причиною є природне старіння житлового фонду. У Чернігові 30% газифікованих будинків зведено в 60-70-ті рр. Тому внутрішньобудинкові газові мережі потребують від власників та балансоутримувачів додаткових витрат на підтримку. У будинках, збудованих в 70–90-х рр. фізичний знос газогонів теж наближається до критичної межі. А це 50% житлового фонду Чернігова.

Довідка:Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 10,8 тисяч км газопроводів.

Нашими споживачами є понад 355 тисяч сімей, близько 3 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод, Корюківська фабрика технічних паперів.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.


За додатковою інформацією звертатися

до фахівця із зв’язків з громадськістю та пресою

Наталії Свириденко

Тел./факс: +380 462 65 20 07 вн.

Моб.: +380 67 244 96 46

E-mail: press@cngas.com.ua

http://cn.104.ua/

За 2017 рік служба «104» «Чернігівгазу» відреагувала на майже 21 тис заявок споживачів (інформація додається).

Назад