Назад

 

Як учасникам акції «Твоя Енергонезалежність» скористатися запасом газу

Жителі Чернігівщини зарезервували на опалювальний сезон більше ніж 1 мільйон 206 тисяч кубометрів газу у рамках акції «Твоя Енергонезалежність».

«В осінньо-зимовий період вартість блакитного палива традиційно зростає. Економити, зменшуючи споживання газу, звичайно, можна, але чи комфортно буде в холодному помешканні - питання риторичне. Саме тому, ТОВ «Чернігівгаз Збут» вдруге провів акцію «Твоя Енергонезалежність», надаючи своїм клієнтам можливість придбати ресурс на весь опалювальний сезон за фіксованою ціною. На кінець вересня було зафіксовано 1394 заявки на обсяги від 1 до 5000 кубометрів газу», — зазначає директор ТОВ «Чернігівгаз Збут» Іван Луста.

Уже з 1 жовтня 1248 родин можуть не турбуватися про те, скільки доведеться сплачувати за тепло й затишок в оселі. Весь необхідний їм обсяг ресурсу вже оплачений, тож ціна для них залишиться незмінною до повного використання придбаних кубометрів або до 31 березня 2021 року.

Востаннє за газопостачання учасники акції сплачуватимуть у жовтні - як і решта клієнтів вони отримали рахунки за ресурс, спожитий у вересні.

Як користуватися зробленим запасом?

Зверніть увагу, цьогоріч при використанні передплаченого запасу природного газу є декілька суттєвих нововведень!

Новація № 1: Жодних заявок на використання акційного газу подавати не потрібно. Втім, учасники акції, як і решта клієнтів ТОВ «Чернігівгаз Збут», мають і надалі з першого по п’яте число місяця передавати показання приладів обліку.

Новація № 2: Якщо по акції були передплачені обсяги газу за різною ціною, то порядок їх споживання відповідатиме порядку замовлення й оплати.

Нагадаємо, цьогоріч акція «Твоя енергонезалежність» проходила в три етапи. На першому, з 15 до 31 серпня, жителі Чернігівщини могли придбати кубометр газу за 4,49 грн, на другому етапі акції — за 4,99 грн, а на фінішній прямій фіксована ціна склала 5,49 грн за кубометр.

«Після детального аналізу результатів акції, фахівці дійшли висновку, що на один особовий рахунок створено по кілька заявок у різні періоди акції, вийшло, що кількість заявок дещо більша, ніж кількість учасників. Але такий підхід до придбання палива свідчить, що сіверяни серйозно підготувалися до зими», — додав директор ТОВ «Чернігівгаз Збут» Іван Луста.

Як слідкувати за використанням «газового запасу»?

Учасники акції «Твоя Енергонезалежність», як і решта клієнтів, щомісячно отримуватимуть рахунок, але сплачуватимуть лише за розподіл газу (послуги оператора ГРМ), адже його вартість в акційній ціні не врахована.

У платіжному дорученні ТОВ «Чернігівгаз Збут» будуть вказані такі дані:

  • обсяг замовленого газу та його вартість на момент придбання;

  • обсяг використаного в попередньому місяці газу та його вартість;

  • залишок передплаченого обсягу.

Окрім того, відстежувати використання передплаченого обсягу палива можна буде й через Особистий кабінет, але ця опція буде доступна згодом.

ТОВ «Чернігівгаз Збут» нагадує! Отримувачі пільг та субсидій, які взяли участь в акції «Твоя Енергонезалежність», а таких цьогоріч 235 осіб, мають самостійно повідомити територіальні відділи управлінь соціального населення про зміни в умовах постачання природного газу.

«Чернігівгаз Збут» — твій надійний та зручний постачальник газу.

 

Понад пів мільярда гривень або 132%. Розрахунки ТОВ «Чернігівгаз Збут» та НАК «Нафтогаз» у цифрах.

У січні-липні 2020 року ТОВ «Чернігівгаз Збут» перерахував НАК «Нафтогаз України» 545,5 млн гривень, фактична вартість газу для населення в цей період склала 412,2 млн гривень.

«За сім місяців 2020 року ТОВ «Чернігівгаз Збут» придбав у НАК «Нафтогаз» 91 мільйон 830 тисяч 238 кубометрів природного газу для потреб побутових споживачів та релігійних організацій на загальну суму 545,5 млн гривень. Водночас, фактична вартість палива за ці 7 місяців склала 412,2 млн гривень, решта 133,2 млн гривень були спрямовані на погашення заборгованості минулих років. Тож, рівень розрахунків із НАК за цей період становить 132%» — повідомив директор ТОВ «Чернігівгаз Збут» Іван Луста.

Втім, ТОВ «Чернігівгаз Збут» має непогашену заборгованість перед НАК «Нафтогаз України» за попередні роки, вона становить 367,3 мільйони гривень. Причини такої ситуації директор підприємства вбачає в занижених нормах споживання природного газу домогосподарствами, які не мають лічильників, та неприведенні обсягів споживання газу до стандартних умов.

«Зі свого боку побутові споживачі заборгували за природний газ 383,5 мільйони гривень. Зазвичай борги в населення накопичуються в зимовий період, а влітку абоненти поступово з ними розраховуються. Втім, цьогріч заборгованість зменшується доволі повільними темпами» — наголошує директор ТОВ «Чернігівгаз Збут» Іван Луста.

Нагадуємо, що за час дії карантину жодне домогосподарство не було відключено від газопостачання, та жодному побутовому споживачеві не була нарахована пеня за несвоєчасну оплату рахунків. Щоб не потрапити під дію штрафних санкцій, платежі за використаний газ необхідно вносити до 25 числа місяця наступного за розрахунковим.

Довідка:

ТОВ «Чернігівгаз збут» з 2015 року постачає природний газ усім категоріям споживачів Чернігівської області. Клієнтами компанії є понад 357,5 тисяч сімей Чернігівщини, понад 1,2 тисяч промислових підприємств та бюджетних організацій, 47 релігійних організації, яким ТОВ «Чернігівгаз Збут» відпускає понад 250 мільйонів метрів кубічних газу на рік.

Тел.: +380 95 050 87 75

email: press@cngaszbut.104.ua

www.cngaszbut.104.ua

 

Більше третини абонентів ТОВ «Чернігівгаз Збут» вирішують усі питання через електронні сервіси!

Життя в режимі он-лайн. Впродовж двох місяців Особистому кабінеті зареєструвалося понад 9 тисяч споживачів газу. Майже 120 тисяч жителів Чернігівщини повністю перейшли на безконтактне обслуговування.

Літо — період відпусток, коли хочеться ніжитися на пляжі під теплим сонечком. Раніше саме в цей період року споживачі нерідко забували передати показники лічильників і не дуже уважно ставитися до оплати рахунків за спожитий газ. Проте, сьогодні ТОВ «Чернігівгаз Збут» пропонує своїм клієнтам чималий перелік сервісів для передачі показників лічильників та он-лайн оплати, аби тримати всі рахунки в порядку й мати спокій.

Вирішити всі питання пов’язані зі споживанням природного газу, відстежити рахунки, переглянути поточну вартість газу, сплатити за отримані послуги — усе це можна зробити в Особистому кабінеті без черг та штовханини.

За час карантину спричиненого пандемію. COVID-19 майже 120 тисяч наших клієнтів уже оцінили всі переваги взаємодії он-лайн. Так, лише впродовж травня-червня в Особистому кабінеті зареєструвалося понад 9 тисяч нових користувачів.

Поза сумнівом, на зростання кількості нових клієнтів он-лайн вплинув запуск нової послуги «Експрес реєстрація». Скористатися нею може будь-який абонент зі смартфоном достатньо просто набрати номер контакт-центру 067 65–64–104 і повідомити оператору номер особового рахунку (він вказаний у платіжці). Оператори самі зареєструють кабінет, а споживач у СМС отримає логін та пароль до нього.

Тож, відкладати відпочинок задля того, аби дочекатися платіжок чи сплатити рахунки за отримані послуги газопостачання не треба, адже і платіжки й банк тепер є у вашому смартфоні.

ТОВ «Чернігівгаз Збут» щиро дякує всім своїм клієнтам, які вчасно й  у повному обсязі сплачують за отримані послуги.

НАГАДУЄМО:

Оплату он-лайн можна здійснити не лише через Особистий кабінет, а й за допомогою інших, зручних для вас, платіжних майданчиків:

✅мобільний додаток 104Mobile для Android

http://bit.ly/104Android

✅мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone

http://bit.ly/104iPhone

✅чат-бот «7104ua» у Viber

http://bit.ly/7104uaViber

✅ інтернет-банкінг, яким Ви користуєтесь( Приват24, Ощадбанк)

Довідка:

Основною сферою діяльності ТОВ «Чернігівгаз збут» є постачання природного газу усім категоріям споживачів Чернігівської області. Компанія законодавчо визначена постачальником газу зі спеціальними обов’язками. Клієнтами компанії є понад 357,5 тисяч сімей Чернігівщини, понад 1,2 тисяч промислових підприємств та бюджетних організацій, 47 релігійних організації, яким ТОВ «Чернігівгаз Збут» відпускає понад 250 мільйонів метрів кубічних газу на рік.

ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ»

Тел.: +380 95 050 87 75

email: press@cngaszbut.104.ua

www.cngaszbut.104.ua

 

З квітня показання газового лічильника у Viber можна підтвердити фотографією

АТ «Чернігівгаз» розширяє онлайн-сервіси, даючи споживачам більше можливостей для віддаленої взаємодії. Особливо актуальними вони є під час карантинних обмежень.

З квітня показання газового лічильника у чат-боті 7104 у Viber можна підтвердити фотографією. Після ручного введення самих показників чат-бот пропонує споживачеві додати і фото лічильника. Його можна завантажити з галереї телефону.

«Зараз система проходить своєрідне навчання. Вона буде розпізнавати показання лічильників на надісланому фото. Дані про споживання будуть надходити в систему обліку. Вже з наступного місяця вона розпочне працювати у штатному режимі» - повідомили в АТ «Чернігівгаз»

Таким чином споживач і газова компанія можуть перевірити правильність переданих показань. Незабаром у Viber з’явиться і функція розпізнавання по фото. Раніше така опція була доступна тільки у мобільному додатку для iOS.

Згодом цю технологію будуть використовувати для корекції показань, внесених з помилками. Адже споживачі нерідко стикаються з цією проблемою. Зазвичай в такому випадку їм треба звертатись до центру обслуговування клієнтів, писати заяву і чекати на візит контролера, який має скласти акт і підтвердити реальні показання лічильника. Дуже скоро це буде відбуватись майже автоматично.

Робота контролерів під час карантину піддає невиправданому ризику споживачів і співробітників. Тому й було розроблено такий інноваційний сервіс. Разом з тим, передати показання лічильників та сплачувати за газ і його доставку, не виходячи з дому, можна і в інші способи: в особистому кабінеті на сайті 104.ua, телефоном через голосове меню контакт-центру (0462) 61-62-04, (067) 65-64-104, смс на короткий номер 7104 у наступному форматі: номер особового рахунку (10 цифр), пробіл, показання лічильника (5 цифр), та за допомогою мобільних додатків 104.

 

 

27.03.2020

Для споживачів газу розробили експрес-реєстрацію в онлайн-сервісі, щоб вони могли передати показання та заплатити за газ, не виходячи з дому під час карантину

Щоб споживачам газу не довелось виходити з дому під час карантину – аби, наприклад, передати показання лічильників, в АТ «Чернігівгаз» екстрено розробили експрес-доступ до онлайн-сервісів на 104.ua. Тепер, щоб скористатися ними, достатньо подзвонити зі смартфона до контакт-центру (0462) 61-62-04, 067 65-64-104, і особистий кабінет буде створений автоматично.

««Ми екстрено розробили експрес-реєстрацію. Споживачі природного газу можуть використовувати онлайн-сервіси, щоб не наражати себе на небезпеку», - говорить керівник клієнтського сервісу АТ «Чернігівгаз» Дмитро Лахтіонов.

Для автоматичної реєстрації особистого кабінету на сайті 104.ua потрібно зателефонувати зі смартфону до контакт-центру і назвати свій особовий рахунок. Особистий кабінет буде створений автоматично. Повідомлення з паролем для входу надійде на мобільний телефон в смс, а логіном є номер мобільного телефону споживача. Достатньо перейти за посиланням, яке буде вказане в смс, а на сайті ввести ці логін і пароль.

За допомогою онлайн-сервісів можна:

  • Гарантовано передати показання лічильника

  • Безпечно та просто сплатити за газ і його доставку

  • Першими завантажити рахунки

  • Відстежувати власне споживання та витрати.

Зараз в області особистий кабінет мають понад 107 тисяч абонентів.

 

 

24.03.2020

У березні жителі Чернігівщини 2 платіжки за газ отримали на одному аркуші: перша – за спожитий газ, друга – за його доставку.

Платіжки мають різні розрахункові рахунки, в один документ їх об’єднали для зручності клієнтів. Його друкований варіант вже мав надійти споживачам. Також його можна завантажити і сплатити у Вайбер-боті http://bit.ly/7104uaViber;, мобільних додатках 104 Mobile  http://bit.ly/104Android та http://bit.ly/104iPhone та в особистому кабінеті на сайті http://bit.ly/cabinet104 - не виходячи з дому під час карантину. За допомогою всіх цих онлайн-сервісів також можна передавати показання лічильників.

З 1 січня 2020 року вартість доставки, яка входить до тарифу на газ, відображається в окремій платіжці. Чому за доставку потрібно платити навіть тоді, коли споживач не використовує газ в окремі періоди? Бо обслуговувати газорозподільчу систему потрібно постійно. І утримувати її в справному стані для безпеки самих споживачів. Розрахунок сплати за доставку газу проводиться за спеціальною формулою - обсяг газу, спожитий за попередній газовий рік (з 01.10.2018 р. по 30.09.2019 р) ділиться на 12 місяців і множиться на тариф.

А вже у квітні вартість доставки перерахують до мінімальної для нових споживачів і тих, які використовують газ менше дев’яти місяців, а також тих, які тривалий час не користувались ним (в тому числі яким припинено доставку газу шляхом опломбування, але вони не від’єднані від системи газопостачання і не подали заяву на розірвання договору на розподіл). Відповідну постанову 6 березня схвалила НКРЕКП.

Для згаданих споживачів із газовою плитою місячна плата за доставку буде 3,47 гривень. Для тих, у кого плита і колонка – 11,24 гривень на місяць. Для тих, хто користується і газовим котлом – близько 28 гривень на місяць (раніше для них вартість плати за доставку розраховувалась за квадратурою житла, тепер буде за середньомісячним обсягом споживання у міжопалювальний період)

 

 

02.08.2019

Послугами центрів обслуговування «Чернігівгазу» скористалися 180 тис клієнтів

Упродовж січня-липня 2019 року клієнти «Чернігівгазу» звернулися до центрів обслуговування майже 180 тисяч разів. Близько 146 тис, або 81% контактів з клієнтами здійснено в нових модернізованих приміщеннях. Більше 41 тис прийомів - в обласному центрі.

Більше третини споживачів зверталися до компанії за роз’ясненнями по особовому рахунку. Друга за популярністю послуга – подача заяви на зміну власника – 7,5% клієнтів. Близько 7,4% споживачів цікавило питання ремонту, заміни або підключення/відключення газових приладів, 7% - установки, повірки, опломбування або ремонту газових лічильників. Заяви на видачу техумов та погодження проектно-технічної документації подали близько 7% відвідувачів, на зміну кількості прописаних осіб - 5%.

З липня 2016 року «Чернігівгаз» розпочав облаштовувати місця прийому споживачів за стандартом «відкритого простору». Перший сучасний центр відкрився в Чернігові. Наразі подібні офіси функціонують уже в 7 районах області, охоплюючи якісним сервісом 73% клієнтів газової компанії.

Порівняно з минулим роком перелік послуг в сервісних центрах «Чернігівгазу» збільшився на 30%. На сьогоднішній день їх відвідувачам доступні 42 різних види. Окрім консультацій по розрахункам, фізичні та юридичні особи в одному приміщенні мають можливість вирішити всі питання технічного характеру. Крім того, отримати рахунок і здійснити оплату послуги на місці.

«Раніше, щоб отримати деякі послуги, споживачі мали звернутися до фахівців принаймні в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з нашими клієнтами є сучасний центр обслуговування, - поінформував  начальник Управління клієнтського сервісу «Чернігівгазу» Дмитро Лахтіонов. - Наша головна мета - орієнтація на клієнта, а це - мінімізація черг та оперативне вирішення всіх газових питань. Тому, в допомогу нашим клієнтам ми плануємо й надалі розширювати мережу центрів обслуговування».

Найближчим часом АТ «Чернігівгаз» планує відкрити модернізовані офіси в Носівці та Ріпках, а до кінця року - в Борзні та Мені. Після цього отримати послуги газової компанії в новому форматі зможуть майже 300 тис або 83% клієнтів. Крім того, в планах «Чернігівгазу» до кінця року запустити пілотний проект «Мобільний ЦОК», який відкриє доступ мешканцям віддалених населених пунктів Чернігівщини до всіх сервісів компанії.

Завдяки онлайн-сервісу Особистий кабінет на сайті 104.ua, понад 94 тис споживачів «Чернігівгазу» більшість питань вирішують дистанційно. А це - передача показань лічильників газу, перевірка балансу особового рахунку та контроль історії платежів, отримання онлайн-консультацій, тощо. Розширення мережі клієнтських сервісів, таких як - чат-бот 7104ua у Viber, мобільних додатків 104Mobile для Android та 104MobileLight для користувачів Apple, також сприяють зменшенню навантаження на центри обслуговування клієнтів.

Довідка: Основною сферою діяльності АТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 13,8 тисяч км газопроводів. Нашими споживачами є понад 356,5 тисяч сімей, близько 2 тисяч підприємств та установ Чернігівської області.

Найкрупнішими клієнтами АТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, ПАТ «Облтеплокомуненерго», ТОВ «Земля і воля, Остерська КЕЧ, НіжинТеплоМережі, ПАТ «Линовицький цукровий к-т», КП ТКЕ «Прилукитепловодопостачання.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися до фахівця із зв’язків з громадськістю
Наталії Свириденко

Тел./факс: +380 462 94 13 04
Моб.: +380 67 244 96 46

E-mail: press@cngas.com.ua
http://cn.104.ua/

 

 

10.07.2019

«Нафтогаз» з травня підвищує ціну газу для населення на 1,14 грн за куб. м

НАК «Нафтогаз України» з 1 травня підвищує оптову ціну газу для населення на 15%. У результаті такого підвищення роздрібна ціна газу зросте з 8,55 грн до 9,72 грн за куб.м.

НАК «Нафтогаз України» надіслав на адресу «Чернігівгаз Збуту» проект додаткової угоди до договору на поставку газу для населення, в якому з 1 травня 2019 року оптова ціна газу для населення без урахування транспортних складових збільшується з 7 482,61 до 8 621,76 грн за тис куб. Це на 1 139,15 грн, або 15% вище діючої ціни. При цьому тарифи на транспортування і розподіл газу залишаються незмінними.

У результаті такого кроку державної газової монополії НАК «Нафтогаз України» роздрібна ціна газу для населення збільшиться до 9,72 грн за куб.м. Частка групи «Нафтогаз» в цій ціні виросте майже до 92% (зараз вона становить близько 90%).

«Левова частка платежів за газ йде «Нафтогазу України», який є оптовим постачальником-монополістом в сфері забезпечення поставок газу населенню. З часу реформування газового ринку та зростання ціни енергоносія, саме ця компанія залишається головним вигодонабувачем з мільярдними прибутками від продажу газу, - наголосив директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста. - Натомість місцеві збутівські компанії так і залишились зі своїми 2,5% максимальної торгової націнки, встановленими Кабміном. Скільки коштів за свої послуги отримує кожен учасник ринку, наші клієнти бачать в платіжках».

Відзначимо, що «Чернігівгаз Збут» минулого місяця вже звертався до НАК «Нафтогаз України» з проханням зменшити ціну на газ для населення в зв'язку з триваючим зниженням цін на ринку газу. У відповідь «Нафтогаз» відмовився знижувати вартість газу.

Довідка: Основною сферою діяльності ТОВ «Чернігівгаз Збут» є постачання природного газу. Компанія законодавчо визначена постачальником газу зі спеціальними обов’язками всім побутовим споживачам на території Чернігівської області.

Нашими клієнтами є понад 356 тисяч сімей, 1146 підприємств промисловості та компобуту, 292 бюджетні установи та 66 релігійних організацій.

За додатковою інформацією звертатися
Тел.: +380 462 61 63 04; +380 462 94 12 48
E-mail: press@cngaszbut.104.ua
https://cngaszbut.104.ua

 

 

«Чернігівгаз» дарує смартфон за реєстрацію в Особистому кабінеті

У рамках щорічного Дня клієнта ПАТ «Чернігівгаз» оголошує розіграш подарунків серед споживачів газу Чернігівської області. Головний приз - смартфон. Щоб стати учасником акції потрібно виконати одну просту умову - до 16 грудня 2018 року (включно) зареєструватись в Особистому кабінеті на сайті 104.ua

З нагоди Дня клієнта, який відбудеться з 17 по 22 грудня 2018 року, ПАТ «Чернігівгаз» вперше оголошує акцію для всіх споживачів блакитного палива Чернігівщини. За умовами акції, кожен клієнт компанії, який зареєструвався в Особистому кабінеті на сайті 104.ua, автоматично стає учасником розіграшу та отримує реальний шанс на виграш смартфону Xiaomi Redmi 5 Plus 4/64 Gold.

Акція триватиме до 16 грудня 2018 року (включно). Трьох переможців акції - власників сучасного ґаджету, набору посуду або фужерів буде визначено за допомогою генератора випадкових чисел 19 грудня 2018 року. Компанія інформуватиме про підсумок розіграшу на своїй сторінці у соцмережі Фейсбук та на офіційному сайті.

"Ми впровадили кілька способів комунікації споживачів з нашою компанією, які економлять час і дозволяють отримати дистанційне обслуговування без відвідування офісів. Один з них - Особистий кабінет, який, на нашу думку, є найзручнішим і найбільш інформативним сервісом. З ним в онлайн режимі наші клієнти можуть вирішити 90% питань, що стосуються газопостачання. Сервіс працює цілодобово та без вихідних. А за допомогою нового смартфону переможцю акції буде ще зручніше користуватися Особистим кабінетом, встановивши на телефон його мобільну версію - додаток 104 Mobile", - розповідає начальник Управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.

Для реєстрації Особистого кабінету необхідно вказати:

  • номер особового рахунку;

  • суму останнього платежу за газ або номер лічильника газу;

  • e-mail (адресу електронної пошти).

Номер свого особового рахунку та суму останнього платежу можна дізнатися, зателефонувавши до Контакт-центру ПАТ «Чернігівгаз» за номерами телефонів: (067) 65-64-104 або (0462) 61-62-04.

Отримати новий ґаджет легко: від Вас - реєстрація в ОК, а від «Чернігівгазу» - смартфон.

Довідка: З листопада 2015 року з перевагами Особистого кабінету ознайомились понад 73 тис. сімей Чернігівського регіону. Сервіс використовується для контролю та передачі показань лічильників та здійснення онлайн-оплати за спожитий газ. Можна завантажити і роздрукувати квитанцію, не чекаючи доставки пошти. Крім того, клієнти можуть отримати на сайті інформаційну підтримку про стан свого особового рахунку, механізму нарахування пільг і субсидій, і з багатьох інших питань, пов'язаних з газопостачанням.

Довідка про компанію: Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 13,8 тисяч км газопроводів.

Нашими споживачами є понад 356,5 тисяч сімей, близько 2,5 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, ПАТ «Облтеплокомуненерго», ТОВ «Земля і воля», Остерська КЕЧ, НіжинТеплоМережі, ПАТ «Линовицький цукровий к-т», КП ТКЕ Прилукитепловодопостачання.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися
до фахівця із зв`язків з громадськістю та пресою
Наталії Свириденко
Тел./факс: +380 462 94 13 04
Моб.: +380 67 244 96 46
E-mail: press@cngas.com.ua
http://cn.104.ua

 

 

«Чернігівгаз» комплексно підготувався до роботи в осінньо-зимовий період

Для забезпечення в майбутньому опалювальному сезоні стабільної та безаварійної доставки природного газу понад 356,5 тис домогосподарств та 2,5 тис підприємств та установ, працівниками ПАТ «Чернігівгаз» проведено комплекс заходів, спрямованих на надійне функціонування газорозподільної системи Чернігівського регіону.

Ключовими напрямками цьогорічної підготовки до опалювального сезону стали капітальні та поточні ремонти газових споруд, станцій катодного захисту, обстеження газової мережі на наявність пошкоджень та витоків.

Компанія здійснила технічне обслуговування та переоснащення 1,7 тис газорегуляторних споруд, замінивши морально-застаріле запірно-регулююче обладнання радянських часів на сучасне закордонне устаткування. Було продіагностовано роботу 738 станцій катодного захисту. Крім того, технічним оглядом охоплено понад 4,7 тис км мереж області, а це 90% від запланованого обсягу робіт.

«У холодну пору року вся система газопостачання відчуває максимальне навантажена та вимагає більш ретельного нагляду та контролю. Цей період стає для газовиків справжнім випробовуванням на готовність до будь-яких непередбачуваних ситуацій. Тому, як тільки добігає кінця попередній опалювальний сезон, ми починаємо думати і працювати на перспективу – міняємо устаткування, ремонтуємо проблемні ділянки, створюємо аварійний запас труб, перевіряємо готовність персоналу, тощо», - повідомив технічний директор «Чернігівгазу» Віталій Черчович.

Упродовж 9 місяців 2018 року фахівці «Чернігівгазу» перевірили майже 124 тис домогосподарств. Аварійно-диспетчерською службою було усунуто 12 тис витоків газу. У літній період проведені ремонтно-профілактичні роботи газорозподільчих мереж та споруд понад 130 населених пунктів області.

Відтоді, як на минулому тижні місцеві ради оголосили про початок опалювального сезону, ПАТ «Чернігівгаз» вже відновило газопостачання 85-ти з 96-ти котелень підприємств теплоенергетики. Більше 80% установ бюджетної сфери також вже з газом.

Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 13,8 тисяч км газопроводів.

Нашими споживачами є понад 356,5 тисяч сімей, близько 2,5 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, ПАТ «Облтеплокомуненерго», ТОВ «Земля і воля», Остерська КЕЧ, НіжинТеплоМережі, ПАТ «Линовицький цукровий к-т», КП ТКЕ Прилукитепловодопостачання.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися
до фахівця із зв’язків з громадськістю та пресою
Наталії Свириденко
Тел./факс: +380 462 94 13 04
Моб.: +380 67 244 96 46
E-mail: press@cngas.com.ua
http://cn.104.ua

 

 

Профспілки вимагають справедливого тарифу через низькі зарплати в газорозподільній галузі

(стаття додається)

 

 

 

 

У Чернігові пройшов Фінал ІІ Всеукраїнських змагань аварійних газових служб

8 серпня 2018 року на навчально-тренувальному полігоні ПАТ «Чернігівгаз» відбувся Фінал ІІ Всеукраїнських змагань аварійних служб газорозподільних компаній. Впродовж дня фахівці служби «104» з «Дніпропетровськгазу», «Хмельницькгазу» та Чернівцігазу» змагалися в професійній майстерності.

Подібні масштабні змагання на чернігівському полігоні проводяться вперше. Готуючись до фіналу, «Чернігівгаз» переобладнав полігон, додавши траси поліетиленових труб, додатковий приямок і імітацію житлового будинку зі встановленим газовим обладнанням.

Організаторами першості виступили група компаній РГК та «Укргазпрофспілка». До цього у трьох регіонах – Центральному, Східному та Західному пройшли проміжні тури. Загалом в змаганнях взяли участь 22 газорозподільні компанії України. Три найсильніші вийшли в фінал.

 

За аналогією з півфіналом бригади аварійників оцінювалися по шістьом дисциплінам, в ході яких перевірялися володіння практичними навичками та злагодженість дій команди при локалізації аварійних ситуацій, знання теорії, вміння користуватися спецзасобами, приладами, тощо. Окрім того, комісія ретельно оглядала рівень матеріального оснащення, наявність документації та технічних стан спецавтомобілів.

Згідно жеребкування, команді з Чернівців випало першими показати вправність на практиці, яка є найскладнішим етапом конкурсу. Учасникам потрібно було за 60 хвилин виявити всі витоки на надземному газопроводі і обладнанні, відшукати та локалізувати пориви на підземному сталевому та поліетиленовому газогонах. Ще одне завдання - потушити пожежу в приямку з подальшим усуненням витоку.

«Усі бригади знаходяться в рівних умовах. У практичній частині конкурсу, де головне оперативно і, дотримуючись всіх регламентних дій, усунути аварію, завдання також однакові. До того ж на полігоні все відбувається як в реальному житті. Витоки газу справжні. Це дозволяє максимально оцінити готовність команди впоратися з будь якою непередбачуваною ситуацією», - зазначив головний інженер «Чернігівгазу» Євгеній Денисенко.

Газовики впевнені, що такі змагання вкрай необхідні, адже дають нагоду черговий раз перевірити свою фаховість і замислитись, наскільки ж безпека споживачів залежить від їх майстерності. До моменту заїзду на полігон, жоден конкурсант не бачив ані розташування складових газорозподільної мережі, ані схеми газопроводів. Це дає гарну нагоду оцінити підготовку та випробувати сили на дещо іншому обладнанні, перейняти нові методи роботи у колег з інших облгазів.

«Від професійних навичок членів аварійної служби часто залежить життя та здоров’я людей. Тому дуже важливо, щоб бригада «104» у критичних нештатних ситуаціях не розгубилася та локалізувала аварію у найкоротший термін. Конкурс служб «104» є особливо корисним для молодих спеціалістів, адже, всі практичні заняття відбуваються в реальних умовах і на справжньому обладнанні» - розповідає член конкурсної комісії – експерт з ПАТ «Дніпропетровськгаз» Сергій Круковець.

Показавши високу оперативність та якість роботи в екстрених ситуаціях, звання кращої аварійної бригади виборола команда ПАТ «Чернівцігаз» з результатом 425,5 балів із 461 можливих. На другу сходинку піднялися аварійники з «Дніпропетровськгазу», а бронзу отримала бригада «Хмельницькгазу».

Довідка: Аварійно-диспетчерська служба – підрозділ екстреного цілодобового реагування на надзвичайні ситуації, пов`язані з витоками газу на системі газопостачання. Бригада служби «104» складається з трьох фахівців – майстра, слюсаря і слюсаря-водія. Всі автомобілі аварійної газової служби укомплектовані радіозв`язком, системою GPS-навігації, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними техзасобами. Для пошуку витоків застосовуються сучасні високочутливі прилади Variotec, JL-268, Дозор, Варта 5-03М.

За додатковою інформацією звертатися до фахівця
із зв’язків з громадськістю та пресою Наталії Свириденко
Тел./факс: +380 462 94 13 04 Моб.: +380 67 244 96 46

 

 

Кожен етап оцінювала конкурсна комісія. змагання складалися з низки етапів випробувань

Переможці, три кращі бригади, на початку серпня борються за звання кращої аварійної бригади у фіналі у м. Чернігові. Наступним випробуванням було гасіння загоряння газу в приямку з подальшим усуненням витоку, а також демонстрація вміння надати першу медичну допомогу постраждалим. Також суддівська комісія перевіряла теоретичні знання, вміння застосовувати засоби індивідуального захисту, технічний стан та оснащення автомобіля, наявність необхідної документації.

У практичній частині чернігівці успішно впоралися з витоком газу на різьбовому з’єднанні надземного газогону, але окремі неточності в ході локалізації аварії на підземці не дали команді можливості піднятися на сходинку вище. Втім, за словами учасників, вони звиклі до труднощів і навантажень, тому перевірка навичок роботи в нестандартних умовах пішла лише на користь.

«Виступати було доволі складно. Перш за все - незнайомий полігон, атмосфера змагань, хвилювання. Комісія стежить за кожним кроком і зауважує будь-які неточності. Але це ж наша щоденна робота і такі умови лише загартовують і змушують працювати над собою. Ми повинні бути готовими до будь-яких непередбачуваних ситуацій, коли секунди вирішують усе. І витік потрібно швидко виявити, і усунути будь-де - під землею, в колодязях або підвалах житлового будинку»,- зауважив майстер аварійної служби ПАТ «Чернігівгаз» Олександр Семенець.

Перемогу у фіналі конкурсу завоювали господарі полігону - бригада «Дніпропетровськгазу» з результатом 437 балів, другу сходинку – з 401 балом - посіла команда «Львівгазу». Аварійники впевнені, що такі змагання вкрай необхідні і повинні стати традиційними, адже дозволяють випробувати сили на дещо іншому обладнанні та перейняти нові методи роботи. Так, на полігоні в Марганці чернігівці вперше опробували гасіння пожежі в приямку сумішшю шамотної глини. На відміну від вогнегасника, така суміш є більш ефективною і може не лише миттєво загасити полум’я, а й тимчасово призупинити витік газу. Враховуючи переваги нового спецзасобу, «Чернігівгаз» вирішив його взяти на озброєння аварійних служб свого регіону.

Довідка: Аварійно-диспетчерська служба – підрозділ екстреного цілодобового реагування на надзвичайні ситуації, пов’язані з витоками газу на системі газопостачання. АДС ПАТ «Чернігівгаз» є в кожному районі Чернігівської області, загалом – 26. Бригада служби «104» складається з трьох фахівців – майстра, слюсаря і слюсаря-водія. Всі автомобілі аварійної газової служби укомплектовані радіозв’язком, системою GPS-навігації, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними техзасобами. Для пошуку витоків застосовуються сучасні високочутливі прилади Variotec, JL-268, Дозор, Варта 5-03М.

За додатковою інформацією звертатися
до фахівця із зв’язків з громадськістю та пресою
Наталії Свириденко
Тел./факс: +380 462 65 20 07
Моб.: +380 67 244 96 46
E-mail: press@cngas.com.ua
http://cn.104.ua

 

 

«Чернігівгаз Збут» у суді довів безпідставність штрафів «Нафтогаза» на 80 млн.грн.

Проблеми із розрахунками за газ в Чернігівському регіоні передусім пов’язані із боргами населення та затримкою платежів держбюджету за пільги та субсидії. Таку заборгованість Нафтогаз спробував використати у свою користь, для нарахувань штрафів та пені, які не передбачені законом.

Київський апеляційний господарський суд виніс постанову, якою залишив в силі рішення Господарського суду Чернігівської області щодо неправомірності стягнення на користь «Нафтогазу» з ТОВ «Чернігівгаз Збут» понад 79,6 млн грн. штрафних санкцій. У жовтні 2017 року НАК «Нафтогаз України» звернувся з позовною заявою до «Чернігівгаз Збуту», в якій просив суд стягнути майже 79,6 млн грн. штрафу за начебто неналежне виконання компанією договору купівлі-продажу природного газу побутовим споживачам. Позовні вимоги включали в себе пеню за період лютий-листопад 2016 року на суму 63,5 млн грн, решту нарахувань складали 3% річних та інфляційні втрати. У результаті суд частково задовольнив вимоги позивача. Згідно його рішення збутівська компанія зобов’язана відшкодувати «Нафтогазу» лише 0,3% суми, а саме 247 тис. грн.

У компанії пояснюють, що головним чином проблеми з взаєморозрахунками виникли через правову неврегульованість, яка призвела до нарахувань додаткових сум газопостачальнику за несвоєчасне надходження коштів з державного бюджету. Зокрема, систематичні затримки з фінансуванням пільг та субсидій дали НАКу підстави виставити «Чернігівгаз Збуту» штрафні вимоги.

«У цій справі наша компанія фактично виявилася заручником правових колізій. З одного боку, якщо всі документи клієнтів оформлені згідно порядку, ми не могли відмовити в наданні пільги або субсидії, з іншого - не мали права вимагати від людей оплати послуг в частині оформленої державної допомоги і застосувати пеню за прострочення бюджетного фінансування. У свою чергу, iнші учасники газового ринку формально не мали обмежень застосовувати до постачальника газу зі спецобов’язками примусових заходів та фінансової відповідальності», - повідомив директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.

Крім того, взаєморозрахунки між газопостачальною компанією та НАКом відбувалися згідно Порядку проведення розрахунків за спожитий природний газ, затвердженого постановою КМУ від 30 вересня 2015 р. № 792. Тобто, встановлений державою спецрежим взаєморозрахунків, коли суми автоматично перерозподілялися зі спеціального рахунку на рахунок «Нафтогазу» за визначеними нормативами, по суті усувало «Чернігівгаз Збут» від процесу користування коштами, отриманих від споживачів на свій розсуд. Це також свідчить про відсутність складу правопорушення і позбавляє НАК права застосовувати штрафні заходи до «Чернігівгаз Збуту».

Упродовж січня-червня 2018 року борги побутових споживачів Чернігівської області збільшилися на 97,7 млн грн. або 35,8% і наразі складають 370,4 млн грн. З них 266,7 млн грн. накопичили отримувачі пільг та субсидій. На даний час нарахування по пільгам та субсидіям профінансовані на 70,8%.

Довідка: Основною сферою діяльності ТОВ «Чернігівгаз Збут» є постачання природного газу. Компанія законодавчо визначена постачальником газу зі спеціальними обов’язками всім побутовим споживачам на території Чернігівської області.

Нашими клієнтами є понад 355 тисяч сімей, 1310 підприємств промисловості та компобуту, 383 бюджетні установи та 65 релігійних організацій. З них найкрупніші - ТОВ Агрофірма «Обрій LTD», ПрАТ «Чернігівський автозавод», ПАТ «Лосинівський маслосирзавод», ТОВ «Праця Стольне».

За додатковою інформацією звертатися
Тел.: +380 462 61 63 04; +380 462 65 16 45
E-mail: press@cngaszbut.104.ua
https://cngaszbut.104.ua

 

 

 

«Укртрансгаз» незаконно приписує «Чернігівгазу» багатомільйонні борги за послуги балансування (додається)

 

У травні 2018 року ТОВ «Чернігівгаз Збут» повернув до державної казни 198,4 млн грн. невикористаних субсидій, нарахованих впродовж опалювального сезону 2017-2018 рр. Це на 115 млн грн., або в півтора рази менше аніж в попередній опалювальний сезон.

Упродовж опалювального сезону 2017-2018 рр. 222 тис. споживачів Чернігівської області отримали субсидію на газ на загальну суму 1,5 млрд грн. На початок травня на особових рахунках 76 тис. клієнтів ТОВ «Чернігівгаз Збут» залишалися невикористаними заощаджені кошти по субсидії в розмірі 198,4 млн грн. Здійснити перерахування цих залишків до державного бюджету постачальників газу зобов`язує постанова Кабінету міністрів.

Згідно постанови, перерахунок невикористаних субсидій відбувся по всім категоріям споживачів, а не лише в тих, хто використовував газ на опалення. Більше всього коштів повернуто з особових рахунків клієнтів, що користувалися опалювальними газовими приладами – понад 197 млн грн., плитами і колонками – близько 0,8 млн грн., лише плитами - 0,6 млн грн.

«До 1 червня фахівці компанії передали до відділів соцзахисту списки субсидіантів із зазначенням невикористаних сум державної допомоги. Цим споживачам буде монетизовано і повернено на рахунки в банках або через «Укрпошту» суми, що не перевищують вартість 100 кубометрів газу. Але ця норма стосуватиметься лише комплексного споживання енергоносія», - повідомив директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.

Усю інформацію про баланс на особовому рахунку клієнти ТОВ «Чернігівгаз Збут» можуть дізнатися в особистому кабінеті на сайті 104.ua або безпосередньо з квитанцій, що надходять поштою.

Довідка: Основною сферою діяльності ТОВ «Чернігівгаз Збут» є постачання природного газу. Компанія законодавчо визначена постачальником газу зі спеціальними обов`язками всім побутовим споживачам на території Чернігівської області.

Нашими клієнтами є близько 355 тисяч сімей, 1310 підприємств промисловості та компобуту, 383 бюджетні установи та 65 релігійних організацій. З них найкрупніші - ТОВ Агрофірма «Обрій LTD», ПрАТ «Чернігівський автозавод», ПАТ «Лосинівський маслосирзавод», ТОВ «Праця Стольне».

За додатковою інформацією звертатися
Тел.: +380 462 61 63 04; +380 462 65 16 45
E-mail: press@cngaszbut.104.ua
https://cngaszbut.104.ua/ua

 

 

«Чернігівгаз» взяв участь у Всеукраїнському конкурсі профмайстерності бригад діагностики газових мереж (додається)

 

 

«Чернігівгаз» має намір впятеро збільшити івестиції в газові мережі регіону (додається)

 

 

 

На Чернігівщині 98% споживачів мають облік природного газу

Від початку дії програми з безкоштовного встановлення лічильників газу побутовим споживачам ПАТ «Чернігівгаз» встановив 46,5 тис. індивідуальних та 630 загальнобудинкових лічильників газу, витративши на це понад 97 млн грн. На сьогоднішній день, не охопленими комерційним обліком енергоносія залишилося 2% споживачів, або 6,5 тис. житлових приміщень.

Про це журналістам на прес-конференції повідомили керівники ПАТ «Чернігівгаз».

В рамках інвестиційних програм 2012-2017 рр. «Чернігівгаз» поетапно забезпечив облік природного газу у близько 92 тис. сімей Чернігівського регіону. В 2018 році компанія продовжує встановлення лічильників населенню.

«За 5 місяців «Чернігівгаз» вже встановив понад 4 тис. приладів, без обліку залишилися ще 6,5 тис. приміщень. По майже 700 адресам ми маємо офіційні відмови від установки лічильників. Згідно Кодексу ГРМ, по таким особовим рахункам нарахування проводяться за граничними нормами споживання», - зазначив директор з капітального будівництва ПАТ «Чернігівгаз» Сергій Нагорний.

Водночас до компанії надходить чимало звернень від громадян стосовно встановлення індивідуальних лічильників саме в тих багатоповерхівках, де вже є загальнобудинковий прилад.

«За статистикою січня-квітня у приміщеннях з центральним гарячим водопостачанням при нормі 3,3 кубометра споживачі фактично використовували 6 куб м газу, а без ЦГВ – при нормі 5,4 м3 – споживалося 9,8 кубів газу», - зазначив головний метролог «Чернігівгазу» Ігор Швець.

Як зазначають в ПАТ «Чернігівгаз», статистика реального споживання в черговий раз доводить, що зниження державою норм є необґрунтованим і призводить до суттєвого дисбалансу між фактичним і нормованим споживанням. Особливо гостро це питання постане із запровадженням щодобового балансування енергоносія, яке за законом має розпочатися з серпня 2018 року.

В січні поточного року строк установки індивідуальних лічильників подовжили до 1 січня 2021 року. Водночас споживачі можуть встановити прилад обліку за власний рахунок з подальшою компенсацією таких витрат. Однак, роз`яснень від Кабміну щодо компенсацій компанія поки що не має.

.

Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 13,8 тисяч км газопроводів. Нашими споживачами є понад 355 тисяч сімей, близько 2,5 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод, Корюківська фабрика технічних паперів. Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися до фахівця
із зв`язків з громадськістю та пресою Наталії Свириденко

Тел./факс: +380 462 65 20 07
Моб.: +380 67 244 96 46
E-mail: press@cngas.com.ua
http://cn.104.ua

 

23.04.2018

Неплатежі бюджетних установ перед «Чернігівгаз Збутом» зросли в 11 разів

Станом на 1 квітня 2018 року загальна сума заборгованості бюджетних установ перед ТОВ «Чернігівгаз Збут» сягнула 26,2 млн грн. Від початку року рівень не платежів зріс в 11 разів. В цьому місяці компанія направила попередження на відключення газопостачання в зв’язку з заборгованістю 170 бюджетним установам.

Левова частка боргу за газ припадає на установи, що фінансуються з місцевих бюджетів – це 15,6 млн грн. Організації, що фінансуються з держбюджету недоплатили «Чернігівгаз Збуту» 8,2 млн грн, а з обласного – 2,4 млн грн.

Через неплатежі бюджетних установ, «Чернігівгаз Збут» звернувся до судових інстанцї – наразі там на розгляді перебуває 8 справ зі стягнення заборгованості на користь компанії на загальну суму понад 6 млн грн. Серед найбільших боржників: Квартирно – експлуатаційний відділ м. Чернігова, що має борг майже 3,2 млн грн., Управління освіти Ніжинської міської ради – понад 885 тис грн., Відділ освіти Ріпкинської РДА - 750,4 тис грн., Відділ освіти, молоді та спорту Новгород – Сіверської міської ради – 676,3 тис грн.

«Відповідно до законодавства, якщо установа своєчасно не сплачує за газ, компанія повинна припинити газопостачання, - зазначає директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста. - Перший крок врегулювання питання про борги - письмове повідомлення про припинення поставок газу. Якщо ж після цього борг не погашений, ми ініціюємо відключення і справа вирішується в судовому порядку».

Бюджетники пояснюють незадовільний стан платіжної дисципліни проблемами з фінансуванням. Незважаючи на те, що нова система розрахунків працює майже 3 роки, процедура оплати і надходжень бюджетних коштів до сих пір залишається недосконалою. При цьому, з деякими установами дотепер неврегульовані договірні відносини, що також створює проблеми з проведенням платежів.

Найкраще на Чернігівщині розраховуються за газ бюджетники в Варвинському, Коропському, Носівському, Срібнянському районах та м.Прилуки, а серед найгірших платників – Бахмацький, Ріпкинський, Новгород-Сіверський райони та м.Чернігів.

Довідка: Основною сферою діяльності ТОВ «Чернігівгаз Збут» є постачання природного газу. Компанія законодавчо визначена постачальником газу зі спеціальними обов’язками всім побутовим споживачам на території Чернігівської області.

Нашими клієнтами є близько 355 тисяч сімей, 1310 підприємств промисловості та компобуту, 383 бюджетні установи та 65 релігійних організацій. З них найкрупніші - ТОВ Агрофірма «Обрій LTD», ПрАТ «Чернігівський автозавод», ПАТ «Лосинівський маслосирзавод», ТОВ «Праця Стольне».

За додатковою інформацією звертатися
Тел.: +380 462 61 63 04; +380 462 65 16 45
E-mail: press@cngaszbut.104.ua
https://cngaszbut.104.ua

«Чернігівгаз» привітав своїх клієнтів (додається)

Дбати про безпечне газоспоживання - спільний обов`язок газовиків, управителів і споживачів (додається)

 

«Чернігівгаз» привітав своїх клієнтів

19 березня, у Міжнародний день клієнта, працівники Чернігівського Центру обслуговування організували свято для споживачів газу.

Упродовж дня, близько 30 відвідувачів ЦОКу виявили бажання зареєструвати Особистий кабінет на тонких моніторах і стали учасниками безпрограшної лотереї. За участь в акції вони отримали корисні подарунки – запальнички для газової плити, календарі, фірмові блокноти та ручки, магніти з особовим рахунком. На усіх дітлахів, які завітали з батьками до клієнтського офісу, чекали солодощі і приємні сюрпризи.

Крім того, всі присутні стали свідками нагородження переможців акції «Подарунки за показання з Особистого кабінету». Двоє щасливчиків – Олександр Рубащенко та Юлія Процька з Чернігова отримали від газової компанії спеціальні подарункові набори.

До речі, пані Юлія зареєструвала онлайн-Кабінет лише 5 березня і вперше передала показання лічильника, а вже 16 березня отримала дзвінок від «Чернігівгазу» з новиною, що вона стала однією з переможців акції.

Загалом клієнти схвально відгукуються про онлайн-сервіс, адже він дає змогу вирішувати цілий спектр газових питань без відвідування Центру обслуговування. А за словами Олександра Рубащенка, цей ресурс ще й допомагає планувати сімейний бюджет.

«Я користуюся кабінетом вже третій рік. І на мій погляд, сьогодні ваш кабінет є найзручнішим і самим продвинутим серед онлайн-ресурсів всіх комунальних компаній. Мені подобається, що я можу бачити поточне споживання, заборгованість, мій авансовий платіж, що дозволяє мені розрахувати сімейний бюджет, беручи до уваги комунальні платежі. Тим більш, що зараз зявився мобільний додаток. З ним навіть не обовязково мати компютер, а заходити до кабінету прямо зі смартфону, не витрачаючи свій час на візити до Центру обслуговування», - зазначив пан Олександр.

«Чернігівгаз» уже не вперше проводить таку акцію, і прагне, аби це стало доброю традицією. Усвідомлюючи, що клієнти – це головна цінність компанії, підприємство стає ближчим до споживачів, усуваючи стереотипні підходи до їх обслуговування. Для цього два роки тому було впроваджено новий прогресивний напрямок в роботі компанії – клієнтський сервіс. Його ключовим завданням стало підвищення якості обслуговування споживачів, відкриття сучасних Центрів обслуговування клієнтів, просування дистанційних каналів комунікації зі споживачами, таких як Контакт-центр і Особистий кабінет на сайті 104.ua.

На сьогоднішній день переваги спілкування з компанією в онлайн режимі відчули вже понад 60 тис. сімей Чернігівського регіону - кожен шостий з 355 тис споживачів користується кабінетом. Нещодавно з’явився мобільний додаток 104 Mobile. З його допомогою через смартфон можна швидко та зручно передати показання лічильника та заплатити за газ онлайн. Тестову версію можна завантажити за посиланням Google Play.

Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становитьблизько600 млн. куб.м природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 10,8 тисяч км газопроводів. Нашими споживачами є понад 355 тисяч сімей, більше 3 тисяч підприємств та установ Чернігівської області.

Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод, Корюківська фабрика технічних паперів.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися
до фахівця із зв’язків з громадськістю
Наталії Свириденко
тел./факс: +380 462 65 20 07
моб.: +380 67 244 96 46
E-mail: press@cngas.com.ua
http://cn.104.ua

 

 

 

За минулий рік служба «104» «Чернігівгазу» відреагувала на майже 21 тис заявок споживачів

Упродовж 12 місяців 2017 року на екстрений номер «104» ПАТ «Чернігівгаз» надійшло майже 21 тис дзвінків від споживачів газу регіону, що на 23% більше аніж в 2016 році. Фахівці компанії виявили та усунули понад 17,5 тис витоків газу, що дозволило вчасно попередити можливі надзвичайні ситуації.

У ході опрацювання заявок служба «104» подолала відстань в 560 тис км, при цьому витративши понад 75 тис л пального. Якість роботи аварійної служби залежить від рівня оснащення. Однак в діючому тарифі на розподіл природного газу не передбачено коштів для закупівлі сучасних приладів і спецтехніки, тому аварійники змушені працювати в обмежених бюджетних рамках.

«Автомобілі і їх комплектація відіграють дуже важливу роль. На сьогодні для більш ефективної роботи служби існує потреба інвестувати близько 7 млн грн. на оновлення автопарку спецтехніки, що вже стала непридатною для використання, а також придбання приладів та матеріалів необхідних для виконання робіт. Але в тарифі на розподіл газу, затвердженому Нацкомісією, ці кошти не передбачені», — поінформував технічний директор «Чернігівгазу» Віталій Черчович.

Левова частка дзвінків на АДС надходить саме від містян - мешканців багатоквартирних будинків. Головною причиною є природне старіння житлового фонду. У Чернігові 30% газифікованих будинків зведено в 60-70-ті рр. Тому внутрішньобудинкові газові мережі потребують від власників та балансоутримувачів додаткових витрат на підтримку. У будинках, збудованих в 70–90-х рр. фізичний знос газогонів теж наближається до критичної межі. А це 50% житлового фонду Чернігова.

Довідка:Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 10,8 тисяч км газопроводів.

Нашими споживачами є понад 355 тисяч сімей, близько 3 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод, Корюківська фабрика технічних паперів.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися
до фахівця із зв’язків з громадськістю та пресою
Наталії Свириденко
Тел./факс: +380 462 65 20 07
Моб.: +380 67 244 96 46
E-mail: press@cngas.com.ua
http://cn.104.ua/

 

 

За 2017 рік служба «104» «Чернігівгазу» відреагувала на майже 21 тис заявок споживачів (додається)

 

 

Назад