Результати поіменного голосування засідання виконавчого комітету міської ради від 15 січня 2019 року (додаються).
Порядок
денний
засідання
виконавчого комітету міської ради
від
15 січня 2019 року
№ рішення |
Назва
рішення |
Джерело
|
Публічність |
3 |
Про встановлення вартості платних послуг, що надає Прилуцька міська центральна бібліотека імені Любові Забашти Прилуцької міської ради Чернігівської області |
Відділ
культури |
|
Перелік вартості платних послуг |
|||
Калькуляції |
|||
4 |
Про
хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від |
Відділ |
|
5 |
Про
хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 20
липня |
Відділ |
|
6 |
Про
хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 30
січня |
Відділ |
|
7 |
Про
хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від |
Відділ |
|
8 |
Про продовження строку дії договору на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування |
Заступник
міського голови з питань діяльності виконавчих |
|
9 |
Про затвердження Порядку розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання у новій редакції |
Відділ економіки міської ради |
|
Порядок розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання у новій редакції |
|||
10 |
Про внесення змін до функціональних повноважень міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконавчого комітету міської ради |
Відділ |
|
11 |
Про
виконання плану роботи виконавчого комітету Прилуцької міської
ради за |
Відділ |
|
12 |
Про виконання Перспективного плану роботи виконавчого комітету Прилуцької міської ради за 2018 рік |
Відділ |
|
13 |
Про виділення коштів |
Фінансове
управління |
|
Кошторис витрат для оплати послуг з розміщення рекламних матеріалів на рекламних засобах (поклейка білбордів) |
|||
14 |
Про виділення коштів для надання матеріальної допомоги |
Фінансове
управління |
(з
вилученням інформації з обмеженим доступом |
15 |
Про пайовий внесок замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста |
Управління
містобудування |
|
16 |
Про надання поштових адрес |
Управління
містобудування |
|
17 |
Про переведення нежитлової будівлі у житловий будинок |
Управління
містобудування |
(з
вилученням інформації з обмеженим доступом |
18 |
Про розміщення зовнішньої реклами |
Управління
містобудування |
(з
вилученням інформації з обмеженим доступом |
19 |
Про скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення |
Юридичний
відділ |
Не
підлягає оприлюдненню відповідно до |
20 |
Про приватизацію житлових приміщень |
Юридичний
відділ |
Не
підлягає оприлюдненню відповідно до |
21 |
Про продовження терміну дії ордера, переоформлення особового рахунку та договору найму житлового приміщення |
Юридичний
відділ |
Не
підлягає оприлюдненню відповідно до |
Примітка: Місце зберігання документів – загальний відділ міської ради (протягом 5 років)