ВАКАНСІЯ

 

21.07.2021

Відповідно до статті 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” виконавчий комітет Прилуцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  • начальника управління освіти Прилуцької міської ради;

  • адміністратора управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м. Прилуки) Прилуцької міської ради на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Вимоги до кандидатів на посаду начальника управління освіти Прилуцької міської ради:

  • вища педагогічна освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або стаж керівної роботи в закладах освіти не менше 5 років;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння ПК.

Вимоги до кандидатів на посаду адміністратора управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки) Прилуцької міської ради:

  • вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 2 років або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння комп'ютером та оргтехнікою.

Для участі в конкурсі подаються:

  • заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органі місцевого самоврядування та проходження служби;

  • заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;

  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

  • підтвердження подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою www.nazk.gov.ua.

Інформація щодо основних посадових обов’язків, розміру та умов оплати праці начальника управління освіти міської ради за телефоном: 3-11-95 – відділ по роботі з кадрами міської ради, кімната № 35 виконавчого комітету Прилуцької міської ради.

Інформація щодо основних посадових обов’язків, розміру та умов оплати праці адміністратора управління адміністративних послуг міської ради за телефоном: 050 9109099 – управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки) міської ради, за адресою: вул. Івана Скоропадського, 102 А.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

 


 


 

 

 

22.03.2021

Управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки)міської ради

Управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки) міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  • державного реєстратора речових прав на нерухоме майно управління адміністративних послуг (Центру надання адміністративних послуг м.Прилуки) міської ради (2 одиниці).

Вимоги до кандидатів на посаду державного реєстратора речових прав на нерухоме майно управління адміністративних послуг (Центру надання адміністративних послуг м.Прилуки) міської ради:

  • громадянин України, який має вищу освіту за спеціальністю правознавство;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;

  • успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації);

  • успішне проходження тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації в Міністерстві юстиції Україні (для осіб, які не працювали держаним реєстратором);

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері.

Для участі в конкурсі подаються:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органі місцевого самоврядування та проходження служби;

  • заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;

  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • підтвердження подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою www.nazk.gov.ua.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-11-95 – відділ по роботі з кадрами міської ради, кабінет №35, за адресою: м.Прилуки, вул.Незалежності, 82 (ІІ поверх).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

 

11.11.2020

Відділ інвестицій та міжнародної діяльності міської ради

Відповідно до статті 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” виконавчий комітет Прилуцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

  • головного спеціаліста відділу інвестицій та міжнародної діяльності міської ради (на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).

 

Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу інвестицій та міжнародної діяльності міської ради:

  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння ПК.

 

Для участі в конкурсі подаються:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органі місцевого самоврядування та проходження служби;

  • заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;

  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

  • підтвердження подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2019 рік, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою www.nazk.gov.ua.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-11-95 – відділ по роботі з кадрами міської ради, кімната № 35 виконавчого комітету міської ради.

Документи приймаються по 11 грудня 2020 року.

 

24.09.2020

Управління освіти міської ради

Відповідно до статті 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” виконавчий комітет Прилуцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  • завідувача сектора з питань кадрової та юридичної роботи управління освіти міської ради;

  • головного спеціаліста, юрисконсульта сектора з питань кадрової та юридичної роботи управління освіти міської ради.

 

Вимоги до кандидатів на посаду завідувача сектора з питань кадрової та юридичної роботи управління освіти міської ради:

  • вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння ПК.

 

Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста, юрисконсульта сектора з питань кадрової та юридичної роботи управління освіти міської ради:

  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння ПК.

 

Для участі в конкурсі подаються:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органі місцевого самоврядування та проходження служби;

  • заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;

  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

  • підтвердження подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2019 рік, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою www.nazk.gov.ua.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-11-95 – відділ по роботі з кадрами міської ради, кімната № 35 виконавчого комітету міської ради.

Документи приймаються до 24 жовтня 2020 року.

 

 

02.09.2020

Управління адміністративних послуг міської ради

Управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м. Прилуки) оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  • адміністратора управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м. Прилуки);

Вимоги до кандидатів на посаду адміністратора управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м. Прилуки):

  • вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння комп'ютером та оргтехнікою.

Для участі в конкурсі подаються:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органі місцевого самоврядування та проходження служби;

  • заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;

  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • підтвердження подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2019 рік, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою www.nazk.gov.ua.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-40-57 – управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки), кабінет № 67, за адресою: вул.Київська, 281 А (ІІ поверх).

Документи приймаються до 02 жовтня 2020 року.

 

 

22.07.2020

Управління адміністративних послуг міської ради

Управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки) оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  • адміністратора управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки) 2 одиниці;

  • головного спеціаліста-бухгалтера управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки).

 

Вимоги до кандидатів на посаду адміністратора управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки):

  • вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння комп'ютером та оргтехнікою.

 

Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста-бухгалтера управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки):

  • вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння комп'ютером та оргтехнікою.

 

Для участі в конкурсі подаються:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органі місцевого самоврядування та проходження служби;

  • заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;

  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • підтвердження подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2019 рік, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою www.nazk.gov.ua.

 

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-40-57 – управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки), кабінет № 67, за адресою: вул.Київська, 281 А (ІІ поверх).

Документи приймаються до 22 серпня 2020 року.

 

 

 

22.07.2020

Управління освіти міської ради

Відповідно до статті 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” виконавчий комітет Прилуцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

  • начальника управління освіти міської ради.

 

Вимоги до кандидатів на посаду начальника управління освіти міської ради:

  • вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах в закладах освіти не менше 5 років;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння ПК.

 

Для участі в конкурсі подаються:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органі місцевого самоврядування та проходження служби;

  • заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;

  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

  • підтвердження подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2019 рік, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою www.nazk.gov.ua.

 

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-11-95 – відділ по роботі з кадрами міської ради, кімната № 35 виконавчого комітету міської ради.

Документи приймаються до 22 серпня 2020 року.

 

 

 

27.02.2019

Прилуцька міська рада

Відповідно до статті 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” виконавчий комітет Прилуцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

начальника відділу комунальної власності міської ради.

Вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу комунальної власності міської ради:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;

  • стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менше 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5-ти років;

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері;

  • володіння державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків;

  • володіння ПК.

Для участі в конкурсі подаються:

  • заява на ім’я голови конкурсної комісії;

  • особовий листок по обліку кадрів (форма № П-2ДС);

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-11-95 – відділ по роботі з кадрами міської ради, кімната № 35 виконавчого комітету міської ради. Документи приймаються до 27 березня 2019 року.

Переглядів:311