Назад

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Прилуцької міської ради




Центр працює під гаслом:

І ЩО ГОДИНИ, І ЩО ХВИЛИНИ

ПРО ЧИЇСЬ ДОЛІ – ВІЧНА ТУРБОТА.

ШМАТОЧОК СЕРЦЯ КОМУСЬ ВІДДАТИ-

ТАКА КОЛЕГИ У НАС РОБОТА


Директор територіального центру – Попко Валентин Петрович;

Заступник директора територіального центру – Малиш Олена Сергіївна;

Завідувач відділення соціальної допомоги вдома – Нікуліца Віта Андріївна;

Завідувач відділення денного перебуванняГрачова Ірина Володимирівна;

Завідувач відділення надання адресної та натуральної допомоги – Яковенко Ніна Олександрівна;

Головний бухгалтер – Бібік Олена Олександрівна;

Інспектор з кадрів – Рак Вікторія Олександрівна.

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Прилуцької міської ради розташований біля автостанції за адресою: поштовий індекс 17501, м. Прилуки, вул.Короленка, 8.

Телефони: директор 5-08-58; заступник директора та відділення соціальної допомоги вдома – 5-25-45; бухгалтерія – 5-04-10; відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги, відділення соціально- медичних послуг, відділення соціально- побутової адаптації – 5-25-51.

Електронна пошта: ter.centr1@gmail.com .


Розклад роботи:

Понеділок – п’ятниця: з 8-00 до 17-00, перерва з 12-00 до 13-00.


Добратися зручно автобусним маршрутом № 2, №2А, № 3 та до зупинки «Міський сад» або «Автовокзал».

Також можна доїхати автобусним маршрутом № 2, №2А, № 6, № 7, № 19, № 22, № 23, № 30 та № 38 до зупинки «Залізничний вокзал» та пройти пішки приблизно 700 метрів.

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Прилуцької міської ради утворено рішенням виконавчого комітету Прилуцької міської ради від 10 червня 1996 року № 347 для здійснення соціального обслуговування та надання соціальних послуг громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, за місцем проживання.

Територіальний центр провадить свою діяльність на принципах адресності та індивідуального підходу, доступності та відкритості, добровільного вибору отримання чи відмови від надання соціальних послуг, гуманності, комплексності, максимальної ефективності використання бюджетних та позабюджетних коштів, законності, соціальної справедливості, забезпечення конфіденційності, дотримання стандартів якості, відповідальності за дотримання етичних і правових норм.

Методичне забезпечення діяльності територіального центру здійснює Мінсоцполітики, координацію та контроль за забезпеченням діяльності

в установленому порядку Департамент соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації, організаційно-методичне забезпечення та контроль за додержанням законодавства про надання соціальних послуг – управління праці та соціального захисту населення Прилуцької міської ради.

Основними завданнями територіального центру є:

виявлення громадян, які потребують соціальне обслуговування, формування електронної бази даних таких громадян, визначення (оцінювання) їх індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг);

забезпечення якісного соціального обслуговування (надання соціальних послуг);

установлення зв’язків з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, фізичними особами, родичами громадян, яких обслуговує територіальний центр, з метою сприяння в здійсненні соціального обслуговування (наданні соціальних послуг) громадянам.

На соціальне обслуговування (надання соціальних послуг) в територіальному центрі мають право:

- громадяни похилого віку, інваліди, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, визнані такими в порядку, затвердженому МОЗ;

- громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім'ї.

Територіальний центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації, актами інших центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

Перелік законодавчих та нормативно-правових актів, що регламентують діяльність територіального центру:

Конституція України;

Закон України «Про соціальні послуги»;

Закону України «Про безоплатну правову допомогу»;

«Державний стандарт догляду вдома», затверджено наказом Міністерства соціальної політики України 13 листопада 2013 року № 760.; «Державний стандарт соціальної адаптації», затверджено наказом Міністерства соціальної політики України 18 травня 2015 року № 514;

Постанова Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2009 року № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»;

Положення про територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Прилуцької міської ради, затверджено рішенням міської ради від 29.11.2016 року № 9;

Постанова Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. N 12 «Про порядок надання платних соціальних послуг та затвердження їх переліку».

Назад