На пленарному засіданні 35 сесії Прилуцької міської ради

30 листопада 2017

Розглянуто бюджетні питання

29 листопада відбулося пленарне засідання 35 сесії міської ради, під час якого розглянули 25 питань та ухвалили 22 рішення.

Першими депутати розглянули бюджетні питання, зокрема, затвердили звіт про виконання бюджету міста за 9 місяців 2017 року.

За результатами 9 місяців 2017 року до загального фонду бюджету міста мобілізовано 434406,3 тис. грн. при уточнених бюджетних призначеннях 434152,7 тис. грн. (100,1 %), з них власних доходів – 153003,0 тис. грн. при уточненому плані 150162,5 тис. грн. (101,9 %), офіційних трансфертів отримано на суму 281403,3 тис. грн. (99,1 %), у т.ч. субвенцій – 281403,3 тис. грн. доповіла начальник фінансового управління міської ради Олена Ворона.

Основним джерелом власних доходів загального фонду міського бюджету за січень-вересень 2017 року залишається податок та збір на доходи фізичних осіб, хоча його питома вага у порівнянні з минулим роком зменшилася і становить 62,6 %.

За звітний період фактичні надходження податку на доходи фізичних осіб склали 95811,3 тис. грн. при запланованих 95088,4 тис. грн. (виконання 100,8 %). Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 10296,2 тис. грн., або на 12 % за рахунок росту мінімальної заробітної плати.

За звітний період мобілізовано 43744,3 тис. грн. місцевих податків і зборів, питома вага яких у власних доходах бюджету становить 28,6 %.

Податку на майно надійшло у загальній сумі 23539,6 тис. грн. при запланованій сумі 22332,9 тис. грн. (105,4 %), у т.ч. у розрізі податків:

- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 1077,3 тис. грн. при запланованому показнику 1191,5 тис. грн. (90,4 %);

- плати за землю отримано у загальній сумі 22276,4 тис. грн. при плановій сумі 20960,1 тис. грн. (106,3 %), чому сприяла проведена робота по відшкодуванню втраченої вигоди міського бюджету щодо оренди землі;

- надходження транспортного податку склали 185,9 тис. грн. при плані 181,2 тис. грн. (102,6 %) за рахунок збільшення кількості платників.

Єдиного податку надійшло у сумі 20195,5 тис. грн. при уточнених бюджетних призначеннях 19664,8 тис. грн. (102,7 %) за рахунок збільшення надходжень від платників ІІІ групи;

Туристичного збору надійшло на суму 14,5 тис. грн. при запланованих 15,1 тис. грн. (96,0 %), недовиконання у зв’язку з відсутністю авансових проплат двома платниками за ІІІ квартал поточного року.

Податку на прибуток підприємств комунальної власності надійшло за звітний період у сумі 9,8 тис. грн., що значно менше відповідного періоду 2016 року за рахунок зменшення прибутків підприємств у зв’язку з підняттям рівня мінімальної заробітної плати до 3200 грн.

Акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів отримано на суму 3897,7 тис. грн., що більше очікуваних надходжень на 289,5 тис. грн. за рахунок зростання цін на підакцизні товари. Відповідно до Порядку зарахування частини (13,44 %) акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного в Україну пального до міського бюджету надійшло 4382,1 тис. грн.

Адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надійшло на суму 14,8 тис. грн. при плановому показнику 26,2 тис. грн. за рахунок меншої кількості зареєстрованих осіб.

Плати за надання інших адміністративних послуг мобілізовано на загальну суму 2315,4 тис. грн. при запланованій сумі 2116,0 тис. грн. (109,4 %), у т.ч.: за видачу витягу з Державного земельного кадастру – 257,2 тис. грн., за видачу довідки державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів – 104,2 тис. грн., за надання адміністративних послуг підрозділами МВС – 867,7 тис. грн., за надання послуг Державною міграційною службою України – 996,1 тис. грн., за реєстрацію місця проживання – 90,2 тис. грн.

Державного мита надійшло за звітний період на суму 258,0 тис. грн. (104,2 %), що менше відповідного періоду минулого року на 247,1 тис. грн., або на 48,9 % за рахунок скасування держмита за видачу закордонних паспортів.

Адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надійшло за звітний період 544,0 тис. грн. при запланованому показнику 580,2 тис. грн. (93,8 %), у зв’язку з меншою кількістю вчинених нотаріальних дій.

Плати за оренду комунального майна надійшло на суму 204,2 тис. грн. при запланованих обсягах згідно укладених з балансоутримувачами договорів 190,3 тис. грн. (107,3 %). План перевиконано за рахунок погашення часткової заборгованості КП “Прилукижитлобуд”, КП “Прилукитепловодопостачання” та КЛПЗ “Прилуцька ЦМЛ”.

Адмінштрафів та санкцій надійшло на суму 13,6 тис. грн. при запланованих 22,3 тис. грн., що значно менше минулорічного показника (менша кількість складених протоколів, мінімальна сума штрафів).

Інших надходжень по коду 24060300 надійшло на суму 531,7 тис. грн. (272,4 %), з них: плата за користування місцями розташування рекламних засобів згідно договорів – 148,6 тис. грн., повернення невикористаних коштів минулих періодів – 90,9 тис. грн., за рішенням суду – 292,2 тис. грн.

Інших надходжень по коду 21080500 надійшло у сумі 10,5 тис. грн. (за актами ревізії ДФІ).

До спеціального фонду міського бюджету за 9 місяців 2017 року мобілізовано доходів на загальну суму 22652,5 тис. грн., з них без власних надходжень бюджетних установ – 5567,2 тис. грн. при плані 4158,1 тис. грн.

Екологічного податку надійшло у загальній сумі на 93,1 тис. грн., що більше запланованої суми на 13,5 тис. грн. (117,0 %) за рахунок росту ставок податку.

За звітний період власні надходження бюджетних установ склали 17085,3 тис. грн., з них:

- плата за послуги – 5113,1 тис. грн.:

- плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю – 4857,7 тис. грн.;

- плата за оренду майна бюджетних установ – 200,1 тис. грн.;

- надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) – 55,3 тис. грн.

інші джерела власних надходжень – 11972,2 тис. грн.:

- благодійні внески, гранти та дарунки – 11935,8 тис. грн.;

- кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів – 36,4 тис. грн.

Із загальної суми надходжень спецфонду доходи бюджету розвитку склали 5452,6 тис. грн., або 24,0 %, у тому числі:

- надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста склали 1470,1 тис. грн.;

- кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення – 679,5 тис. грн.;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих категорій – 3303,0 тис. грн.

Видаткова частина загального фонду бюджету міста за 9 місяців 2017р. склала 410058,2 тис. грн. Видаткова частина без трансфертів становить – 212591,4 тис. грн. На зарплату і нарахування використано – 153114,7 тис. грн. (72,0%), медикаменти – 24380,9 тис. грн. (11,5%), харчування – 7780,3 тис. грн. (3,7%), енергоносії – 6,8 % або 14461,4 тис. грн. Всього видатки по захищених статтях становлять – 199737,3 тис. грн. (94%)

ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Річні планові асигнування на утримання органів місцевого самоврядування склали 25350,6 тис. грн., фактично використано 16421,3 грн. (64,8%). З них на заробітну плату та нарахування використано 14626,1 тис. грн. (89,1%), на оплату енергоносіїв 558,5 тис. грн. (3,4%).

ОСВІТА

Річні планові асигнування галузі освіти становлять 147971,6 тис. грн. На фінансування установ освіти використано 97788,4 тис.грн, або 46% видатків загального фонду міського бюджету. З них 77600,0 тис. грн. (79,4%) направлено на заробітну плату і нарахування, продукти харчування – 6778,1 тис. грн., що в загальному обсязі видатків на освіту становить 6,9%, оплата енергоносіїв – 8399,9 тис. грн. (8,6%). Дитячі будинки сімейного типу /прийомні сім’ї/субвенція - використано 1717,1 тис. грн., річні планові асигнування – 2464,5 тис.грн.

ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

На утримання установ охорони здоров’я заплановані річні планові асигнування в сумі 75201,3 тис. грн. і використані в сумі 54839,8 тис. грн., що складає 72,9%. На оплату праці і нарахування по галузі охорона здоров'я використано коштів в сумі 43447,6 тис. грн., що в загальній сумі фінансування на медицину становить 79,2 %.

На харчування хворих у стаціонарах цілодобового перебування використано 1002,3 тис. грн. (1,8%). На закупівлю медикаментів витрачено 1207,5 тис. грн., (2,2%). Для оплати комунальних послуг та енергоносіїв використано 4289,7 тис. грн.(7,8%).

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ

Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення склали – 203758,6 тис. грн. при плані на рік 227760,1 тис. грн.

За рахунок коштів загального фонду спрямовано державної цільової субвенції на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям –41726,0 тис.грн.; на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу - 188,7 тис. грн., на надання пільг та житлових субсидій населення на оплату електроенергії, природного газу – 152742,1 тис.грн., на виплату державної соціальної допомоги на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування за принципом «гроші ходять за дитиною» - 1717,1 тис.грн., також за рахунок субвенції отриманої з обласного бюджету профінансовано витрати на поховання учасників бойових дій – 34,1 тис.грн., пільги на медичне обслуговування громадян, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 54,7 тис.грн.

На утримання центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді використано – 861,5 тис. грн., територіального центру і відділення соціальної допомоги на дому використано 3604,4 тис. грн., на утримання центру ранньої медико-соціальної реабілітації дітей інвалідів використано 1438,8 тис. грн.

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

На житлово-комунальне господарство річні планові асигнування склали 12763,9 тис. грн., використано – 8620,3 тис. грн. (82,2%). На благоустрій міста використано – 8313,2 тис. грн.

На “Утримання об’єктів соціальної сфери підприємств, що передаються до комунальної власності” використано - 307,1 тис. грн.

КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО

На культуру і мистецтво фактично використано 11983,1 тис. грн. при плані на рік 17392,7 тис. грн. (68,9%). На утримання бібліотек використано 1716,3 тис. грн., музею – 1215,1 тис. грн., будинку культури – 2513,5 тис. грн., шкіл естетичного виховання використано 6439,3 тис. грн.

В загальному обсязі видатків на культуру і мистецтво заробітна плата та нарахування на заробітну плату становить 10938,7 тис. грн. або 91,3 від загальної суми видатків на культуру, енергоносії – 735,6 тис. грн., що становить 6,1 % від загальної суми видатків.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ

Річні планові асигнування на фізкультуру і спорт склали 2619,5 тис. грн., використано 1734,7 тис. грн.

На утримання ДЮСШ використано 1637,7 тис. грн., в т. ч. на оплату праці 1188,1 тис. грн. (72,5%), на оплату енергоносіїв 214,9 тис. грн. (13,1%).

ВИДАТКИ НЕ ВІДНЕСЕНІ ДО ОСНОВНИХ ГРУП

«Інші видатки» (загальний фонд) при плані 2161,4 тис.грн видатки становлять суму 900,7 тис. грн. з них: муніципальна поліція - 508,1 тис.грн., квіти - 28,5 тис.грн., термочаши – 38,9 тис.грн., членські внески – 28,6 тис.грн, експертна оцінка – 16,1 тис.грн., премії до грамот – 116,9 тис.грн., відзнака міського голови - 48,0 тис.грн., відшкодування заподіяної матеріальної шкоди – 21,3 тис.грн., технічні умови (передпроектні роботи, виготовлення проектно-кошторисної документації) – 94,4 тис.грн.

Спеціальний фонд

За звітний період видатки спеціального фонду бюджету міста склали 26988,4 тис. грн.

Видатки по бюджету розвитку становлять - 10217,4 тис.грн., з них:

Лист ради-2011


КПКВК

Найменування коду тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів

КЕКВ

Назва об'єктів відповідно до проектно-кошторисної документації; тощо


Уточнений план

Виконано

4716022

Капітальний ремонт житлового фонду обєднань співвласників багатоквартирних будинків

6022

Капітальний ремонт житлового фонду ОСББ


690,6

667,0

4016410

Будівництво

6310

Будівництво ІІ корпусу школи гімназії та реконструкція існуючого по вулю Київській, 190, в м. Прилуки Чернігівської області

373,1

102,5

4016310

Будівництво

6410

Будівництво ІІ корпусу школи гімназії та реконструкція існуючого по вулю Київській, 190, в м. Прилуки Чернігівської області

7255,3

2141,9

4716310

Будівництво

6310

Капітальний ремонт приміщення ЗОШ І-ІІ ст № 7 по вулиці Земський, 36 в м. Прилуки

600,0

60,0

476410

Будівництво

6410

Капітальний ремон приміщення Центру науково-технічної творчості молоді та дітей по вулиці Галаганівській, 12 м. Прилуки

624,2

184,1


ІНШІ ПОСЛУГИ ПОВ’ЯЗАНІ З ЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

По коду «Внески органів місцевого самоврядування у статутні капітали суб'єктів підприємницької діяльності» видатки склали 3362,2 тис.грн.: КП „Послуга” – 563,0 тис. грн., КП «Прилукижитлобуд» – 953,9 тис.грн., КП «Міськсвітло» - 915,0 ти.грн., КП «Муніципальна поліція» - 195,3 тис.грн., КП «Шкільний» - 35,0 тис.грн., КП ТК «Прилуки» - 200,00 тис.грн., КП «Прилукитепловодопостачання» - 500,00 тис.грн.

Бюджет розвитку по бюджетних установах за звітний період - 3159,7 тис. грн. Видатки за рахунок власних надходженнь бюджетних установ - 15199,2 тис.грн.

За інформацією фінансового управління міської ради

Переглядів:86