Адреса: вулиця Київська, будинок 281

місто Прилуки

Чернігівська область

17500

 

Телефон / факс (04637) 7-10-12

 

Е-mail: 7425sobes@ukr.net

 

Шановні мешканці міста!

У зв’язку із запровадженням заходів для зменшення ризиків виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19) особисті прийоми громадян управлінням праці та соціального захисту населення Прилуцької міської ради тимчасово призупиняються.

До управління можна звернутися:

- на електронну адресу: sobespl@ukrpost.ua;

- через АТ «Укрпошта» (адреса управління – вул. Київська, 281).

Консультації можна отримати за телефонами з питання:

- призначення допомоги та субсидії – т:7-12-25, т:7-10-33;

- призначення пільги –т: 3-12-02;

- оплати праці, колективних договорів – т:7-11-50;

- роботи з особами з інвалідністю та особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – т:7-10-17; т:7-11-56.

Адміністрація

 

 

Начальник управління - Малиш Ганна Павлівна

т. 7-10-12, 7-11-09 (кабінет № 54)

 

Заступник начальника управління -

Юрченко Світлана Григорівна

т. 7-12-10 (кабінет № 53)

 

Секретар керівника - Чмир Інна Володимирівна

т. 7-10-12 (кабінет № 52)

 

Заступник начальника управління - начальник відділу соціальних допомог -

Погуляй Марина Вікторівна

т. 7-10-33 (кабінет № 41)

 

Начальник відділу грошових виплат та компенсацій -

Сивенко Наталія Григорівна

т. 7-10-02 (кабінет № 58)

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи та контролю

за зверненнями - Денисенко Оксана Олександрівна

т. 3-50-36 (кабінет № 59)

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку - головний бухгалтер -

Стахів Любов Мирославівна

т. 7-11-15 (кабінет № 57)

 

Начальник відділу праці - Геєць Лариса Григорівна

т. 7-11-50 (кабінет № 60)

 

Начальник відділу персоніфікованого обліку -

Опарко Вікторія Михайлівна

т. 3-12-02 (кабінет № 62)

 

Начальник відділу державних соціальних інспекторів - головний державний

соціальний інспектор - Правдивець Наталія Вікторівна

т. 7-10-33 (кабінет № 42)

 

Начальник відділу у справах інвалідів та захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Петренко Ірина Іванівна

т. 7-10-17 (кабінет № 51)

 

Головний спеціаліст з автоматизації та програмування -

Парган Віктор Михайлович

т. 3-21-97 (кабінет № 64).

 

Шановні відвідувачі!

З 12.03.2020 по 03.04.2020 в Україні запроваджено обмежувальні заходи з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції.

Рекомендуємо утримуватися від відвідування управління праці та соціального захисту населення особисто й вирішити питання дистанційно за такими номерами телефонів:

З питань призначення усіх видів державних соціальних допомог та житлових субсидій звертатися за телефоном 7-12-25, 050-329-00-58

З питань виплати державних соціальних допомог, субсидій та пільг звертатися до відділу грошових виплат та компенсацій за телефоном 7-10-02, 050-329-88-25

З питань праці до відділу праці за телефоном 7-11-50.

З питань пільг до відділу персоніфікованого обліку за телефоном 3-12-02, 050-329-01-44

З питань санаторно-курортного лікування, забезпечення засобами реабілітації звертатися до відділу у справах осіб з інвалідністю та захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи за телефоном 7-10-17

Приймальня начальника 7-10-12 електронна пошта sobespl@ukrpost.ua

При особистому відвідуванні управління праці таСЗН за попереднім записом дотримуватись указаного вам часу прийому.

Громадяни з ознаками ГРВІ обслуговуватимуться дистанційно, у телефонному режимі.

Просимо з розумінням поставитися до запроваджених заходів.

Дотримання цих правил збереже життя вам і вашим рідним.

Наказ (завантажити).

 

 

Прилуцька міська рада

Чернігівської області

Управління праці та соціального захисту населення

 

Н А К А З

26.03.2021 м. Прилуки № 05

 

Про затвердження інформаційних

карток адміністративних послуг у сфері

соціального захисту населення

 

Відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 18.03.2021 №136 «Про затвердження типових інформаційних карток адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення», на виконання листа Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації від 23.03.2021 №11-07/2223

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити такі, що додаються:

1.1.ПОГУЛЯЙ Марині Вікторівні, заступнику начальника управління-начальнику відділу соціальних допомог:

1.1.1. Інформаційну картку адміністративної послуги «надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива»;

1.1.2. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме»;

1.1.3. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»;

1.1.4. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям»;

1.1.5. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування»;

1.1.6. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення державної допомоги при народженні дитини»;

1.1.7. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»;

1.1.8. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення державної допомоги при усиновленні дитини»;

1.1.9. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування»;

1.1.10. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям»;

1.1.11. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність»;

1.1.12. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях»;

1.1.13. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»;

1.1.14. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю»;

1.1.15. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»;

1.1.16. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення державної соціальної допомоги на догляд»;

1.1.17. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі»;

1.1.18. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату»;

1.1.19. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І або ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею»;

1.1.20. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача посвідчень особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства»;

1.1.21. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг».

1.2. Волошиній Оксані Василівні, заступнику начальника відділу у справах осіб з інвалідністю та захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи:

1.2.1. Інформаційну картку адміністративної послуги «прийняття рішення щодо надання соціальних послуг»;

1.2.3. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу»;

1.2.4. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення одноразової грошової/матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю»;

1.2.5. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою»;

1.2.6. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт»;

1.2.7. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою»;

1.2.8. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3; потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3; потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2»;

1.2.9. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та їхнім батькам»;

1.2.10. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам»;

1.2.11. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки»;

1.2.12. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку»;

1.2.13. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю»;

1.2.14. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

1.2.15. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування»;

1.2.16. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам»;

1.2.17. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача направлення до реабілітаційних установ особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності»;

1.2.18. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем»;

1.2.19. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю»;

1.2.20. Інформаційну картку адміністративної послуги «установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)»;

1.2.21. Інформаційну картку адміністративної послуги «установлення статусу, видача посвідчень ветеранам праці»;

1.2.22. Інформаційну картку адміністративної послуги «установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань»;

1.2.23. Інформаційну картку адміністративної послуги «взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю»;

1.2.24.Інформаційну картку адміністративної послуги «взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;

1.2.25. Інформаційну картку адміністративної послуги «взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

1.3. Опарко Вікторії Михайлівні, начальнику відділу персоніфікованого обліку:

1.3.1. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб»

1.3.2. Інформаційну картку адміністративної послуги «призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг».

1.4. Кожушко Альоні Віталіївні, головному спеціалісту відділу праці:

1.4.1. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена»;

1.4.2. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного»;

1.4.3. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного»;

1.4.4. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири»;

1.4.5. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів щодо іншого цінного майна»;

1.4.6. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа»;

1.4.7. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, в управління іншій особі за договором»;

1.4.8. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного»;

1.4.9. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного»;

1.4.10. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири»;

1.4.11. Інформаційну картку адміністративної послуги «видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів щодо іншого цінного майна».

2. Паргану Віктору Михайловичу, головному спеціалісту з автоматизації та програмування, відповідальній особі з адміністрування, наповнення Єдиного державного веб-порталу відкритих даних, забезпечити розміщення цього наказу на офіційному веб-сайті Прилуцької міської ради.

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Начальник управління                                                                Г.П. Малиш

 

 

 

Функції управління праці та соціального захисту населення

Прилуцької міської ради

1) організовує виконання норм Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та забезпечує контроль за їх реалізацією;

2) аналізує стан і тенденції соціального розвитку міста та вживає заходів для усунення недоліків;

3) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку міста;

4) вносить пропозиції щодо проекту міського бюджету;

5) забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів;

6) бере участь у підготовці заходів щодо розвитку міста;

7) розробляє проекти рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради та розпоряджень міського голови;

8) бере участь у підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесії міської ради;

9) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні, аналітичні та статистичні матеріали, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать до його компетенції;

10) забезпечує проведення заходів щодо запобігання корупції;

11) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах повноважень;

12) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

13) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

14) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління;

15) постійно інформує населення про виконання визначених законом повноважень;

16) виконує повноваження, делеговані міською радою;

17) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

18) забезпечує у межах повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

19) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

20) забезпечує захист персональних даних;

21) здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу;

22) у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:

забезпечує співробітництво міської ради та виконавчого комітету міської ради з профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями, сприяє розвитку соціального діалогу;

проводить в установленому законодавством порядку повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;

проводить моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, а також фізичних осіб - підприємців;

забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів щодо якісного проведення атестації робочих місць за умовами праці;

розробляє (бере участь у розробленні) міську програму зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;

бере участь у виконанні заходів, передбачених державними програмами соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку зі Збройних Сил та інших військових формувань і контролює їх реалізацію;

23) з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:

організовує в межах компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу, пільг на проїзд окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України;

визначає право на пільги деяким категоріям громадян, враховуючи доходи;

проводить призначення та виплату:

- державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, а також особам, яким посмертно присвоєно звання Герой України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції Гідності, одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті, а також інших видів державної підтримки відповідно до законодавства України;

- щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом I групи, а також особою, яка досягла 80-річного віку; непрацюючим фізичним особам за надання соціальних послуг; подає пропозиції міській раді під час формування проекту міського бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;

- одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання „Мати‑героїня“;

- грошової компенсації за здійснене поховання осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій, компенсації на виконання безоплатного капітального ремонту житла деяким категоріям громадян;

- грошової компенсації для забезпечення житлом членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції, осіб з інвалідністю І-ІІ груп з числа учасників антитерористичної операції та осіб, які втратили функціональні можливості нижніх кінцівок під час участі в антитерористичній операції; членів сімей загиблих учасників бойових дій, осіб з інвалідністю І-ІІ груп з числа учасників бойових дій на території інших держав;

- щорічної грошової допомоги до 5 Травня відповідно до законів України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту“ та Про жертви нацистських переслідувань“;

- одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, за поданням військового комісаріату;

- одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам;

бере участь у роботі комісій, утворених при виконавчому комітеті міської ради з питань соціального захисту населення;

сприяє громадянам в отриманні документів, необхідних для призначення окремих видів допомоги, субсидій та надання пільг;

проводить електронні звірки інформації від організацій - надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;

проводить розрахунки з організаціями - надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян і призначені житлові субсидії населенню;

формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державної соціальної допомоги;

проводить інвентаризацію особових справ та особових рахунків осіб, які отримують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;

організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом „єдиного вікна“ та забезпечує розгляд заяв і прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;

надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг;

здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державної соціальної допомоги та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;

організовує роботу головних державних соціальних інспекторів і державних соціальних інспекторів;

24) у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:

організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;

проводить підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

організовує санаторно-курортне лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;

подає пропозиції до проектів міських програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

організовує в межах компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

організовує збір і подання документів для виплати:

- одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті;

- одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року;

- веде облік внутрішньо переміщених осіб;

- проводить перевірки достовірності та повноти інформації про фактичне місце проживання / перебування внутрішньо переміщеної особи;

- аналізує стан виконання комплексних програм, реалізації заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам і подає міському голові пропозиції з цих питань;

- видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

- організовує та проводить виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;

25) у сфері надання населенню соціальних послуг (соціального обслуговування), проведення соціальної роботи:

організовує роботу із визначення потреби міста у соціальних послугах, готує і подає пропозиції міському голові щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів і служб соціального захисту та соціального обслуговування населення, формування соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями; узагальнює інформацію щодо визначення потреб населення міста у соціальних послугах;

узагальнює та подає Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації звіт про надання соціальних послуг потенційним отримувачам соціальних послуг;

інформує населення міста про надавачів соціальних послуг і послуги, що ними надаються;

розглядає заяви осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, щодо отримання соціальних послуг і приймає рішення щодо їх надання;

проводить моніторинг надання соціальних послуг і контролює надавачів соціальних послуг, вживає заходів з покращення якості надання соціальних послуг;

забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань їх направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;

організовує роботу з питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена;

спрямовує та координує діяльність територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю „Світанок“ в реалізації законодавства України;

подає пропозиції міській раді щодо створення закладів, установ і служб, які надають психологічні, реабілітаційні соціальні послуги особам і сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі громадянам похилого віку;

сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;

забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їхню якість і своєчасність надання відповідно до законодавства України;

бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту та соціального обслуговування населення;

сприяє створенню недержавних служб, закладів, установ, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю;

визначає пріоритети соціального замовлення та організовує його проведення;

оцінює конкурсні пропозиції соціальних проектів, які подаються недержавними суб’єктами, що надають соціальні послуги, на конкурс із залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг;

сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам, які потребують волонтерської допомоги, та поширенні інформації про організації та установи, що залучають до своєї діяльності волонтерів, фізичних осіб, організації та установи;

сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;

сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

вживає заходів щодо запобігання бездомності та соціального захисту бездомних громадян;

сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації соціальних працівників, фахівців із соціальної роботи, працівників установ і закладів системи соціального захисту та обслуговування населення;

26) у сфері соціальної інтеграції осіб з інвалідністю:

веде облік осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

проводить роботу з оформлення документів для визначення права осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;

координує роботу центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю „Світанок“ і сприяє його розвитку, розглядає пропозиції щодо потреби у створенні, реорганізації, ліквідації даної установи;

приймає у встановленому порядку рішення про направлення до центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю „Світанок“ дітей з інвалідністю, а також дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності;

проводить виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;

визначає потребу в забезпеченні осіб з інвалідністю та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у проведенні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації;

подає пропозиції міській раді щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;

інформує осіб з інвалідністю щодо можливостей проходження ними професійної реабілітації в реабілітаційних установах і про послуги міськрайонної філії центру зайнятості з метою вибору ними виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;

інформує міськрайонну філію центру зайнятості та відділення Фонду соціального захисту інвалідів про осіб з інвалідністю, які виявили бажання працювати;

бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;

27) забезпечує ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем і реєстрів, визначених Міністерством соціальної політики України, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Міністерства соціальної політики України та власний сегмент локальної мережі;

28) інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації;

29) забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;

30) виконує інші передбачені законодавством України повноваження.

Рішення №38 /51 сесія/ Прилуцької міської ради "Про внесення змін до структури управління праці та соціального захисту населення Прилуцької міської ради" додається.

Рішення №39 /51 сесія/ Прилуцької міської ради "Про затвердження Положення про управління праці та соціального захисту населення Прилуцької міської ради в новій редакції" додається.

Положення додається.

Переглядів:383