Порядок денний
розширеного засідання
виконавчого комітету міської ради
від 13 березня 2018 року
№ рішення |
Назва
рішення |
Джерело інформації |
Публічність |
90 |
Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку міста Прилуки за 2017 рік |
Відділ економіки міської ради |
|
91 |
Про
організацію військового обліку в місті Прилуки у |
Прилуцький |
|
План проведення звірок облікових даних на військовозобов’язаних, що працюють (перебувають на обліку) на підприємствах, в установах, організаціях міста Прилуки, та транспортні засоби, які перебувають на обліку, на 2018 рік |
|||
План перевірки стану військового обліку та бронювання на підприємствах, в установах, організаціях міста Прилуки на 2018 рік |
|||
Завдання з методичного забезпечення військового обліку та підвищення кваліфікації посадових осіб, відповідальних за організацію та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, забезпечення функціонування системи військового обліку на території міста Прилуки, на 2018 рік |
|||
Графік проведення занять з адміністраціями елементів бази мобілізаційного розгортання міста Прилуки на 2018 рік | |||
92 |
Про затвердження вартості товарів і послуг на проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни по місту Прилуки |
Управління праці |
|
93 |
Про
хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 8
квітня 2014 року |
Управління праці |
|
94 |
Про
внесення змін до Регламенту роботи виконавчого комітету Прилуцької
міської ради |
Керуюча
справами |
|
95 |
Про виділення коштів |
Фінансове управління |
|
Кошторис витрат для оплати квітів з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, 15 лютого 2018 року |
|||
Кошторис
витрат для оплати квітів на поховання учасника АТО Єгорова Валерія
Ігоровича, 21 лютого |
|||
96 |
Про визначення підприємств та переліку видів суспільно корисних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт та які засуджені до громадських робіт |
Юридичний відділ міської ради |
|
97 |
Про розташування зовнішньої реклами |
Управління містобудування |
(з вилученням інформації з
обмеженим доступом |
98 |
Про надання поштових адрес |
Управління містобудування |
Не підлягає оприлюдненню
відповідно до |
99 |
Про порядок побачення з дитиною |
Служба |
Не
підлягає оприлюдненню відповідно до |
100 |
Про припинення дії договору про влаштування дитини на виховання та спільне проживання до прийомної сім’ї |
Служба |
Не
підлягає оприлюдненню відповідно до |
101 |
Про припинення дії угоди про влаштування дитини на виховання та спільне проживання до дитячого будинку сімейного типу та додаткового договору |
Служба у |
Не
підлягає оприлюдненню відповідно до |
102 |
Про приватизацію житлових приміщень |
Юридичний відділ міської ради |
Не підлягає оприлюдненню
відповідно до |
103 |
Про переоформлення особового рахунку та договору найму житлового приміщення, продовження терміну дії ордера, внесення змін до пункту 5 рішення виконавчого комітету міської ради від 5 липня 2005 року № 331 „Про взяття на квартирний облік, надання квартир, продовження терміну дії ордера, переоформлення особових рахунків та договорів найму жилих приміщень, зняття з квартирного обліку” |
Юридичний відділ міської ради |
Не підлягає оприлюдненню
відповідно до |
Примітка: Місце
зберігання документів – загальний відділ міської ради
(протягом
5 років)