Порядок денний
засідання виконавчого комітету міської ради 18 лютого 2014 року
№ рішення |
Назва рішення виконавчого комітету |
Джерело |
Публічність |
60 |
Про організаційне і фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2014 року |
Головний спеціаліст у справах сім’ї та молоді
міської ради |
|
61 |
Про роботу спостережної комісії з питань організації громадського контролю за дотриманням прав і законних інтересів засуджених та осіб, звільнених від відбування покарання, за 2013 рік |
Прилуцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді |
|
62 |
Про хід виконання
рішення виконавчого комітету міської ради від 9 липня |
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради |
|
63 |
Про хід виконання
рішення виконавчого комітету міської ради від 19 березня |
Відділ культури і туризму міської ради |
|
64 |
Про хід виконання
рішення виконавчого комітету міської ради від 3 грудня |
Відділ культури і туризму міської ради |
|
65 |
Про забезпечення раціональним гарячим харчуванням в межах бюджетних призначень учнів пільгових категорій та за власні кошти учнів всіх категорій загальноосвітніх шкіл, дітей в дошкільних навчально-виховних закладах управління освіти Прилуцької міської ради |
КП Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування „Шкільний” |
|
66 |
Про забезпечення лікувально-дієтичним харчуванням хворих в межах бюджетних призначень через харчоблоки та додатковим харчуванням за власні кошти хворих та медперсоналу через буфети комунального лікувально-профілактичного закладу „Прилуцька центральна міська лікарня” та Прилуцької дитячої міської лікарні |
КП Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування „Шкільний” |
|
67 |
Про черговий призов на строкову військову службу у квітні-травні 2014 року громадян призовного віку |
Прилуцько-Варвинський об’єднаний міський військовий комісаріат |
|
68 |
Про подання Прилуцького міжрайонного прокурора старшого радника юстиції БОНДАРЕНКА О.М. про усунення порушень законодавства України при здійсненні державного нагляду |
Управління економічного розвитку міської ради |
|
69 |
Про оренду майна |
Відділ комунальної власності міської ради |
|
70 |
Про утворення постійно діючої комісії по визначенню та відшкодуванню збитків власникам землі та землекористувачам |
Відділ комунальної власності міської ради |
|
Положення про постійно діючу комісію по визначенню та відшкодуванню збитків власникам землі та землекористувачам |
|||
71 |
Про погодження Інвестиційної програми комунального підприємства „Прилукитепловодопостачання” Прилуцької міської ради на 2014 рік |
Управління житлово-комунального господарства міської ради |
|
72 |
Про встановлення вартості прибирання, завантаження та вивозу сміття з 1 кв.м торгового місця |
Управління житлово-комунального господарства міської ради |
|
73 |
Про утворення постійно діючої комісії по обстеженню зелених насаджень у м.Прилуки у новому складі та затвердження Положення про неї |
Управління житлово-комунального господарства міської ради |
|
Положення про постійно діючу комісію по обстеженню зелених насаджень у м.Прилуки |
|||
74 |
Про затвердження
плану заходів на виконання розпорядження голови обласної державної
адміністрації від 20 січня |
Керуюча справами виконавчого комітету міської ради ХОДЮК В.Г. |
|
75 |
Про результати ревізії бюджету м.Прилуки |
Фінансове управління міської ради |
|
76 |
Про затвердження схем дислокації нестаціонарних об’єктів сезонної торгівлі на території міста |
Управління містобудування та архітектури міської ради |
|
Схеми |
|||
77 |
Про постійно діючу комісію по перейменуванню вулиць міста |
Управління містобудування та архітектури міської ради |
|
Положення про постійно діючу комісію по перейменуванню вулиць міста |
|||
78 |
Про утворення постійно діючої комісії для розгляду звернень та скарг громадян, підприємств, організацій та установ міста з питань містобудівної діяльності |
Управління містобудування та архітектури міської ради |
|
Положення про постійно діючу комісію для розгляду звернень та скарг громадян, підприємств, організацій та установ міста з питань містобудівної діяльності |
|||
79 |
Про розгляд заяв підприємств, організацій, установ та громадян міста стосовно будівництва |
Управління містобудування та архітектури міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
80 |
Про скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення |
Юридичний відділ |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
81 |
Про торгівлю квітами |
Управління економічного розвитку міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
82 |
Про надання статусу дитини-сироти |
Служба у справах дітей міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
83 |
Про встановлення піклування та призначення піклувальника над дитиною |
Служба у справах дітей міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
84 |
Про приватизацію житлових приміщень |
Юридичний відділ |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
85 |
Про виділення коштів |
Фінансове управління міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
____________________________________________________________
Примітка: Місце зберігання документів – загальний відділ міської ради (протягом 5 років)