26.07.2024
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 1 півріччя 2024 року
У 1 півріччі 2024 року до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 192 справи із кадрових питань (особового складу) по 6 ліквідованих установах:
Начальник архівного відділу, Світлана БРІТАН
26.07.2024
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 1 півріччя 2024 року
Протягом 1 півріччя 2024 року до архіву надійшло звернень від громадян 528 (509 з позитивним результатом і 19 з негативним результатом). На всі звернення в термін були надані відповіді. 7 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 284 - про розмір заробітної плати, 156 - про стаж роботи, 62 -архівні витяги із рішення сесії Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - 9 звернень, негативних по документах - 10. Від Урядової гарячої лінії запити не надходили. Графік прийому громадян працівниками архіву не порушувався. В архівному відділі є електронна пошта, на яку надійшло 11 звернень. Найбільше довідок видано про розмір заробітної плати - 284. Також архівним відділом було виконано 2 інформаційні запити.
Начальник архівного відділу, Світлана БРІТАН
Інформація про трудові книжки (завантажити).
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 2023 року:
У 2023 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 78 справ із кадрових питань (особового складу) по 6 ліквідованих установах:
Начальник архівного відділу, Світлана БРІТАН
02.01.2024
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 2023 рік:
Протягом 2023 року до архіву надійшло звернень від громадян 842 (832 з позитивним результатом і 10 з негативним результатом). На всі звернення в термін були надані відповіді. 7 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 462 - про розмір заробітної плати, 259 - про стаж роботи, 104 -архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - 9 звернень, негативних по документах - 1. Від Урядової гарячої лінії запитів не надходило. Графік прийому громадян працівниками архіву не порушувався. В архівному відділі є електронна пошта, на яку надійшло 10 звернень від громадян. Найбільше довідок надійшло про розмір заробітної плати - 462. Також архівним відділом було виконано 2 інформаційні запити. На платній основі запити не видаються.
Начальник архівного відділу, Світлана БРІТАН
02.01.2024
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 1 півріччя 2023 року:
У 1 півріччі 2023 року до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 78 справ із кадрових питань (особового складу) від 6 ліквідованих підприємств:
ТОВ “МИСЛИВСЬКИЙ ДВІР 1” за 2017, 2022 роки;
Первинна профспілкова організація студентів Прилуцького гуманітарно - педагогічного фахового коледжу імені Івана Франка Профспілки працівників освіти і науки України за 2021 - 2023 роки;
ТОВ “РЕНТКОМЕРЦ 2022” за 2022 - 2023 роки;
ТОВ “ Бізнес - Трейд” за 1999 - 2022 роки;
Благодійна організація “Благодійний фонд “Божена” за 2013 - 2023 роки;
Начальник архівного відділу, Світлана БРІТАН
06.07.2023
Інформація про виконання запитів соціально - правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 1 півріччя 2023 року :
Протягом 1 півріччя 2023 року до архіву надійшло звернень від громадян 427 (425 з позитивним результатом і 2 з негативним результатом). На всі звернення в термін були надані відповіді. 5 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 230 - про розмір заробітної плати, - 147 про стаж роботи, 43 - архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - - звернень, негативних - 2. Від Урядової гарячої лінії запитів не надходило. 2 -запити на публічну інформацію (відповідь позитивна) . Графік прийому громадян працівниками архіву не порушувався. В архівному відділі є електронна пошта, але звернення на електронку не надходили.
Начальник архівного відділу, Світлана БРІТАН
06.07.2023
Інформація про 2 ліквідовані підприємства та 1 неліквідоване, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 2022 року:
У 2022 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 9 справ із кадрових питань (особового складу) від 2 ліквідованих підприємств:
ТОВ “ЩИТ - АГРО” за 2018, 2021 роки;
та 1 неліквідованого підприємства:
3. ПбАТ Трест “Київміськбуд - 1” ім. М.П.Загороднього за 1944 - 2016 роки;
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
11.01.2023
Інформація про виконання запитів соціально - правового характеру архівним відділом
Прилуцької міської ради за 2022 рік :
Протягом 2022 року до архіву надійшло звернень від громадян 855 (830 з позитивним результатом і 25 з негативним результатом). На всі звернення в термін були надані відповіді. 14 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 442 - про розмір заробітної плати, - 279 про стаж роботи, 95 - архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - 17 звернень, негативних - 8. Від Урядової гарячої лінії запитів не надходило. 1 -запит на публічну інформацію (відповідь позитивна) . Графік прийому громадян працівниками архіву не порушувався. В архівному відділі є електронна пошта, але звернення на електронку не надходили.
Найбільше довідок надійшло про розмір заробітної плати - 442. З кожним роком кількість звернень громадян щодо довідок соціально - правового хакрактеру зменшується, а кількість довідок, щодо видачі архівних витягів із рішень виконкому міської ради та розпоряджень міського голови про реєстрацію і скасування фізичних осіб - підприємців збільшується.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
11.01.2023
Інформація про підприємства,
які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради за 1 півріччя 2022 року:
У 1 півріччі 2022 року до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 3967справ від 1 підприємства:
1. ПАТ трест “Київміськбуд - 1” імені М.П. Загороднього
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
05.08.2022
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом
Прилуцької міської ради за 1 півріччя 2022 року :
Протягом 1 півріччя 2022 року до архіву надійшло звернень від громадян 448 (433 з позитивним результатом і 15 з негативним результатом). На всі звернення в термін були надані відповіді. 9 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 218 - про розмір заробітної плати, 155 - про стаж роботи, 51 -архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - 12 звернень, негативних - 3. Від Урядової гарячої лінії запитів не надходило. В архівному відділі є електронна пошта, 1 звернення надійшло на електрону пошту. Найбільше довідок надійшло про розмір заробітної плати - 218.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
05.08.2022
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання
до архівного відділу міської ради протягом 2021 року:
У 2021 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 18 справ від 4 ліквідованих підприємств:
Усього упорядковано 57 справ із кадрових питань (особового складу) та 6 справ тимчасового зберігання.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
10.01.2022
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом
Прилуцької міської ради за 2021 рік:
Протягом 2021 року до архіву надійшло звернень від громадян 978 (939 з позитивним результатом і 39 з негативним результатом). На всі звернення в термін були надані відповіді. 8 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 450 - про розмір заробітної плати, - 299 про стаж роботи, 182 -архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - 27 звернень, негативних - 12. Від Урядової гарячої лінії запитів не надходило. 2 -запити на публічну інформацію (відповідь позитивна) . Графік прийому громадян працівниками архіву не порушувався. В архівному відділі є електронна пошта, але звернення на електронку не надходили.
Найбільше довідок надійшло про розмір заробітної плати - 450. З кожним роком кількість звернень громадян щодо довідок соціально - правового хакрактеру зменшується, а кількість довідок, щодо видачі архівних витягів із рішень виконкому міської ради та розпоряджень міського голови про реєстрацію і скасування фізичних осіб - підприємців збільшується. На платній основі запити не видаються.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
10.01.2022
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 1 півріччя 2021 року:
У 1 півріччі 2021 року до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 18 справ від 2 ліквідованих підприємств:
1. Приватного підприємства “ Пластик - Сервіс” за 2002 - 2020 роки ;
2. ТОВ “Базис - А” за 2011 - 2014, 2016 2019 роки;
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
17. 06. 2021
Інформація про виконання запитів соціально - правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 1 півріччя 2021 рік:
Протягом 1 півріччя 2021 року до архіву надійшло звернень від громадян 473 (465 з позитивним результатом і 8 з негативним результатом). На всі звернення в термін були надані відповіді. 5 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 227 - про розмір заробітної плати, - 165 про стаж роботи, 68 -архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - 3 звернень, негативних - 5.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
17. 06. 2021
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 2020 року:
У 2020 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 18 справ від 3 ліквідованих підприємств:
1. Приватного підприємства “Тегран - Пласт” за 2007 - 2018 роки ;
2. Приватного підприємства “Альфа - Базис” за 2011, 2012, 2020 роки;
3. ТОВ “Кр - Уш” за 2017 - 2019 роки;
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
15.01.2021
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 2020 рік :
Протягом 2020 року до архівного відділу міської ради від громадян надійшло 862 звернення (814 з позитивним результатом і 18 з негативним результатом). На всі звернення в термін були надані відповіді.11 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 396 - про розмір заробітної плати, - 341 про стаж роботи, 84 - архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - 30 звернень. Найбільше довідок надійшло про розмір заробітної плати - 396. З кожним роком кількість звернень громадян щодо довідок соціально - правового характеру зменшується, а кількість довідок, щодо видачі архівних витягів із рішень виконкому міської ради та розпоряджень міського голови про реєстрацію і скасування фізичних осіб - підприємців збільшується. На платній основі запити не видаються. Від Урядової гарячої лінії надійшов 1 запит. Видана 1 негативна довідка про смерть по м. Прилуки за 1956-1967 роки, оскільки документи по РАЦУ на держзбереження в архівний відділ не надходять. Запити на публічну інформацію відсутні. Графік прийому громадян працівниками архіву не порушувався. В архівному відділі є електронна пошта, якою були прийняті 3 довідки про заробітну плату та стаж роботи .Дані довідки були опрацьовані, надруковані на бланку, підписані, скановані і електронкою відправлені.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
15.01.2021
П О В І Д О М Л Е Н Н Я
В архівному відділі Прилуцької міської ради на державному зберіганні знаходяться трудові книжки громадян, які працювали на наступних підприємств міста, зокрема:
ПАТ “Прилуцький завод “Білкозин”.
ВАТ “Будівельник”.
АТЗТ “Каштан”.
Колективне підприємство „Котонтекс”.
Вечірній машинобудівний техніку.
Окружна виборча комісія одномандатного виборчого округу № 210 по виборах народних депутатів до Верховної Ради України м.Прилуки Чернігівська область.
ВАТ “Конструкторське бюро пожежних та спеціальних машин” м.Прилуки,Чернігівської області.
ВАТ „ Прилуцький меблевий комбінат”.
ВАТ „ Взуттєва фабрика”.
Начальник архівного відділу Світлана Брітан
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за І півріччя 2020 року
Протягом 1 півріччя 2020 року до архіву надійшло звернень від громадян 421 (401 з позитивним результатом і 20 з негативним результатом). На всі звернення в термін були надані відповіді. 2 запити щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 194 - про розмір заробітної плати, 151 - про стаж роботи, 54 - архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - 13 звернень, негативних - 7. Від Урядової гарячої лінії надійшов 1 запит на який відділом надана негативна довідка, оскільки дані про смерть по м. Прилуки за 1956-1967 роки в архіві відсутні. Запити на публічну інформацію не надходили. На платній основі запити не видаються. Графік прийому громадян працівниками архіву не порушувався.
Начальник архівного відділу СВІТЛАНА БРІТАН
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 2019 року:
У 2019 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 49 справ з кадрових питань (особового складу) від 1 ліквідованої організації:
1.ТОВ “Едельвей-Прилуки” за 1994-2019 роки;
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
24.01.2020
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 2019 рік:
Протягом 2019 року до архіву надійшло звернень від громадян 973( з позитивним результатом - 956 і з негативним результатом - 17). На всі звернення в термін були надані відповіді. 15 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 507- про розмір заробітної плати, 286 - про стаж роботи, 166-архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - 12 звернень, негативних - 5. На платній основі запити не видаються. Від Урядової гарячої лінії запити не надходили.
Прилуцьким об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України в архівному відділі за 2019 рік було проведено 158 перевірок по довідках виданих архівним відділом.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
24.01.2020
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 1 півріччя 2019 року :
Протягом 1 півріччя 2019 року до архіву надійшло звернень від громадян 491 (з позитивним результатом - 481 і з негативним результатом - 10). На всі звернення в термін були надані відповіді. 7 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 259 - про розмір заробітної плати, 123 - про стаж роботи, 92-архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - 8 звернень, негативних - 2.
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 3 -й квартал 2019 року :
Протягом 3-го кварталу 2019 року до архіву надійшло звернень від громадян 294( з позитивним результатом - 290 і з негативним результатом - 4). На всі звернення в термін були надані відповіді. 6 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 155 - про розмір заробітної плати, 85 - про стаж роботи, 44-архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - 3 звернень, негативних - . На платній основі запити не видаються. Від Урядової гарячої лінії запити не надходили.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
25.09.2019
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 2018 року:
У 2018 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 96 справ з кадрових питань (особового складу) від 6 ліквідованих організацій:
1. Будівельна компанія “Прилуки” за 2016-2017 роки;
2. ТОВ “Технології, економіка, менеджмент” за 2013-2014 роки;
3. Прилуцька міська партійна організація Аграрна партія України Чернігівської області за 2007, 2018роки;
4. Філія “Прилуцьке бюро подорожей та екскурсій” Чернігівського обласного дочірнього підприємства “Чернігівтурист” за 1972-2002 роки;
5. ТОВ “ПАРКІНГ-ПЛЮС” за 2016-2018роки;
6. ТОВ”Успіх” за 2001-2018 роки.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
09.01.2019
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 2018 рік :
Протягом 2018 року до архіву надійшло звернень від громадян 1009( з позитивним результатом - 976 і з негативним результатом - 33). На всі звернення в термін були надані відповіді. 14 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 532- про розмір заробітної плати, 239 - про стаж роботи, 191-архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - 22 звернень, негативних - 11. На платній основі запити не видаються. Від Урядової гарячої лінії запити не надходили.
Прилуцьким об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України в архівному відділі за 2018 рік було проведено 117 перевірок по довідках виданих архівним відділом.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
09.01.2019
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради станом на 1 жовтня 2018 року:
Станом на 1 жовтня 2018 року до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 66 справ від 5 ліквідованих установ:
1.Будівельна компанія “Прилуки” за 2016 рік
2.ТОВ “Технології, економіка, менеджмент” за 2013-2014, 2017 роки
3.Філія “Прилуцьке бюро подорожей та екскурсій” Чернігівського обласного дочірнього підприємства “Чернігівтурист” за 1972-2002 роки
4.ТОВ “ПАРКІНГ-ПЛЮС” за 2016-2018 роки
5.Прилуцька міська партійна організація Аграрної партії України за 2007, 2018 роки
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
26.09.2018
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради станом на 1 жовтня 2018 року:
Станом на 1 жовтня 2018 року до архіву надійшло звернень від громадян 755 (з позитивним результатом - 729 і з негативним результатом - 26). На всі звернення в термін були надані відповіді. 10 запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах, 395 - про розмір заробітної плати, 173 - про стаж роботи, 151-архівні витяги із рішень сесій Прилуцької міської ради та її виконавчого комітету з різних питань. З рекомендаціями про місцезнаходження - звернень, негативних - 26. На платній основі запити не видаються. Від Урядової гарячої лінії запити не надходили.
Прилуцьким об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України в архівному відділі за даний квартал було проведено 74 перевірки по довідках виданих архівним відділом.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
26.09.2018
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу Прилуцької міської ради протягом 2017 року:
У 2017 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 84 справи від 4 ліквідованих підприємств:
1.Приватного підприємства “Річроуд” за 2013-2016 роки;
2.Громадської організації “Футбольний клуб “Європа” за 2000, 2007-2011, 2016 роки;
3.Прилуцької міської громадської організації “Регіональний учбовий центр “Інтеграл” за 2002-2017 роки;
4.Приватного підприємства “Корн-Трейд” за 2008,2010-2017 роки;
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
10.01.2018
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом міської ради за 2017 рік:
Протягом 2017 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 1043 громадян. Видано 1043 довідок, із них з позитивним результатом - 1024.Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 583, про підтвердження трудового стажу - 294, пільгових довідок - 19, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради - 128, негативних довідок по документах- 10,негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ - 9.На платній основі запити не видаються. Від Урядової гарячої лінії запити не надходили.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
10.01.2018
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради за 9 місяців 2017 року:
За 9 місяців 2017 року до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 84 справи від 4 ліквідованих підприємств:
1.Приватного підприємства “Річроуд” за 2013-2016 роки;
2.Громадської організації “Футбольний клуб “Європа” за 2000,2007-2011,2016 роки;
3.Прилуцької міської громадської організації “Регіональний учбовий центр “Інтеграл” за 2002-2017 роки;
4.Приватного підприємства “Корн-Трейд” за 2008, 2010-2017роки;
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
27.10.2017
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 9 місяців 2017 року:
За 9 місяців 2017 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 748 громадян. Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 404 про підтвердження трудового стажу - 236, пільгових довідок - 15, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради - 82, негативних довідок по документах- 3, негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ - 8.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
27.10.2017
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради за 1 півріччя 2017 року:
За 1 півріччя 2017 року до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 76 справ від 3 ліквідованих підприємств:
1.Приватного підприємства “Річроуд” за 2013-1016 роки;
2.Громадської організації “Футбольний клуб “Європа” за 2000,2007-2011,2016 роки;
3.Прилуцької міської громадської організації “Регіональний учбовий центр “Інтеграл” за 2002-2017 роки;
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
21.06.2017
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 1 півріччя 2017 року :
За 1 півріччя 2017 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 470 громадян.
Видано 470 довідок, із них з позитивним результатом - 462.
Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 205 про підтвердження трудового стажу - 167, пільгових довідок - 8, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради - 82, негативних довідок по документах- 3, негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ - 5.
На платній основі запити не видаються.
Від Урядової гарячої лінії запити не надходили.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
21.06.2017
Перелік ліквідованих установ з місцем зберігання документів з кадрових питань (додається).
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 2016 року:
У 2016 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 102 справи від 5 ліквідованих підприємств:
1.ТОВ “Савой Ойл” за 2009-2010, 2013 роки;
2.Приватного підприємства “Злагода” за 2004-2005роки;
3.Приватного підприємства “Стоматологічна клініка лікаря Петренко” за 2007-2016 роки.
4.ТОВ “Бізнес лінії” за 2004-2016 роки;
5.Приватного підприємства “Вербена-Прилуки” за 2009-2016 роки.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
11.01.2017
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 2016 рік:
Протягом 2016 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 1030 громадян. Видано 1030 довідок, із них з позитивним результатом — 1001. Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 480 про підтвердження трудового стажу - 334, пільгових довідок - 27, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради - 160, негативних довідок по документах - 12, негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ — 17. На платній основі запити не видаються. Запити від Урядової гарячої лінії не надходили.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
11.01.2017
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 1 півріччя 2016 року:
За 1 півріччя 2016 року до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 40 справ з кадрових питань (особового складу) від 3 ліквідованих підприємств:
1. ТОВ “Савой -Ойл” за 2009-2010 роки;
2. Приватного підприємства “Злагода” за 2004-2005роки;
3. Приватного підприємства “Стоматологічна клініка лікаря Петренко” за 2007-2016 роки.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
29.06.2016
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 1 півріччя 2016 року:
За 1 півріччя 2016 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 603 громадяни. Видано 603 довідки, із них з позитивним результатом - 590. Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 272, про підтвердження трудового стажу - 190, пільгових довідок - 12, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради з різних питань - 116, негативних довідок по документах - 2, негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ — 11. На платній основі запити не видаються. Від Урядової гарячої лінії запити не надходили.
Повідомляємо, що на офіційному сайті міста Прилук у рубриці соціальна політика, підрубриці архівний відділ розміщені наступні розділи:
послуги, в якому розміщено перелік послуг, що виконуються архівним відділом та бланки заяв. Перелік підприємств, які є на зберіганні в архіві розміщені в розділі - фонди. У розділі - нормативна база надається інформація про види документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архівного фонду, затверджені Міністерством юстиції України від 14.03.2013 року №428/2296.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
29.06.2016
Інформація про ліквідовані підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 2015 року
У 2015 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшло 59 справ від 3 ліквідованих підприємств:
1.ТОВ “Велмі -Пром” за 2003-2012, 2015 роки;
2.Приватного підприємства “ТАККЕР” за 2008-2009, 2013 роки;
3.Приватного підприємства “Автопостач Плюс” за 2012-2014 роки.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
20.01.2016
Протягом 2015 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 1118 громадян. Видано 1118 довідок, із них з позитивним результатом - 1097.Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 541, про підтвердження трудового стажу - 417, пільгових довідок - 26, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради - 113, негативних довідок по документах- 12,негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ - 9.На платній основі запити не видаються. Від Урядової гарячої лінії запити не надходили.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
20.01.2016
Наказом Міністерства юстиції 18 червня 2015 за № 1000/5 затверджені “Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування,на підприємствах, в установах і організаціях”. За новими правилами,які набули чинності у липні 2015 року і містять чимало новацій і уточнень слід розробляти номенклатури справ на 2016 рік. Новели правил, щодо складання номенклатури справ:
Уточено порядок розроблення і затвердження типових та примірних номенклатур справ (пп.2,3 гл.1 розд.1Y Правил № 1000/5). Типові номенклатури відтепер затверджує лише орган вищого рівня (раніше вимагалося спільне затвердження органу вищого рівня і Державної архівної служби).
Нині типові номенклатури справ можуть розроблятися місцевими органами влади, а не лише центральними, як раніше.
Дозволено у разі виробничої потреби поєднувати структурний і функціональний принцип побудови номенклатури справ (абз.4п.6гл.1 розд.1Y Правил № 1000/5).
Уперше визначено, що до зведеної номенклатури можуть бути включені окремі розділи для справ відокремлених підрозділів, які не є юридичними особами (абз.2п.6гл.1розд. 1Y Правил №1000/5).
Установлено,що структурні підрозділи мають складати номенклатури справ до 15 листопада й відтак подавати їх до служби діловодства (п.8гл.1розд.1Y Правил № 1000/5).
Виключено положення про необхідність схвалення номенклатури справ структурного підрозділу ЕК структурного підрозділу.
Уточнено, що новостворені організації незалежно від форм власності подають свої номенклатури на розгляд не лише до державного архіву, а й до архівного відділу райдержадміністрації чи міської ради - залежно від зони комплектування, у якій вони перебувають (абз.2 п.14 гл.1розд.1Y Правил № 1000/5).
Уведено нове поняття “справа-наряд” для позначення загальної справи, до якої під час підготовки документів для передавання в архів організації включено кілька особових справ працівників.
Необхідно пердбачити в номенклатурі справ резервні номери для включення нових справ протягом року.
Не дозволяється вживати в заголовках справ:
- неконкретні формулювання -”загальне листування”, “вхідна кореспонденція”,”вихідна кореспонденція”,”кадрова доку-ментація”, тощо.
- термін “матеріали” замість терміна “документи” (перший варіант не передбачений нормативно-правовими актами та стандартами).
- складні синтаксичні звороти.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
Інформація про підприємства, які передали документи на державне зберігання до архівного відділу міської ради протягом 2015 року
У 2015 році до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшли справи від 2 ліквідованих підприємств:
1.ТОВ “Велмі -Пром” за 2003-2012, 2015 роки;
2.Приватного підприємства “ТАККЕР” за 2008-2009, 2013 роки.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
24.09.2015
Станом на 1 жовтня 2015 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 919 громадян. Видано 919 довідок, із них з позитивним результатом - 896.Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 428, про підтвердження трудового стажу - 347, пільгових довідок - 21, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради - 100, негативних довідок по документах- 17,негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ - 6.
На платній основі запити не видаються. Від Урядової гарячої лінії зпити не надходили.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
24.09.2015
В 2014 року до архівного відділу Прилуцької міської ради надійшли справи від 15 ліквідованих підприємств:
1.ТОВ “Будартіль”- 2002-2013 роки;
2.Приватне підприємство Редакція газети “В двух словах”- 1994-2013 роки;
3.ТОВ “Європа”- 2001-2003 роки;
4.Приватне підприємство “Ресурс-Ойл”-2005-2013 роки;
5.Приватне підприємство “Азера-Ойл”- 2007-2013 роки;
6.Приватне підприємство “СГ-Трак”- 2006-2011 роки;
7.ТОВ “Парадіс”-2000-2012 роки;
8.ВАТ “Прилуцьке АТП-17407”-1958-2014 роки;
9.КП “Культурно-дозвільний центр”-2003-2014 роки;
10.ТОВ “Мехспецстрой”-2006-2008,2011-2012 роки;
11.Артіль інвалідів ім. 1 Травня - 1952,1954-1960 роки;
12.Промислово-кооперативна артіль “Харчпром” - 1950-1956 роки;
13.ВАТ “Прилуцький завод продовольчих товарів” - 1943-2012 роки;
14.Приватне підприємство “Фірма “Березень” -1998-2000,2007 роки;
15.Приватне підприємство”Експертно-інформаційне бюро”-2004-2014 роки;
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
27.01.2015
Інформація про виконання запитів соціально-правового характеру архівним відділом Прилуцької міської ради за 2014 рік
Протягом 2014 року за довідками соціально-правового характеру до архіву звернулося 1448 громадян. Видано 1448 довідок, із них з позитивним результатом - 1420. Найбільша кількість довідок видана про розмір заробітної плати - 819, про підтвердження трудового стажу - 487, пільгових довідок -36, архівних витягів із рішень Прилуцької міської ради та виконавчого комітету Прилуцької міської ради - 78, негативних довідок по документах- 13, негативних довідок із рекомендаціями про місцезнаходження справ - 15.
Начальник архівного відділу, Світлана Брітан
27.01.2015
Архівний відділ Прилуцької міської ради виконує делеговані повноваження місцевих державних архівних установ щодо зберігання документів Національного архівного фонду (далі НАФ) та управління архівною справою і діловодством на території міста. Питання збереженості документів НАФ, його примноження та використання завжди було важливим для суспільства. На даний час архів комплектується документами НАФ 34 установ, організацій і підприємств міста. Сьогодні в архівному відділі зберігаються документи 66 організацій (66фондів), що складає 11629 справ з 1943 по 2012 рік. Протягом 2013 року до архіву надійшло 500 документів НАФ від 16 установ. Отже, архів не лише зберігає документи минулого, а й працює над комплектуванням фондів сучасними документами, котрі в свою чергу, через десятки чи сотні літ, неодмінно стануть для наших нащадків історичною цінністю. Спеціалісти, які відповідають за архівну справу в місті сумлінно ставляться до виконання своїх обов'язків. Це їхніми руками формується і поповнюється Національний архівний фонд.
Крім документів НАФ архівний відділ виконує функцію Трудового архіву і комплектується документами ліквідованих підприємств, установ та організацій міста. На даний час в архіві зберігаються документи 168 організацій (168 фондів), що складають 13708 справ за 1943-2013 роки. У 2013 році до архіву надійшло 1188 справ від 16 ліквідованих організацій:
ПАТ “Прилуцький завод “Білкозин” |
1976-2013 |
ДП “Будбест” ПП “Престиж-буд 2” |
2009-2011 |
ТОВ “Дельта ЛТД плюс” |
1994-2012 |
ТОВ “Юридична фірма “Ваше алібі” |
2008-2009 |
Прилуцька міська санітарно-епідеміологічна станція |
1946-2012 |
ПП “Еталон Люкс” |
2005-2012 |
КП “Комунальні послуги” |
2002-2011 |
ПП “Укртранс-Енерго” |
2007-2013 |
ПП “Автомобіліст” |
1999-2004 |
ТОВ “Варладекс” |
2011-2012 |
Дитячий комбінат № 9 Прилуцького заводу “Пластмас” |
1966-1993 |
ВАТ “Конструкторське бюро пожежних та спеціальних машин” |
1950-2011 |
Прилуцька міська станція швидкої допомоги |
1981-2013 |
ПП “Престиж-Буд 2” |
2007-2013 |
ТОВ “Дніпро - РСТ” |
2006-2013 |
ПП “Автопартнер 2008” |
2009-2013 |
Протягом 2013 року за довідками соціально-правового характеру звернулося близько 1364 громадян. Видано 1364 довідки з різних питань - це і підтверджен-ня пільгового стажу та звичайного стажу роботи, про розмір заробітної плати, про оренду та приватизацію землі, надання житлової площі та інші. Отже, архів - це не склад паперів, а жива, творча, наукова установа, в якій кожний документ є важливим і становить велику цінність як для людини так і для суспільства.