Порядок денний
розширеного засідання виконавчого комітету міської ради
від 19 січня 2016 року
№ рішення |
Назва
рішення |
Джерело інформації |
Публічність |
11 |
Про стан виконавської дисципліни та роботу з
документами в управліннях, відділах та секторах міської ради у |
Загальний відділ міської ради |
|
12 |
Про стан організаційної роботи в управліннях, відділах та секторах Прилуцької міської ради у 2015 році |
Сектор організаційної роботи |
|
13 |
Про стан розгляду звернень суб’єктів
господарської діяльності та громадян міста стосовно надання
адміністративних послуг за підсумками |
Відділ адміністративних послуг |
|
14 |
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Прилуцької міської ради у 2015 році |
Громадська приймальня міської ради |
|
15 |
Про заходи Прилуцької міської ради по виконанню Указу
Президента України від |
Громадська приймальня міської ради |
|
16 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 3 вересня 2013 року № 421 „Про затвердження плану заходів у місті Прилуки із реалізації положень Стратегії державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні” |
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради |
|
17 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від |
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради |
|
18 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 1 грудня 2015 року № 452 „Про затвердження плану заходів з нагоди Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС” |
Управління праці та соціального захисту населення |
|
19 |
Про погодження міської цільової Програми „Цукровий діабет на 2016 рік” |
КЛПЗ „Прилуцька центральна міська лікарня” |
|
20 |
Про погодження міської Програми „Медико-соціальне
забезпечення пільгових та соціально незахищених верств населення
на |
КЗ „Прилуцький міський центр первинної медико-санітарної допомоги” |
|
21 |
Про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування по м.Прилуки |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради СИВЕНКО О.І. |
|
22 |
Про погодження режиму роботи |
Управління економічного розвитку |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом відповідно до статті 6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
23 |
Про виділення коштів |
Фінансове управління міської ради |
|
Кошторис витрат для оплати квітів до визначних дат (з
нагоди Дня Гідності та Свободи, |
|||
Кошторис витрат для оплати квітів до визначних дат (з
нагоди вшанування пам’яті жертв голодоморів,
|
|||
Кошторис витрат для оплати послуг з розміщення рекламних матеріалів на рекламних засобах (поклейка білбордів) |
|||
24 |
Про взяття на квартирний облік, унесення змін до облікової справи з квартирного обліку, переведення в пільгову чергу, переоформлення особових рахунків та договорів найму житлових приміщень, затвердження списку працівників з квартирного обліку, зняття з квартирного обліку |
Юридичний відділ |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до статті 32
Конституції України, статей 301, 302 Цивільного кодексу України,
глави 1 Житлового кодексу УРСР в редакції |
25 |
Про приватизацію житлових приміщень |
Юридичний відділ |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до статті 32
Конституції України, статей 301, 302 Цивільного кодексу України,
статті 1 Закону України „Про приватизацію державного
|
Примітка: Місце зберігання
документів – загальний відділ міської ради
(протягом 5 років)