Порядок денний
засідання виконавчого комітету міської ради
від 30 січня 2018 року
№ рішення |
Назва
рішення |
Джерело інформації |
Публічність |
21 |
Про стан виконавської дисципліни та роботу з
документами в управліннях, відділах та секторах міської ради у
|
Загальний відділ міської ради |
|
22 |
Про стан організаційної роботи в управліннях,
відділах та секторах міської ради у |
Сектор організаційної роботи |
|
23 |
Про стан розгляду звернень суб’єктів
господарської діяльності та громадян міста стосовно надання
адміністративних послуг за підсумками |
Відділ адміністративних послуг |
|
24 |
Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Прилуцької міської ради у 2017 році |
Громадська приймальня |
|
25 |
Про заходи Прилуцької міської ради по виконанню Указу
Президента України від |
Громадська приймальня |
|
26 |
Про відбір кандидатів із числа цивільної молоді до вищих військових навчальних закладів МО України у 2018 році |
Прилуцький |
|
27 |
Про затвердження плану загальноміських заходів у рамках реалізації правопросвіт-ницького проекту „Я маю право!” |
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради |
|
28 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від 20 липня |
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради |
|
29 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 7 березня 2017 року № 83 „Про затвердження плану заходів щодо популяризації державних символів України в місті Прилуки” |
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради |
|
30 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 21 березня 2017 року № 104 „Про затвердження плану заходів із реалізації Ініціативи „Партнерство „Відкритий Уряд” у м.Прилуки на 2017-2018 роки” |
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради |
|
31 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 28 січня 2014 року № 33 „Про заходи щодо розвитку туристичної інфраструктури міста” |
Відділ культури |
|
32 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 15 серпня 2017 року № 289 „Про план заходів щодо реалізації Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 „Жінки, мир, безпека” на період до 2020 року в місті Прилуки” |
Головний спеціаліст |
|
33 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 25 жовтня 2016 року № 438 „Про заходи щодо зміцнення моральності у суспільстві та утвердження здорового способу життя” |
Головний спеціаліст |
|
34 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 22 квітня 2008 року № 247 „Про затвердження плану заходів щодо реалізації обласної цільової програми реформування системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування” |
Служба у |
|
35 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від 30 травня 2017 року № 189 „Про
реалізацію Національної стратегії з оздоровчої рухової активності
в м.Прилуки на |
Сектор по фізичній культурі та спорту |
|
36 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 21 березня 2017 року № 105 „Про затвердження загальноміських заходів по реалізації Програми правової освіти населення Чернігівської області на 2017-2018 роки” |
Юридичний відділ міської ради |
|
37 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від 21 лютого 2017 року № 70 „Про
затвердження плану заходів щодо ефективного та раціонального
використання бюджетних коштів, передбачених для утримання установ,
підприємств і організацій, які використовують кошти міського
бюджету у |
Фінансове управління |
|
38 |
Про виділення коштів |
Фінансове управління |
|
Кошторис витрат для оплати послуг з розміщення рекламних матеріалів на рекламних засобах (поклейка білборда) |
|||
Кошторис витрат для оплати квітів до визначних дат (День Гідності та Свободи) |
|||
Кошторис витрат для оплати квітів до визначних дат (День вшанування пам’яті жертв голодоморів в Україні) |
|||
39 |
Про пайовий внесок замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста |
Управління містобудування |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом |
40 |
Про розташування зовнішньої реклами |
Управління містобудування |
|
41 |
Про надання поштових адрес |
Управління містобудування |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом): |
42 |
Про припинення функціонування прийомної сім’ї |
Служба у |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до |
43 |
Про визначення місця проживання дитини |
Служба у |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до |
44 |
Про розгляд звернень громадян міста стосовно укладання договору дарування будинку та земельної ділянки, купівлі-продажу квартири |
Служба у |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до |
45 |
Про взяття на квартирний облік, переоформлення особового рахунку та договору найму житлового приміщення |
Юридичний відділ міської ради |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до |
46 |
Про дозвіл на реєстрацію місця проживання |
Юридичний відділ міської ради |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до частини 1 |
Примітка: Місце зберігання
документів – загальний відділ міської ради
(протягом 5 років)