30 квітня 2013 року відбулося засідання виконавчого комітету міської ради, на якому були прийняті наступні рішення:
№ рішення |
Назва рішення виконавчого комітету |
Джерело |
Публічність |
208 |
Про вартість харчування в дитячих закладах відпочинку міста Прилуки |
Управління освіти міської ради |
|
209 |
Про затвердження додаткових заходів по забезпеченню відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2013 року |
Головний спеціаліст у
справах сім’ї та молоді міської ради |
|
210 |
Про організаційний внесок за участь у Миколиному ярмарку на 2013 рік |
КП „Культурно-дозвільний центр” міської ради |
|
211 |
Про утворення постійно діючої комісії з питань поводження з безхазяйними відходами у місті Прилуки |
Управління житлово-комунального господарства міської ради |
|
Положення про постійно діючу комісію з питань поводження з безхазяйними відходами у місті Прилуки |
|||
212 |
Про оренду майна |
Відділ комунальної власності міської ради |
додається
|
213 |
Про нагородження |
Сектор по роботі з кадрами міської ради |
|
214 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету від 28 лютого 2013 року № 101 „Про затвердження плану заходів щодо забезпечення виконання доходів бюджету м.Прилуки у 2013 році”
|
Фінансове управління міської ради |
|
215 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету від 28 лютого 2013 року № 102 „Про затвердження плану заходів щодо наповнення міського бюджету, економного і раціонального використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни у 2013 році” |
Фінансове управління міської ради |
|
216 |
Про виділення коштів |
Фінансове управління міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
217 |
Про виносну торгівлю |
Управління економічного розвитку міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
218 |
Про виносну торгівлю квітами |
Управління економічного розвитку міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
219 |
Про затвердження договірних цін капітальних ремонтів житла інвалідів війни |
Управління праці та соціального захисту населення міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
220 |
Про дозвіл на реєстрацію місця проживання |
Юридичний відділ міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”)
|
221 |
Про видачу ордера, переведення в чергу інвалідів війни, переоформлення особових рахунків та договорів найму житлових приміщень |
Юридичний відділ міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”)
|
222 |
Про приватизацію житлового приміщення |
Юридичний відділ міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
223 |
Про розгляд заяв підприємств, організацій, установ та громадян міста стосовно будівництва |
Відділ містобудування та архітектури міської ради |
З обмеженим доступом (відповідно до ст.6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
____________________________________________________________
Примітка: Місце зберігання документів – загальний відділ міської ради (протягом 5 років)