Порядок денний
розширеного засідання виконавчого комітету міської ради
від 15 червня 2016 року
№ рішення |
Назва
рішення |
Джерело інформації |
Публічність |
240 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 22 березня 2016 року № 98 ,,Про організаційне і фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей улітку 2016 року” |
Головний спеціаліст у справах сім’ї та молоді міської ради Кантур К.Д. |
|
241 |
Про підготовку навчальних закладів міста Прилуки до роботи в новому 2016-2017 навчальному році |
Управління освіти |
|
242 |
Про затвердження плану заходів із відзначення |
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради |
|
243 |
Про погодження міської Програми „Фінансування
пільг на оплату послуг зв’язку, компенсації за пільговий
проїзд окремих категорій громадян та інших пільг з міського
бюджету на |
Управління праці та соціального захисту населення
|
|
244 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 1 березня 2016 року № 75 „Про затвердження плану заходів, пов’язаних з 30-ми роковинами Чорнобильської катастрофи” |
Управління праці та соціального захисту населення
|
|
245 |
Про оренду майна |
Відділ комунальної власності |
|
246 |
Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконавчого комітету міської ради |
Керуюча справами виконавчого комітету |
|
Функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконавчого комітету міської ради |
|||
247 |
Про нагородження |
Сектор по роботі з кадрами |
|
248 |
Про виділення коштів для преміювання |
Фінансове управління |
|
249 |
Про виділення коштів |
Фінансове управління |
|
Кошторис витрат для оплати квітів до визначних дат (з
нагоди Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги,
|
|||
Кошторис витрат для оплати контейнерів для квітів „Термочаші” |
|||
250 |
Про розстрочення боргу за договором тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу |
Фінансове управління |
|
251 |
Про провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території об’єктів благоустрою міста Прилуки |
Відділ економіки міської ради |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом відповідно до статті 6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
252 |
Про виконання договірних зобов’язань прийомною сім’єю |
Служба у справах дітей міської ради |
|
253 |
Про пайовий внесок замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста |
Управління містобудування та архітектури міської ради |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом відповідно до статті 6 Закону України „Про доступ до публічної інформації”) |
254 |
Про розгляд заяв підприємств, організацій, установ та громадян міста стосовно будівництва |
Управління містобудування та архітектури міської ради |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом) - пункти 2;2.1 - 2;2.13 не підлягають оприлюдненню відповідно до статті 32 Конституції України, статей 301, 302 Цивільного кодексу України |
255 |
Про зміну статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, на статус дитини-сироти |
Служба у справах дітей міської ради |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до статті 32 Конституції України, статей 301, 302 Цивільного кодексу України |
256 |
Про розгляд звернень громадян міста стосовно укладання договору дарування квартири, купівлі-продажу частини квартири, частини будинку та земельної ділянки |
Служба у справах дітей міської ради |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до статті 32 Конституції України, статей 301, 302 Цивільного кодексу України |
257 |
Про скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення |
Юридичний відділ |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до статті 301 Цивільного кодексу України |
Примітка: Місце зберігання
документів – загальний відділ міської ради
(протягом 5 років)