Порядок денний
розширеного засідання виконавчого комітету міської ради
від 31 січня 2017 року
№ рішення |
Назва
рішення |
Джерело інформації |
Публічність |
19 |
Про стан виконавської дисципліни та роботу з документами в управліннях, відділах та секторах міської ради у 2016 році |
Загальний відділ міської ради |
|
20 |
Про стан організаційної роботи в управліннях, відділах та секторах Прилуцької міської ради у 2016 році |
Сектор організаційної роботи |
|
21 |
Про стан розгляду звернень суб’єктів
господарської діяльності та громадян міста стосовно надання
адміністративних послуг за підсумками |
Відділ адміністративних послуг |
|
22 |
Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Прилуцької міської ради у 2016 році |
Громадська приймальня |
|
23 |
Про заходи Прилуцької міської ради по виконанню Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” |
Громадська приймальня |
|
24 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від 15 березня |
Управління освіти міської ради |
|
25 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від 20 липня |
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради |
|
26 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від 3 вересня |
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради |
|
27 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від 22 листопада 2016 року № 480 „Про
затвердження плану загальноміських заходів з проведення
Всеукраїнського тижня права у |
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради |
|
28 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від 25 червня |
Головний спеціаліст з питань діяльності
правоохоронних органів, мобілізаційної та спецроботи |
|
29 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від 6 грудня |
Управління праці |
|
30 |
Про звільнення від плати за надання соціальних послуг відділенням соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Прилуцької міської ради |
Територіальний центр соціального обслуговування
(надання соціальних послуг) Прилуцької |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом
відповідно до |
31 |
Про провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території об’єктів благоустрою міста Прилуки |
Відділ економіки міської ради |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом
відповідно до |
32 |
Про погодження Інвестиційної програми комунального підприємства „Прилукитепловодо-постачання” Прилуцької міської ради на 2017 рік |
КП „ПТВП” |
|
33 |
Про організаційний внесок з надання послуг, необхідних для організації та проведення ярмаркових та інших загальноміських заходів у 2017 році |
КП „Прилукижитлобуд” |
|
34 |
Про погодження ТОВ „Ритуальні послуги” вартості копання могили |
Управління житлово-комунального господарства |
|
Калькуляція |
|||
35 |
Про виділення коштів для надання матеріальної допомоги |
Фінансове управління |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом
відповідно до |
36 |
Про пайовий внесок замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста |
Управління містобудування |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом
відповідно до |
37 |
Про надання поштових адрес |
Управління містобудування |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом) |
38 |
Про розгляд звернення стосовно призначення опікуна над хворою у разі визнання її недієздатною особою в судовому порядку |
Юрисконсульт КЛПЗ „Прилуцька центральна міська
лікарня”, секретар опікунської ради при виконавчому комітеті
міської ради |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до |
39 |
Про встановлення опіки та призначення опікуна над дитиною |
Служба |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до |
40 |
Про встановлення опіки та призначення опікуна над житлом та майном дитини-сироти |
Служба |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до |
41 |
Про розгляд звернень громадян міста стосовно укладання договору купівлі-продажу частини квартири, дарування частини квартири |
Служба |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до |
Примітка: Місце зберігання
документів – загальний відділ міської ради
(протягом 5 років)