Порядок денний
засідання виконавчого комітету міської ради
від 24
лютого 2015 року
№ рішення |
Назва
рішення |
Джерело інформації |
Публічність |
63 |
Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку міста за 2014 рік |
Управління економічного розвитку міської ради |
|
64 |
Про черговий призов на строкову військову службу у квітні-травні 2015 року громадян призовного віку |
Прилуцько-Варвинський ОМВК |
|
65 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від 16 грудня |
Відділ культури і туризму міської ради |
|
66 |
Про роботу спостережної комісії з питань організації громадського контролю за дотриманням прав і законних інтересів засуджених та осіб, звільнених від відбування покарання, за 2014 рік |
Прилуцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді |
|
67 |
Про виконання договірних зобов’язань прийомною сім’єю |
Служба у справах дітей міської ради |
|
68 |
Про виконання договірних зобов’язань батьками-вихователями дитячого будинку сімейного типу |
Служба у справах дітей міської ради |
|
69 |
Про встановлення тарифів на платні соціальні послуги |
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Прилуцької міської ради |
|
Калькуляція платних соціальних послуг територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Прилуцької міської ради |
|||
70 |
Про внесення змін до складу постійно діючої комісії з організації дорожнього руху у м.Прилуки |
Управління житлово-комунального господарства міської ради |
|
71 |
Про утворення тимчасової робочої групи з питань гуманітарної допомоги при виконавчому комітеті Прилуцької міської ради у новому складі |
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради |
|
72 |
Про погодження Програми „На варті чистоти і порядку” на 2015 - 2017 роки |
КП „Муніципальна поліція” |
|
73 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від 17 червня |
Фінансове управління міської ради |
|
74 |
Про хід виконання рішення виконавчого комітету
міської ради від 18 лютого |
Фінансове управління міської ради |
|
75 |
Про нагородження |
Сектор по роботі з кадрами міської ради |
|
76 |
Про утворення міської координаційної ради з питань розвитку підприємництва у новому складі |
Управління економічного розвитку міської ради |
|
77 |
Про торгівлю квітами |
Управління економічного розвитку міської ради |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом
відповідно до статті 6 Закону України „Про доступ до
|
78 |
Про торгівлю пресою |
Управління економічного розвитку міської ради |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом
відповідно до статті 6 Закону України „Про доступ до
|
79 |
Про пайовий внесок замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста |
Управління містобудування та архітектури міської ради |
(з вилученням інформації з обмеженим доступом
відповідно до статті 6 Закону України „Про доступ до
|
80 |
Про розгляд заяв підприємств, організацій, установ та громадян міста стосовно будівництва |
Управління містобудування та архітектури міської ради |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до статті 32 Конституції України, статей 301, 302 Цивільного кодексу України |
81 |
Про надання статусу дитини-сироти |
Служба у справах дітей міської ради |
Не підлягає оприлюдненню відповідно до статті 32 Конституції України, статей 301, 302 Цивільного кодексу України |
Примітка: Місце зберігання
документів – загальний відділ міської ради
(протягом 5 років)