Назад
Управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки) міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
Вимоги до кандидатів на посаду державного реєстратора речових прав на нерухоме майно управління адміністративних послуг (Центру надання адміністративних послуг м.Прилуки) міської ради:
-
громадянин України, який має вищу освіту за спеціальністю правознавство;
-
вільне володіння державною мовою;
-
стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
-
успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації);
-
успішне проходження тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації в Міністерстві юстиції Україні (для осіб, які не працювали держаним реєстратором);
-
знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері.
Для участі в конкурсі подаються:
-
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органі місцевого самоврядування та проходження служби;
-
заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;
-
заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
-
фото розміром 3х4 см;
-
резюме;
-
документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;
-
паспорт;
-
ідентифікаційний код;
-
військовий квиток (для військовозобов'язаних);
-
підтвердження подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою www.nazk.gov.ua.
Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-11-95 – відділ по роботі з кадрами міської ради, кабінет №35, за адресою: м.Прилуки, вул.Незалежності, 82 (ІІ поверх).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.
Назад