Назад

Управління адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг м.Прилуки) міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  • державного реєстратора речових прав на нерухоме майно управління адміністративних послуг (Центру надання адміністративних послуг м.Прилуки) міської ради (2 одиниці).

Вимоги до кандидатів на посаду державного реєстратора речових прав на нерухоме майно управління адміністративних послуг (Центру надання адміністративних послуг м.Прилуки) міської ради:

  • громадянин України, який має вищу освіту за спеціальністю правознавство;

  • вільне володіння державною мовою;

  • стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;

  • успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації);

  • успішне проходження тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації в Міністерстві юстиції Україні (для осіб, які не працювали держаним реєстратором);

  • знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері.

Для участі в конкурсі подаються:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органі місцевого самоврядування та проходження служби;

  • заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;

  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

  • фото розміром 3х4 см;

  • резюме;

  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

  • паспорт;

  • ідентифікаційний код;

  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);

  • підтвердження подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою www.nazk.gov.ua.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за телефоном: 3-11-95 – відділ по роботі з кадрами міської ради, кабінет №35, за адресою: м.Прилуки, вул.Незалежності, 82 (ІІ поверх).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Назад