На апаратній нараді міського голови

16 квітня 2018

Апаратна нарада з заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальниками управлінь, відділів та завідувачами секторів міської ради, головами комітетів самоорганізації населення, керівниками комунальних підприємств, закладів культури та закладів соціальної сфери відбулася 16 квітня.

Першим із доповіддю про проведення тендеру з предмета закупівлі «Підвищення енергоефективності об’єктів бюджетної сфери та системи зовнішнього освітлення м.Прилуки» (ЛОТ: модернізація зовнішнього освітлення) виступив заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олександр Сивенко.

12 квітня в сесійній залі міської ради проводився тендер по І лоту «Виконання робіт з модернізації вуличного освітлення». Щоб уникнути оскарження процедури учасниками тендеру, засідання транслювалось в режимі онлайн й тривало близько двох годин.

Тендер у присутності робочої групи, учасників тендеру, депутатів міської ради та представників громадськості за допомогою консультанта проекту НЕФКО Анатолія Деревянка проводив тендерний комітет управління капітального будівництва Прилуцької міської ради.

Тендерна документація розроблялася експертами проекту НЕФКО. До обсягу робіт з модернізації вуличного освітлення включили заміну 988 шт. наявних світильників з лампами ДРЛ потужністю 300 Вт на світлодіодні світильники потужністю 75 Вт та 995 шт. існуючих світильників з лампами ДНаТ потужністю 150 Вт на світлодіодні світильники потужністю 30 Вт, крім того це дасть змогу значно покращити рівень освітлення доріг та тротуарів, прилеглих територій, що підвищить комфорт для учасників дорожнього руху та пішоходів. Також тендерними умовами передбачається заміна 79000 метрів проводу типу А25 на самонесучий ізольований провід (СІП).

Роботи виконуватимуться на 39 транзитних вулицях міста кожного мікрорайону та на Центральній площі.

Документи на участь у тендері подали 6 учасників:

1. КОНСОРЦІУМ у складі ПП “РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС” представник СПКА — підрядник ТОВ “ЕКТА ПРОМ” - партнер СПКА субпідрядник: 18 млн 843 тис. 382 грн 53 коп.

2. ТОВ “ЛУЧ”: 19 млн 201 тис. 243 грн 72 коп.

3. ТОВ “Союз - Світло Україна”: 14 млн 588 тис. 811 грн 99 коп.

4. ТОВ “СМАРТ-ЛАЙТ ГРУПП”: 13 млн 299 тис. 994 грн 70 коп.

5. ТОВ “ДОРСТРОЙМОНТАЖ КИЇВ”: 19 млн 397 тис. 863 грн 40 коп.

6. ТОВ “Мікс Лайт”+ ТД “Радій” СПКА: 11 млн 851 тис. 444 грн.

Далі триватиме перевірка УКБ поданих документів, розрахунків, при необхідності будуть направлені звернення до відповідних установ та організацій.

Після чого результати перевірки, пропозиції, а особливо зауваження передадуться експертам проекту НЕФКО – для остаточного визначення переможця.

Загалом терміни реалізації даного напряму (ЛОТу) наступні:

Присудження контракту - 28.05. 2018; Укладення контракту - 11.06.2018; Початок робіт — 21.06.2018; Транш 1 - 9.07.2018; Транш 2 — 7.10.2018; Очікувана дата завершення робіт - 5.01.2019; Транш 3 — 23.01.2019.

Про проведення весняного місячника з благоустрою та санітарної очистки міста Прилуки у 2018 році, який розпочався 10 квітня, звітував головний спеціаліст санітарно-екологічного контролю управління з питань надзвичайних ситуацій та оборонної роботи міської ради Андрій Бойченко.

Найбільшу частину заходів із прибирання та вивезення сміття здійснює комунальне підприємство «Послуга». З початку місячника підприємство вивезло на полігон твердих побутових відходів 1 680 куб.м. сміття. Основну частину відходів становлять гілки та рослинні рештки, які мешканці будинків виносять на узбіччя для вивезення комунальним підприємством, що правилами благоустрою міста заборонено. Наявність договору з КП «Послуга» не є підставою для вивезення рослинних решток і твердих побутових відходів. Відповідно до державного класифікатора України (Класифікатор відходів ДК 005-96), залишки рослинних решток: гілля, бадилля, некондиційні овочі, фрукти, плоди та інше, не відносяться до комунальних та побутових відходів.

Способами вирішення цього питання є укладення договору (спільно з сусідами) про окремий вивіз даного виду сміття, дрібнення гілок та створення компостних ям, або хоча б виніс із двору гілля в формі в'язанок, які займатимуть менше місця у транспорті.

Однією з проблем проведення місячника з прибирання є також недотримання графіків вивозу відходів у мікрорайонах. Через те, що КП повинно повертатися на одне й те ж місце прибирання по декілька разів, графік проведення робіт збивається. Для господарів, які виносять сміття на вже прибрані ділянки необхідно застосовувати засоби адміністративного впливу. Відповідно до Адміністративного Кодексу України порушення правил благоустрою територій населених пунктів тягне за собою накладення штрафу на громадян від 340 до 1360 грн, а на посадових осіб та суб'єктів підприємницької діяльності — від 850 до 1700 грн.

Інформаційну та організаторську роботу з дотримання графіку вивозу побутових відходів мешканцями мікрорайонів проводять голови комітетів самоорганізації населення.

Основні роботи з прибирання міста повинні бути закінчені до травневих свят.

Також у рамках апаратної наради про виконання робіт з поточного ремонту дорожнього покриття в’їздів та внутрішньобудинкових проїздів у мікрорайонах міста за 2016 та 2017 роки та стан виконання робіт з будівництва ІІ корпусу школи-гімназії №1 по вулиці Київській, 190 доповів начальник управління житлово-комунального господарства міської ради Олег Созінов.

Про роботу комунального підприємства «Прилукижитлобуд» за 2016 та 2017 роки звітував начальник КП «Прилукижитлобуд» Вячеслав Сивенко.

Про роботу комунального підприємства «Прилукитепловодопостачання» за 2016 та 2017 роки інформував директор КП «Прилукитепловодопостачання» Андрій Гавриш.

Про роботу комунального підприємства «Міськсвітло» за 2016 та 2017 роки доповів директор КП Євген Шаповал.

Прес-секретар міської ради Любов Рубан

Переглядів:104