Відбулося розширене засідання виконавчого комітету

11 лютого 2020

Сьогодні, 11 лютого, у сесійній залі міської ради відбулося розширене засідання виконавчого комітету Прилуцької міської ради.

На початку засідання міський голова Ольга Попенко вручила Почесну грамоту виконавчого комітету Прилуцької міської ради за багаторічну сумлінну працю, відповідальне ставлення до виконання посадових обов'язків та з нагоди 50-річчя з дня народження Андрію Бойченку, головному спеціалісту санітарно-екологічного контролю управління з питань надзвичайних ситуацій та оборонної роботи міської ради.

Також міський голова звернула увагу на тому, що вже наприкінці лютого 2020 року розпочнеться будівництво нового житла у Прилуках, а також представила головного архітектора Архітектурної майстерні “SOROOSH” Хакбаза Соруша, який представив проект новобудови.

Про стан виконавської дисципліни та роботу з документами в управліннях та відділах міської ради у 2019 році інформувала присутніх начальник загального відділу міської ради Лариса Чайка.

Під час свого виступу зазначила, що загальний документообіг у міській раді у 2019 році склав 11276 документів (5519 – вхідні документи, 5331 – вихідні, 426 – розпорядження міського голови, секретаря міської ради). Для порівняння: у 2010 році загальна кількість документів, зареєстрованих у загальному відділі міської ради, складала 8370, 2011 році – 8727, 2012 році – 9044, 2013 році – 9944, 2014 році – 10617, 2015 році – 11447, 2016 – 11422¸ 2017 – 11451, 2018 – 11597).

Моніторинг запитів на інформацію свідчить, що найбільш запитуваною у 2019 році була наступна інформація: питання роботи житлово-комунального господарства міста (30 запитів), фінанси та бюджет міста (10 запитів), зарплата посадових осіб (6 запитів), питання освіти (5 запитів), соціального захисту (5 запитів), будівництва та архітектури (6 запитів), земельні питання (4 запити).

Порушення термінів виконання інформаційних запитів не зафіксовано, усі запитувачі інформації отримали відповіді у 5-денний термін.

Також посадовець зазначила, що протягом листопада 2019 року в міській раді працювала робоча група з проведення оцінки ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями обласної ради, розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації, розпорядженнями та дорученнями міського голови, рішеннями міської ради та виконавчого комітету міської ради (відповідно до розпоряджень міського голови від 18.11.2015 №334р «Про проведення оцінки ефективності здійснення контролю у Прилуцькій міській раді», від 06.11.2019 №350р «Про затвердження робочої групи з проведення оцінки ефективності здійснення контролю у Прилуцькій міській раді у новому складі» Оцінка діяльності проводилась за 9 показниками:

  1. Дотримання строків виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України.

  2. Дотримання порядку реєстрації та розгляду документів

  3. Дотримання порядку формування справ, картотек, банків даних

  4. Дотримання вимог:

  • розгляду і строків виконання завдань, підготовки проектів документів, які містять інформацію про їх виконання, а також подання пропозицій стосовно продовження строків виконання завдань;

  • змісту рівня підготовки та належного оформлення документів, які розробляються на виконання завдань;

  • погодження проектів документів, які розробляються на виконання завдань;

  • організація контролю за виконанням завдань, а також здійснення відповідним структурним підрозділом контролю за виконанням завдань;

  • здійснення контролю за виконанням планів заходів із забезпечення виконання завдань;

  • розроблення та затвердження орієнтовних графіків здійснення контролю за виконанням завдань.

За результатами роботи складено звіт. Оскільки за усіма показниками виставлена позитивна оцінка, то діяльність Прилуцької міської ради у 2019 році визнана ефективною.

Про стан організаційної роботи в управліннях та відділах міської ради у 2019 році інформувала начальник відділу організаційної роботи міської ради Антоніна Петрик.

У ході виступу зазначила, що однією з форм планування роботи в міській раді є плани заходів виконавчого комітету та міської ради на тиждень, які формувались відділом організаційної роботи міської ради на основі пропозицій структурних підрозділів.

Інформації про виконання плану заходів на тиждень надавались структурними підрозділами міської ради вчасно, в розгорнутому вигляді, з ґрунтовним аналізом виконання кожного запланованого заходу. Узагальнена відділом організаційної роботи міської ради інформація надавалась у вигляді звіту міському голові.

Протягом 2019 року в тижневих планах загальна кількість запланованих заходів склала – 742 (у 2018 році – 611), в т.ч.:

- з нагоди державних і професійних свят, урочистостей, пам’ятних дат

231 (31,0%)

- перенесених на іншу дату

15 (2,0%)

- невиконаних

31 (4,0%)

Також, відповідно до планів роботи виконавчого комітету, проводились наради міського голови. Протягом 2019 року проведено 11 апаратних нарад міського голови, на яких було розглянуто 50 питань.

Засідання виконавчого комітету міської ради відбувались згідно графіку.

Всього у 2019 році заплановано 24 засідання виконавчого комітету, проведено – 30 (у зв’язку з виробничою необхідністю проведено 6 позачергових засідань виконавчого комітету міської ради), з них: розширених – 12.

Також Антоніна Петрик зазначила, що з метою вдосконалення організаційної діяльності, направленої на підвищення ефективності функціонування органів місцевого самоврядування, керівникам структурних підрозділів міської ради необхідно й надалі:

- забезпечувати чітке планування роботи, виходячи з функціональних обов’язків структурного підрозділу, стратегічних завдань, довгострокових програм діяльності міської ради, обов’язково включаючи питання в порядку контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня;

- продовжувати практику оприлюднення проектів рішень виконавчого комітету в термін, визначений чинним законодавством, дотримуватись вимог Регламенту роботи виконавчого комітету міської ради в частині термінів їх подачі для подальшого розгляду виконавчим комітетом міської ради;

- систематично переглядати склад консультативно-дорадчих органів, забезпечувати чітке ведення діловодства, звертати увагу на розроблення та затвердження документів, які регламентують роботу таких органів, задля ефективного використання їх потенціалу.

Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Прилуцької міської ради у 2019 році інформувала начальник відділу звернень громадян Людмила Пашук, яка зазначила, що у 2019 році до міської ради надійшло 3045 письмових та усних звернень громадян (2566 зв. за 2018 р.), що на 479 звернень ( або 16 %) більше, ніж у 2018 році. Збільшення кількості звернень громадян відбулося за рахунок збільшення кількості звернень на Урядову гарячу лінію, колективних звернень, заяв з питань комунального і дорожнього господарства та соціального захисту.

Людмила Пашук зауважила, що всі звернення, що надійшли через органи влади вищого рівня, розглядались своєчасно та вирішувались відповідно до вимог чинного законодавства. За підсумками розгляду 206 звернень задоволено, 18 звернень направлено для розгляду за належністю, відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”, 10 звернень відмовлено, 23 звернення перебуває на додатковому контролі до остаточного виконання, на 576 звернень надано відповідні роз’яснення.

Також посадовець звернула увагу на те, що на сьогодні громадяни мають можливість надсилати звернення до міської ради на електронні адреси міської ради та відділу звернень громадян, а також звертатися на гарячу телефонну лінію міського голови. Тож, за звітний період на телефонну гарячу лінію міського голови надійшло 21 звернення (26 зв. за 2018 р.) та на електронну пошту - 39 звернень (27 зв. за 2018 р.).

Через офіційний сайт Прилуцької міської ради надійшло 3 петиції, які стосувалися питань житлово-комунального господарства та питань культури, роботи з молоддю, і були розглянуті відповідно до чинного законодавства. Адже виконавчий комітет Прилуцької міської ради постійно працює над удосконаленням роботи із зверненнями громадян, оперативним та об’єктивним їх розглядом, поліпшенням надання послуг жителям міста.

Про роботу відділу адміністративних послуг за підсумками 2019 року інформувала членів виконавчого комітету начальник відділу Світлана Дурдас, яка зазначила, що міськрайонний Центр надання адміністративних послуг продовжує здійснювати організацію роботи щодо надання адміністративних послуг у сфері архітектури та містобудування, питань землекористування, надання документів дозвільного характеру, реєстрації актів цивільного стану та інших послуг.

У 2019 році було запроваджено ще дві адміністративні послуги – це реєстрація актів цивільного стану та надання паспортних послуг.

Протягом 2019 року до відділу адміністративних послуг міської ради надійшло 51382 письмових звернення від суб’єктів господарської діяльності (юридичних та фізичних осіб), громадян міста та району.

За звітний період державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно прийнято та виконано 11559 звернень щодо реєстрації речових прав, державним реєстратором фізичних, юридичних осіб-підприємців та громадських формувань прийнято та виконано 368 звернень щодо державної реєстрації фізичних, юридичних осіб-підприємців.

Як зазначила Світлана Дурдас, всього до місцевого бюджету за 2019 рік по коду 22012500 «Плата за надання інших адміністративних послуг» перераховано 3 825 321  грн.

Найбільш поширеними протягом звітного періоду були звернення в тому числі суб’єктів господарювання для отримання наступних послуг:

- оформлення та видача паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон (653 паспорти в сумі 248427 грн 00 коп.);

- реєстрація (зняття з реєстрації) місця проживання осіб (5174 заяви на суму 155220 грн);

- реєстрація речових прав на нерухоме майно (11559 заяв на суму 1151746 грн);

- державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру (1833 заяви, послуга безкоштовна);

- надання відомостей з Державного земельного кадастру (2951 заява в сумі 283443,55 грн);

- видача довідок про склад сім’ї (9343 довідки);

- видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (368 заяв, в сумі 35800 грн) тощо.

Також члени виконавчого комітету заслухали інформацію директора Прилуцької міськрайонної філії Чернігівського обласного центру зайнятості Лариси Татарченко про організацію проведення громадських робіт у 2020 році.

Про черговий призов громадян України на строкову військову службу у березні-червні 2020 року поінформував присутніх начальник відділення призову Прилуцького об’єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки Юрій Шматко.

Також члени виконавчого комітету розглянули наступні питання:

  • Про внесення змін до складу Громадської ради при виконавчому комітеті Прилуцької міської ради.

  • Про затвердження плану загальноміських заходів з нагоди відзначення Дня учасників бойових дій на території інших держав.

  • Про проведення обрядового свята-ярмарку «Проводи Зими  зустріч Весни» в місті Прилуки у 2020 році.

  • Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 03 грудня 2019 року №450 «Про затвердження плану загальноміських новорічних, різдвяних культурно-масових заходів (2019-2020 роки)».

  • Про хід виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 29 січня 2019 року №31 «Про затвердження плану заходів з реалізації у місті Прилуки Стратегії державної політики з питань здорового та активного довголіття населення на період до 2022 року».

  • Про організаційний внесок з надання послуг, необхідних для організації та проведення ярмаркових та інших загальноміських заходів у 2020 році.

  • Про провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території об'єктів благоустрою міста Прилуки.

  • Про нагородження.

  • Про виділення коштів для преміювання.

У ході засідання члени виконавчого комітету заслухали й обговорили усі питання порядку денного та ухвалили по них відповідні рішення.

Відділ інформаційної діяльності та
комунікацій 
з громадськістю міської ради

Переглядів:130