Про підготовку навчальних закладів міста Прилуки до роботи в новому 2014 – 2015 навчальному році

21 серпня 2014

На виконання розпорядження міського голови від 14 липня 2014 року №170р “Про підготовку основного питання на засідання виконавчого комітету міської ради” робочою групою вивчено стан підготовки навчальних закладів до роботи в новому 2014-2015 навчальному році.

Встановлено, що управління освіти міської ради, керівники навчальних закладів працюють над удосконаленням мережі навчальних закладів, вживають дієвих заходів щодо збільшення відсотка охоплення дітей дошкільною освітою, повного охоплення дітей і підлітків шкільного віку різними формами навчання, зміцненням матеріально-технічної бази навчальних закладів, підготовки їх до осінньо-зимового періоду. Так, підручниками забезпечені учні 1-4 класів на 100%, 5-9 – 100%, 9-11 – 90,0%. В цілому забезпечення підручниками учнів 1-11 класів складає 96,7%. Є домовленість про забезпечення шкільною діловою документацією (класні журнали, книги обліку свідоцтв та атестатів, журнали груп продовженого дня) навчальних закладів в борг на суму 14240 грн.

Особлива увага приділяється підготовці матеріальної бази навчальних закладів міста. З 27 пунктів заходів по підготовці навчальних закладів міста до роботи в новому 2014-2015 навчальному році, затверджених рішенням виконавчого комітету від 10 червня 2014 року № 237 “Про підготовку навчальних закладів міста Прилуки до роботи в новому 2014 – 2015 навчальному році”, виконано повністю 6 пунктів, це:

пункт 1 – збережена мережа навчальних закладів. Функціонують 12 загальноосвітніх, 14 дошкільних та 3 позашкільні установи. До перших класів подано 652 заяви (24 класи), до десятих – 290 (13 класів), а також розширена мережа класів з інклюзивною формою навчання, відповідно до потреб учнів, діятиме 4 таких класи, у яких навчатиметься 4 учні. У загальноосвітніх навчальних закладах міста в наступному навчальному році навчатиметься близько 5300 учнів, що будуть розподілені по 207 класах.

Пункт 2 – 14 дошкільних навчальних закладів відвідують 2356 вихованців (79,8%);

пункт 3 – 3 позашкільні установи охопили позашкільною освітою 53,0% дітей 5-18 років;

пункт 4 – проведено поточні ремонти у всіх навчальних закладах за рахунок батьківських коштів (810 тис. 107 грн.). Частково реставровані меблі у навчальних кабінетах ЗОШ І-ІІІ ступенів №№ 3, 7, 9, 13, 14, гімназій №№ 1, 5, спеціалізованої школи № 6. Закуплені нові сучасні меблі у групові кімнати ДНЗ №№ 2, 4, 8, 9, 10, 19, 25, 26, 28 та НВК № 15. Придбано сучасні технічні засоби навчання та м’який інвентар. Частково замінено сантехнічне обладнання на сучасне в ДНЗ №№ 4, 26, гімназії № 1 та лампи розжарювання на енергозберігаючі в ДНЗ №№ 2, 4, ЦТДЮ.

Пункт 21 - випробувано на щільність систему опалення у всіх навчальних закладах;

пункт 27 – проведено лабораторні електричні вимірювання електромереж у всіх навчальних закладах.

Частково виконано – 5 пунктів, це:

пункт 7 – виготовлена проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт даху ЗОШ І-ІІІ ст. № 9 (пров. Фізкультурника, 24), залишилося пройти експертизу;

пункт 13 – проводиться капітальний ремонт внутрішніх туалетів в ЗОШ І-ІІІ ст. № 9 з влаштуванням зовнішньої каналізаційної мережі;

пункт 15 – проводиться виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію газопостачання котельні ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 з встановленням модулів нагріву (вул. Ветеранська, 2);

пункт 22 – складені акти готовності систем теплопостачання до опалювального періоду у 15 навчальних закладах;

пункт 26 – виконано повірку 4 теплових лічильників, залишилося виконати повірку 10 газових лічильників.

Не виконано – 16 пунктів, це:

пункт 5 – виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт зовнішніх теплових мереж ЦТДЮ;

пункт 6 – виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт ЦНТТМ;

пункт 8 – капітальний ремонт (заміна вікон) ЗОШ І-ІІІ ст. № 12;

пункт 9 – капітальний ремонт (заміна вікон) ДНЗ № 25;

пункт 10 – капітальний ремонт (заміна вікон) ДНЗ № 29;

пункт 11 – капітальний ремонт зовнішніх теплових мереж ЦТДЮ;

пункт 12 – капітальний ремонт ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 (стіни, дах, заміна вікон);

пункт 14 – капітальний ремонт ЗОШ І-ІІІ ст. № 9 (дах);

пункт 16 – реконструкція ДНЗ № 8 (дах);

пункт 17 – провести капітальний ремонт СШ № 6 (заміна вікон);

пункт 18 – капітальний ремонт гімназії № 5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна (заміна вікон);

пункт 19 – реконструкція ДНЗ № 8 (групи);

пункт 20 – вогнезахист дерев’яних конструкцій гімназії № 5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна;

пункт 23 – провести перевірку димвентканалів в котельнях навчальних закладів;

пункт 24 – провести ремонти газових котелень НВК №15, ДНЗ №№ 10, 19, 23, ЗОШ І-ІІІ ст. № 9, ЦТДЮ. Щодо виконання цього пункту були направлені листи на ім’я міського голови від 24.03.2014 № 417 про вирішення проблеми проплати через Казначейство рахунків на придбання запчастин по ремонту котелень та на Головне управління ДКСУ від 22.07.2014 № 1027 про вирішення проблеми проплати платіжних доручень;

пункт 25 – провести навчання правилам БСГУ відповідальних за газове господарство. Щодо виконання цього пункту іде набір групи в навчально-курсовому комбінаті.

Крім того, йде активна підготовка до проведення серпневої конференції, яка відбудеться 28 серпня в ЦТДЮ, засідань педагогічних рад 26-30 серпня, проводиться планування навчально-виховної роботи з врахуванням рекомендацій Міністерства освіти і науки України.

Почати навчальний рік 01 вересня 2014 року навчальні заклади готові.

Начальник управління освіти, ВОВК С.М.

Переглядів:134