На апаратній нараді міського голови

14 листопада 2014

14 листопада міський голова Дмитро Барнаш провів нараду із заступниками, начальниками управлінь, відділів та завідувачами секторів міської ради, керівниками державних установ та комунальних підприємств міста, головами комітетів самоорганізації населення.

Зі словами вітання до Дня працівників радіо, телебачення та зв'язку звернувся міський голова Дмитро Барнаш, вручив Подяки кращим працівникам КП “ТК “Прилуки”, ТОВ ТРК “ТІМ”, Цехового комітету Прилуцької радіотелевізійної станції.

На нараді слухалося питання «Про реформу місцевого самоврядування та територіальної організації влади», по якому інформував заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олександр Сивенко.

Виступ додається.

Наступним на нараді слухалося питання «Про реалізацію службою у справах дітей міської ради завдань державної політики щодо влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до сімейних форм виховання», по якому доповіла начальник служби у справах дітей міської ради Людмила Кулій.

Виступ додається.

Також слухалося питання «Про підготовку списків виборців та роботу щодо усунення помилок, виявлених у списках дільничними виборчими комісіями під час проведення позачергових виборів народних депутатів України», по якому доповіла начальник відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради Марина Чумак.

Виступ додається.

У ході наради також були розглянуті питання, які стосуються життєдіяльності міста.

Директор КП “Послуга” Руслан Ніязов інформував присутніх щодо проведення місячника по благоустрою міста, який ще триває.

Дмитро Барнаш поцікавився у голів комітетів самоорганізації населення про донесення розкладу графіку прибирання територій до мешканців мікрорайонів міста.

Міський голова Дмитро Барнаш проаналізував виконання доручень, даних на апаратних нарадах, звернень громадян та суб’єктів господарської діяльності, дав ряд доручень та підвів підсумки наради.

Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради

Переглядів:141