Звіт про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Прилуцької міської ради за 9 місяців 2015 року

21 жовтня 2015

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну “гарячу лінію”, Прилуцькою міською радою проводиться робота, спрямована на забезпечення належних умов щодо реалізації громадянами конституційного права на письмове звернення і особистий прийом, оперативне вирішення проблемних питань, які порушуються у зверненнях.

Протягом 9 місяців 2015 року до міської ради надійшло 2050 письмових та усних звернень ( 2072 зв. за 9 міс. 2014 р.), що на 22 звернення менше, ніж за 9 місяців 2014 року.

Серед звернень, що надійшли до міської ради і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, 96,5 % склали заяви чи клопотання, 3 % – скарги, 0,5 % – пропозиції і зауваження. 20% від усіх звернень складають звернення від громадян, які мають передбачені законодавством пільги, зокрема: звернення інвалідів І, ІІ та ІІІ групи - 48 %, дітей війни - 17%, багатодітних сімей (16%), учасників війни та бойових дій, інвалідів війни - 9%. Звернення від пільгових категорій громадян розглядаються першочергово, особлива увага приділяється вирішенню питань, порушених у них. За результатами розгляду 49 % звернень від громадян пільгових категорій задоволено.

Відповідно до соціального статусу найбільше звернень надійшло від пенсіонерів, працівників бюджетної сфери та робітників.

Через органи влади вищого рівня надійшло 85 звернень /63 за 9 міс. 2014 р./, а саме:

Адміністрацію Президента України - 7 (3 за 9 міс. 2014р.);

Кабінет Міністрів України - 4 (6 за 9 міс. 2014р.);

Депутатів Верховної Ради - 33 (15 за 9 міс. 2014р.);

Облдержадміністрацію - 10 (10 за 9 міс. 2014р.);

Інші організації - 31 (29 за 9 міс. 2014р.).

Через Державну установу „Урядовий контактний центр” надійшло 253 (або 12 %) звернення (172 зв. за 9 міс. 2014 року). Щотижня, згідно з графіком, у звітному періоді проводилися особисті прийоми громадян керівними посадовими особами міської ради, під час яких надійшло 203 звернення /390 за 9 міс. 2014р./. На особистий прийом до міського голови прилучани зверталися з питань поліпшення житлових умов, соціального захисту, роботи комунальних підприємств міста, освіти, охорони здоров’я та ін.

За окремим графіком міським головою, заступниками міського голови та керуючою справами виконавчого комітету міської ради проводилися “прямі” телефонні лінії зв’язку з громадянами, який завчасно оприлюднювався в засобах масової інформації. За звітний період було проведено 17 “прямих” телефонних ліній зв’язку, під час яких надійшло 42 звернення від прилучан.

На телефонну "гарячу лінію" міського голови та електронну пошту громадської приймальні надійшло 40 звернень. За тематикою питань, що порушувалися у зверненнях громадян, найбільше звернень надійшло з питань комунального та дорожнього господарства: 640 звернень /або 31 %/ (541 за 9 міс. 2014 р.). Прилучани порушували питання вартості житлово-комунальних послуг, ремонту багатоквартирних житлових будинків, опалення та гарячого водопостачання, зрізання аварійних дерев, ремонту доріг, отримання дозволів на облаштування автономного опалення у квартирах багатоквартирних будинків, реформування підприємств комунальної сфери, забезпечення електропостачанням будинків -гуртожитків та нарахування плати за нього, тощо.

З питань соціального захисту населення отримано 513 звернень /або 25%/ (535 за 9 міс. 2014 р.). В основному, жителі міста зверталися до міської ради щодо надання одноразової грошової допомоги, в тому числі, надходили звернення від членів сімей мобілізованих, які перебували на службі в зоні проведення антитерористичної операції, учасників АТО, родичів громадян, що переселилися із тимчасово окупованих територій. 42 учасникам АТО та 64 членам їх родин була надана грошова допомога з міського бюджету. Також порушувалися питання оформлення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, роз’яснення норм законодавства щодо пільгових категорій населення, соціального захисту інвалідів та ін.

У 360 зверненнях /або 18%/ (283 зв. за 9 міс. 2014р.) піднімались питання щодо оформлення документів на перепланування житлових приміщень, затвердження площ квартир та будинків, упорядкування поштових адрес, а також вирішення спірних питань, пов’язаних із самочинним будівництвом та добросусідськими відносинами.

З житлових питань надійшло 203 звернення /або 10%/ (251 зв. за 9 міс. 2014р.), в яких йшла мова про отримання дозволів на приватизацію квартир, що перебувають у комунальній власності, переоформлення особових рахунків на квартири, поліпшення житлових умов, взяття на квартирний облік учасників бойових дій, що проходили військову службу в зоні проведення АТО, оформлення прав власності на нерухоме майно та ін. Також надходили звернення щодо надання тимчасового житла для переміщених осіб з зони проведення АТО. За результатом їх розгляду забезпечено тимчасовим житлом 16 сімей переселенців із зони проведення антитерористичної операції. З питань земельних відносин міська рада отримала 79 звернень, /або 4 %/, (89 зв. за 9 міс. 2014 року), в яких йшла мова про встановлення чи відновлення меж присадибних земельних ділянок, порушення норм земельного законодавства та добросусідських відносин.

Зменшилася кількість звернень від прилучан з питань транспорту та зв’язку: 69 звернення /або 3 %/ (102 зв. за 9 міс.2014 р.), у яких порушувалися питання перевезення громадян пільгових категорій населення, зростання тарифів на перевезення, необхідності вирішення питань щодо руху великовагового транспорту вулицями міста, діяльності підприємств телекомунікаційного та поштового зв’язку.

Значно зменшилася кількість звернень від прилучан з питань праці: 47 звернень /або 2 %/ (112 зв. за 9 міс. 2014р.). З питань охорони здоров’я міська рада отримала 46 звернення, /або 3 %/, (49 зв. за 9 міс. 2014 р.), в яких йшла мова про забезпечення медикаментами за пільговими рецептами, зокрема препаратами інсуліну іноземного виробництва, надання медичних послуг та організації роботи закладів медицини.

У решті звернень порушувалися питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, діяльності міської ради та її виконавчих органів, закладів освіти та культури міста. За вказаний період до міської ради надійшло 169 колективних звернень (4341 підпис) /134 зв. за 9 міс. 2014 р./. У більшості з них піднімалися питання капітального ремонту багатоквартирних будинків, у тому числі ремонту дахів, незгоди з підвищенням плати за обслуговування будинків та прибудинкових територій, ремонту доріг та тротуарів, незадовільного опалення та виконання перерахунку за послуги тепловодопостачання, виплати заробітної плати працівникам загальноосвітніх закладів міста та ін.

Також надійшло 29 повторних звернень, /або 1,4 %/ (21 зв. за 9 міс. 2014р.), в яких порушувалися питання надання грошової допомоги у значних розмірах, незгоди з нарахуванням плати за житлово-комунальні послуги, капітального ремонту дахів багатоквартирних будинків, зрізання аварійних дерев, ремонту доріг, землекористування та добросусідських відносин, тощо. Підставою для їх подання було, в основному, незадоволення отриманими відповідями на попередні звернення, або ж браком коштів на виконання ремонтних робіт.

За результатами розгляду станом на 01 жовтня 2015 року 978 звернень громадян /або 52 %/ було задоволено, 734 звернення роз'яснено (в тому числі, надіслано за належністю), на 52 звернення надана відмова, 109 звернень перебуває на додатковому контролі до остаточного виконання та 177 звернень перебуває на розгляді.

Згідно з планом заходів по виконанню Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», затвердженим рішенням виконавчого комітету від 20.01.2015 №8, проводився щотижневий моніторинг стану роботи із зверненнями громадян та контролю за їх виконанням. Дана інформація розглядалася на апаратних нарадах міського голови з заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючою справами виконавчого комітету міської ради, начальниками управлінь, відділів та секторів міської ради. Із 1873 виконаних звернень станом на 01 жовтня 2015 року 1822 виконано в термін, що становить 97,5 % (97 % за 9 міс. 2014 р.).

Начальник громадської приймальні міської ради, Людмила Пашук

Переглядів:113