28 квітня 2017
28 квітня відбулося пленарне засідання 26 сесії Прилуцької міської ради 7 скликання. Під час сесії депутатський корпус розглянув та виніс відповідні рішення по двадцяти одному питанню порядку денного.
Трансляція 26 сесії онлайн.htmlПершим депутати розглянули питання про звіт заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Руслана Котляра. Відповідно до службових обов’язків Руслану Павловичу безпосередньо підпорядкована житлово-комунальна сфера міста. В своєму виступі посадовець довів до відома присутніх на сесії об'єм виконаної роботи за минулий та плани на поточний рік.
При формуванні бюджету на 2017 рік кожним комунальним підприємством житлово-комунального господарства міста було підготовлено запити про потребу підприємств у фінансуванні з міського бюджету для забезпечення їх стабільної діяльності. Загальна сума становила близько 30 млн. грн. У поточному році на житлово-комунальну сферу у міському бюджеті передбачені кошти у розмірі 11 млн. 298 тис. 730 грн., у тому числі 2 млн. грн. на поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та 2 млн. 205 тис. грн. на електроенергію для зовнішнього освітлення.
Для забезпечення надання більш якісних та своєчасних послуг у сфері житлово-комунального господарства міста на даний час все ж залишається потреба у виділенні коштів на:
придбання автомобіля «гідродинамічка» (3 млн. 465 тис. грн.) для КП «Прилукитепловодопостачання»;
закупівлю лічильників теплової енергії (82 шт. - 1 млн. 785 тис. грн.);
реконструкцію ЦТП по вул. Пушкіна, 78 та вул. Київській, 313 — 2 млн.555 тис.грн.;
реалізацію Програми встановлення індивідуального опалення (7 будинків) - 655 тис. 500 грн.;
ремонт внутрішньобудинкових мереж (15 будинків) — 500 тис. грн.;
заміну теплових та каналізаційних мереж по вул. Тургенєва — 399 тис. 120 грн.;
придбання автопідйомника для КП «Міськсвітло» - 1 млн. 627 тис. грн. або б/у за 500 тис.грн.;
ремонт м’яких покрівель — 500 тис. грн.;
ремонт шиферних покрівель будинків по вул. Вавілова, 14, 24, вул. Київській, 170, 193, 275, Соборній, 125, вул. Костянтинівській, 125, пров. Гетьмана Сагайдачного, 22 — 650 тис. грн.;
ремонт панельних швів — 300 тис. грн.;
ремонт та диспетчеризація ліфтів — 350 тис. грн.;
покриття парапетів оцинкованою сталлю та жолобів ливневого водовідведення будинків по вул. Миколаївській, 117, вул. Польовій, 104, 108, у в/м № 12, буд. № 147 — 300 тис. грн.;
ремонт вхідної групи (сходи) у будинку по вул. І.Скоропадського, 102 — 200 тис. грн.;
придбання електролічильників — 150 тис. грн.;
придбання б/у автомашини «Вишка» 22 м — 300 тис. грн.;
придбання двох одиниць тракторної техніки для КП «Послуга»;
придбання снігонавантажувальної техніки;
придбання машини для нанесення дорожньої розмітки;
виготовлення проекту на сміттєзвалище.
Після затвердження звіту заступника міського голови слово для підведення підсумків та озвучення потреб комунальних підприємств міста в питанні «Про звіти керівників комунальних підприємств житлово-комунального господарства за підсумками 2016 року» мав кожен з очільників КП.
Крім комунальної галузі міста на пленарному засіданні звітували й голова постійної депутатської комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування, обліку, бюджету, фінансів та цін Євгеній Яценко та керуюча справами виконавчого комітету міської ради Тетяна Малоголова.
Наступними депутати розглянули проекти рішень:
Про утворення дитячих закладів відпочинку;
Про затвердження списку учасників бойових дій, які мають пільги відповідно до міської Програми «Пільги місцевої влади на оплату житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку учасникам бойових дій, які брали участь в антитерористичній операції, сім’ям воїнів загиблих (померлих) в Афганістані та під час участі в антитерористичній операції, захищаючи незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, інвалідам по зору – членам УТОС, спілці ветеранів Афганістану на 2016 – 2018 роки»;
Про виконання зауважень та пропозицій, доручень виборців, озвучених депутатами на 23 сесії міської ради 7 скликання від 24 лютого 2017 року при розгляді питання «Різне»;
Про передачу майна;
Про визначення суб’єктів оціночної діяльності;
Про обмін земельними ділянками;
Про звернення Прилуцької міської ради до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо внесення змін до Бюджетного Кодексу України в частині справедливого розподілу сплачених податків підприємствами тютюнової галузі між державним бюджетом та бюджетами міст, на території яких розміщено виробничі підрозділи тютюнових компаній;
Про виділення коштів;
Про зміни бюджетних призначень міського бюджету;
Про заяву ТЮТЮННИКА І.В.;
Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва;
Про необхідність проведення Всеукраїнського референдуму з питань заборони продажу земель сільськогосподарського призначення в Україні;
Про проведення закупівлі послуг з ремонту твердого покриття вулиць міста;
Про встановлення обмежуючих знаків;
Проекти рішень, які містять інформацію з обмеженим доступом
Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення власникам об’єктів нерухомого майна, розміщеного на цих ділянках. Доп. ІВЧЕНКО Владислав Володимирович — начальник відділу комунальної власності міської ради;
Про вирішення питань землекористування. Доп. ІВЧЕНКО Владислав Володимирович — начальник відділу комунальної власності міської ради.
Різне.