back

Організація роботи з документами та зверненнями громадян

23 березня 2018

22 березня 2018 року в сесійній залі міської ради, відповідно до плану навчання посадовців Прилуцької міської ради на І півріччя 2018 року, затвердженого розпорядженням міського голови від 20 грудня 2017 року №374р, відбулося навчання за темою: “Організація роботи з документами та зверненнями громадян у виконавчому комітеті Прилуцької міської ради”.

На навчання були запрошені керівники управлінь, відділів та секторів міської ради, відповідальні за діловодство, а також новопризначені посадовці міської ради.

Начальник загального відділу міської ради Чайка Лариса Григорівна звернула увагу на написання офіційних листів і нагадала всім про вимоги до їх оформлення, відповідно до Інструкції з діловодства в Прилуцькій міській раді та її виконавчих органах. Також для присутніх було пояснено різницю між депутатським запитом та зверненням і терміни їх розгляду. Наголосила на вимогах до оформлення розпоряджень.

Доцільним було розяснення щодо інформаційних запитів та терміни їх розгляду, відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

Завідувач сектора організаційної роботи міської ради Петрик Антоніна Григорівна нагадала посадовцям порядок підготовки до засідань виконавчого комітету Прилуцької міської ради, вимоги до оформлення проектів рішень та доповнень до них. Наголосила на дотриманні термінів оприлюднення проектів рішень (20 робочих днів), а також звернула увагу присутніх на процедуру погодження проектів рішень та підготовці та поданні пакету документів до проекту рішення до сектора організаційної роботи у визначені терміни.

Також акцентувала увагу на оприлюдненні відомостей щодо роботи консультативно-дорадчих органів міської ради.

Начальник громадської приймальні міської ради Пашук Людмила Петрівна ознайомила посадовців з процесом роботи зі зверненнями громадян, а також з порядком проведення особистого прийому громадян. Акцентувала увагу на відповідальності осіб за розгляд звернень громадян. Також було роз’яснено порядок і терміни розгляду електронних петицій та звернень, а також порядок розгляду анонімних звернень.

Під час навчання посадовці отримали вичерпну інформацію щодо роботи з документами та зверненнями громадян у виконавчому комітеті Прилуцької міської ради.

Методичні рекомендації (додаються).

Переглядів:138