Інформаційна зустріч з питань бренду міста

14 червня 2019

Із питань маркетингових інструментів у формуванні бренду міста, 13 червня відбулась інформаційна зустріч  на яку було запрошено представників структурних підрозділів міської ради, установ культури та фахівців Центру підтримки підприємництва. Захід організовано у рамках реалізації проекту «Розвиток громад» Корпусу Миру США в Україні.

На початку заходу заступник міського голови Олександр Сивенко проінформував про основні процедурні питання конкурсів по визначенню логотипу та слогану міста, що були організовані протягом 2012 -2014 років. Присутні мали можливість переглянути зразки поданих конкурсних робіт. Як було зазначено, на той період проведені конкурси не досягли мети щодо затвердження унікального та вдалого бренду для Прилук.

Волонтер Корпусу Миру США в Україні Шон Крін презентував результати он-лайн опитування членів організаційного комітету з підготовки та проведення публічних творчих конкурсів на визначення логотипу та слогану міста Прилуки «Бренд рідного міста» ( 2012-2014рр.) та представників журі.

Опитування передбачало вивчення думки щодо сильних та слабких сторін проведених конкурсів, залученості громадськості та депутатів міської ради, передумов успішної нової кампанії по визначенню бренду та ризиків у її організації. Волонтер детально зупинився на практичних рекомендаціях у створенні бренду та промоції міст з урахуванням міжнародного досвіду.

Учасниками зустрічі розглянуто логотипи міст України, обговорено роль громадськості у процесі визначення й створення бренду.

Відділ інвестицій та міжнародної діяльності міської ради

Переглядів:67