Формула успіху нової української школи

11 червня 2021

11 червня 2021 року для педагогічного колективу Прилуцької гімназії № 5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна працівниками КУ «Прилуцький центр ПРПП» Прилуцької міської ради проведено майданчик методичних комунікацій «Формула успіху нової української школи». Директор Центру Світлана Чернякова ознайомила педагогічних працівників гімназії з діяльністю Центру, розкривши основні завдання співпраці в наданні методичної допомоги, психологічної підтримки та консультування педагогічних працівників.

Директор приділила значну увагу питанню власного професійного розвитку педагогічних працівників, ознайомила із професійним стандартом учителя, розкрила особливості основних нормативних документів закладу загальної середньої освіти, зокрема: Стратегії розвитку закладу, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу, Положення про моніторинг якості освіти в закладі. Світлана Чернякова також ознайомила педагогів гімназії з процедурою проведення інституційного аудиту та самооцінювання якості освітньої діяльності.


 

Директорка презентувала педагогічному колективу гімназії № 5 офіційний сайт комунальної установи, алгоритм віртуального спілкування з консультантами та психологом Центру, наголосила на співпраці під час випуску електронної газети «Професійний вектор».

Друга частина майданчика методичних комунікацій пройшла у формі дискусії. Спілкування було активним, педагоги задавали значну кількість питань, на які отримували відповіді від працівників Центру. Педагогічні працівники гімназії № 5 підтвердили своє бажання активно співпрацювати з Центром професійного розвитку педагогічних працівників. Завершився захід підписанням Меморандуму про співпрацю установ.

Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників дякує директору гімназії № 5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна Наталії Бурлаку за можливість спілкування з педагогічним колективом закладу.

За інформацією Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників

Переглядів:153