Методичний діалог «Спільна діяльність асистента та вихователя інклюзивної групи ЗДО» у рамках роботи коучингу «Інклюзивна освіта в закладі дошкільної освіти»

24 листопада 2021

24 листопада в Центрі професійного розвитку педагогічних працівників відбулося IV засідання коучингу «Інклюзивна освіта в закладі дошкільної освіти», яке проводилося у форматі методичного діалогу «Спільна діяльність асистента та вихователя інклюзивної групи ЗДО».

У ході діалогу розглядалася проблема співпраці вихователя та асистента вихователя, функції та обов'язки асистента вихователя відповідно до нормативно-правових документів (п. 8 Порядку № 530). Учасники заходу відмітили, що асистент забезпечує особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу, бере участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку, адаптує навчальні матеріали з урахуванням особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами. Крім того, зауважили, що цей педпрацівник веде свою діяльність в інклюзивній групі незалежно від фактичної присутності або тимчасової відсутності у ній дітей з особливими потребами.

Консультант Тетяна Зубко презентувала педагогам етапи чіткої організації діяльності асистента вихователя та представила зразки електронних ресурсів, де можна розмістити «Сторінку асистента вихователя в інклюзивній групі»; надала поради та рекомендації вихователю, в групі якого виховуватиметься дитина з особливими освітніми потребами.

До дискусії долучилася директорка Інклюзивно-ресурсного центру Вікторія Кабанець, яка відповідала на питання учасників заходу.

 

Переглядів:155