24 листопада 2021
24 листопада в Центрі професійного розвитку педагогічних працівників відбулося IV засідання коучингу «Інклюзивна освіта в закладі дошкільної освіти», яке проводилося у форматі методичного діалогу «Спільна діяльність асистента та вихователя інклюзивної групи ЗДО».
У ході діалогу розглядалася проблема співпраці вихователя та асистента вихователя, функції та обов'язки асистента вихователя відповідно до нормативно-правових документів (п. 8 Порядку № 530). Учасники заходу відмітили, що асистент забезпечує особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу, бере участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку, адаптує навчальні матеріали з урахуванням особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами. Крім того, зауважили, що цей педпрацівник веде свою діяльність в інклюзивній групі незалежно від фактичної присутності або тимчасової відсутності у ній дітей з особливими потребами.
Консультант Тетяна Зубко презентувала педагогам етапи чіткої організації діяльності асистента вихователя та представила зразки електронних ресурсів, де можна розмістити «Сторінку асистента вихователя в інклюзивній групі»; надала поради та рекомендації вихователю, в групі якого виховуватиметься дитина з особливими освітніми потребами.
До дискусії долучилася директорка Інклюзивно-ресурсного центру Вікторія Кабанець, яка відповідала на питання учасників заходу.
02-07-2024 | 16:28
02-07-2024 | 14:35
27-06-2024 | 12:10
26-06-2024 | 14:35
25-06-2024 | 09:31
24-06-2024 | 14:15
24-06-2024 | 14:06
Інформація для жителів тимчасово окупованого Криму інфографіку
21-06-2024 | 15:28
14-06-2024 | 13:30
13-06-2024 | 15:38
12-06-2024 | 15:34
11-06-2024 | 09:41