31 січня 2023
КП «Послуга», відповідно до рішення виконкому міської ради від 21.05.2013 р. № 241 визначене Виконавцем з надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Прилуки.
Для забезпечення виконання одного з головних видів діяльності на підприємстві знаходиться автомобільний парк спеціальної техніки по вивозу ТПВ від: населення, підприємств, організацій, підприємців міста - всього нараховується 11 одиниць спецтехніки.
На кожний вид транспорту розроблений та погоджений УЖКГ Прилуцької міської ради графік вивозу ТПВ. Підприємством розроблено 5 маршрутів, по прибиранню міста та вивозу ТПВ на міське сміттєзвалище. В середньому за місяць від населення, підприємств та організацій міста спецтранспортом підприємства вивозиться та захороняється на сміттєзвалищі сміття об’ємом більше 10,5 тис. м3.
За 2022 рік КП «Послуга» вивезено ТПВ – об’ємом 126 тис.м3
Планово-регулярно здійснюється вивіз сміття з контейнерних майданчиків та приватної забудови. Всього по місту розміщено 77 контейнерних майданчиків, контейнерів 360 шт., 10 контейнерів-12 м3, 4 конт. – 30м3, євроконтейнери 1 м3 – 36 шт., для роздільного збирання ТПВ – 63 шт.
Для захоронення та утилізації відходів КП «Послуга» використовує Прилуцьке міське сміттєзвалище, яке знаходиться на території земель Дідівської сільської ради, площа якого 12,5656 га, введено в експлуатацію в 1986 році. Захоронення ТПВ відбувається методом засипання робочих карт полігону шаром змету. Для виконання робіт на даний час використовується 2 одиниці спеціальної техніки (Бульдозер Т-170 та відновлений компактор БОМАГ №053-59СВ).
Відповідно до статутних видів діяльності підприємства, за результатом публічних закупівель на послуги з благоустрою територій міста згідно укладених договорів: Договору №07 від 05.04.2021 року «На послуги з прибирання та підмітання вулиць міста ( з ДУ про застосування 20% суми договору у 2022 році)», Договору № 04 від 15.03.2021 року «На послуги з прибирання снігу та льоду на тротуарах та пішохідних доріжках (з ДУ про застосування 20% суми договору у 2022 році)» з виконавчим комітетом Прилуцької міської ради, та Договору № 03 від 31.03.2022 р. «На послуги з прибирання та підмітання вулиць міста» КП «Послуга» працювало по напрямках послуг, що надаються, а саме роботи по благоустрою міста:
для забезпечення утримання в задовільному стані вулично-шляхової мережі міста в зимовий період та проведення всього комплексу робіт по ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у вигляді снігопаду та ожеледі, в зимовий період працювало 10 одиниць спецтехніки:
екскаватор із зворотною лопатою КОМАЦУ;
МТЗ-80;
Борекс-2171;
автогрейдер;
мінінавантажувач АВАНТ;
РЕНО ЛЕНДЕР
ЗІЛ ММЗ;
Т-25;
МДК КРАЗ-65053;
Мінітрактор Jinma 264Е
На підприємстві працювало 17 штатних одиниць підсобних робітників;
виконані роботи з вивозу вуличного сміття та захоронення (8256м3) на суму 2769,9 тис.грн.;
виконані роботи з ручного прибирання вулиць міста на суму 2706,3 тис. грн.
проводились роботи по очищенню вулиць міста від снігу, землі та листя на загальну суму 763,3 тис.грн;
посипання та перевезення протиожеледного матеріалу - на суму 38,2 тис. грн.
використано протиожеледного матеріалу – 129,1тон на суму 136,2 тис.грн.;
поливання вулиць міста солоною водою на суму 185,7 тис.грн.
Всього на загальну суму 6749,5 тис.грн.
Згідно укладеного договору №15від 14.06.2022 р. підприємством виконані
малярні роботи на суму 49,9 тис. грн :
- фарбування контейнерів – 30 шт. (вул. Гімназична, Київська, Вокзальна, Пушкіна, Пирятинська, Земська);
- фарбування металевих урн для сміття – 36 шт.
(історично- паркова зона, вул. Київська, Вокзальна, Коптєва);
- фарбування обмежувальних стовпчиків 71 шт. ( центральна площа, вул. Незалежності);
- фарбування лав -111 шт. (історично- паркова зона, парк Вічної Слави);
- автобусних зупинок 23 шт. (вул. Київська, Вокзальна, Незалежності).
Відповідно до укладеного Договору № 04 від 04.04.2022 року « На послуги пов’язані з відведенням стічних вод» підприємством виконані роботи :
- водовідлив при очищені каналізаційних колодязів,
-прочищання ливневої каналізації закритого типу,
- прочищання ливневих каналізаційних колодязів,
на суму 100 тис. грн.
У 2022 році відбулися наступні процедури закупівель:
1. Відкриті торги (більше 200 000,00 грн) – 2 закупівлі, які не відбулися через недостатню кількість учасників:
- «Бензин А-92 та дизельне паливо (по талонах, скреч-картах)» на суму 3 908 750,00 грн;
- «Бензин А-92 та дизельне паливо (по талонах, скреч-картах)» на суму 3 908 750,00 грн.
2. Відкриті торги з особливостями (більше 100 000,00 грн) – 1 закупівля «Машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням (піскорозкидальне обладнання, відвал гідравлічний, тент) на базі шасі DAYUN CGC 1120 або еквівалент» на суму 2 990 000,00 грн, в результаті якої було заощаджено 2 000,00 грн.
3. Переговорна процедура (більше 200 000,00 грн) – 1 закупівля:
- «Бензин А-92 та дизельне паливо (по талонах, скреч-картах)» на суму 3 908 750,00 грн.
4. Спрощених закупівель (від 50 000,00 грн) оголошено – 6 закупівель, з яких не відбулося 3 закупівлі по причинах дискваліфікації учасників, оскільки їх пропозиції не відповідали умовам, визначеним в оголошенні про проведення та вимогам до предмета закупівлі, а також по причині відсутності учасників.
Спрощені закупівлі, які відбулися:
- «Елекрична енергія» на суму 189 995,00 грн, в результаті якої було заощаджено 29 595,38 грн.
- «Бензин А-92 та дизельне паливо» на суму 6 375 000,00 грн. (договір розірваний з вини постачальника в зв’язку з відмовою поставки товару, на умовах Договору).
- «Сіль кам’яна (помол №3) для посипання доріг» на суму 180 000,00 грн, в результаті якої було заощаджено 68 000,00 грн.
Закупівлі, які становлять суму менше 50 000,00 грн по відповідних кодах за дк 021-2015 (cpv), опубліковуються як «Звіт про укладений договір», тобто закупівля без використання електронної системи, яких було 118 закупівель.
Згідно Постанови КМУ №169 від 28.02.2022 року публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель (більше 200 000,00 грн та більше 50 000,00 грн відповідно), перелік та обсяг яких затверджено Наказами КП «Послуга» №67 від 05.03.2022 року та №79 від 14.04.2022 року. Станом на 19.10.2022 року їх кількість становить 15 закупівель на суму 4 638 142,52 грн. Закупівлі, вартість яких не перевищує 50 тис. гривень, інформація про які не вноситься до річного плану та не оприлюднюється в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, складають близько 136 закупівель.
В 2022 році КП «Послуга» в межах затвердженої Програми «Утримання безпритульних тварин у реабілітаційному центрі міста Прилуки на 2022 рік» (загальний обсяг фінансових ресурсів по програмі 1 млн 200 тис. грн.) фактично виділені кошти по даній Програмі на 2022 рік в сумі 910 тис. грн.
Укладено та виконано (за рахунок місцевого бюджету та власних коштів) договорів за статтями:
1) стерилізація, обробка, вакцинація (за рахунок місцевого бюджету) – 43 390,99 грн:
- ветпрепаратів – 40 980,19 грн.
- медичних матеріалів – 2410,80 грн.
2) стерилізація та обробка (за рахунок власних коштів) – 142 450,00 грн.
3) корм – 125 460,00 грн.:
- крупи – 15 000,00 грн.
- субпродукти – 12 000,00 грн.
- сухий корм – 98 460,00 грн.
4) комунальні послуги – 72 028,68 грн.:
- водопостачання – 1551,11 грн.;
- відшкодування електроенергії – 70 477,57 грн.
5) придбання дезінфікуючих, миючих та чистячих засобів – 7400,07 грн.
6) вольєри для утримання тварин – 46 784,00 грн.
Оплата заробітної плати працівників РЦ – 429 858,33 грн.
За 2022 рік використано 724 922,07 грн.
Стерилізовано собак – 102 тварини;
Відловлено – 107 тварин;
На даний час перебуває в РЦ - 37 тварин.
Також на даний момент у РЦ:
- 6 вольєрів 2-х секційних на 12 місць;
- 35 вольєрів 1-но секційних на 35 місць;
- 3 вольєри карантинні на 3 місця;
- 9 вольєрів післяопераційних на 9 місць.
Всього - 59 місць.
Одночасно, при відповідному підборі сусідства тварин, може утримуватись 75 голів. РЦ забезпечене засобами для відлову та роботи з тваринами.
КП «Послуга» є виконавцем Міської цільової Програми «Забезпечення функціонування громадської вбиральні 2022 рік» (загальний обсяг фінансових ресурсів по програмі 248 670,00грн., із них 200 000 грн. - кошти бюджету).
Режим роботи громадської вбиральні щоденно з 09.00 до 20.00 години, субота- неділя з 09.00 до 21.00 години.
Плата за послугу з користування громадською вбиральнею (тариф 2 грн. - відповідно до рішення виконавчого комітету№215 від 27.08.2020 року).
Фактичні надходження від відвідувачів по тарифу за період з 01.06.2022 року по 31.12.2022 року: становить – 46,3 тис. грн.
Фактично виділені кошти по даній Програмі в розмірі 200 тис.
Використано за статтями витрат 198 199,46грн.:
- оплата праці -163 861,55 грн.;
- витрати на оплату комунальних послуг станом на 31.12.2022 року 34 337,91грн.
Інформаційні дані по абонентах підприємства за рік 2022 року:
Обліковується: з 01.01.2022р. по 31.12.2022р.
Особових рахунків – 22144/ із них - квартири – 11590
приватний сектор – 10554
Споживачів – 40580/ із них по квартирах - 20357
приватний сектор – 20223
Укладено договорів – 20451, відсоток укладених договорів 93 %.
З 01.01.2022 – 31.12.2022 по нових особових рахунках -30 договорів
Щомісячна вартість послуги з поводження з побутовими відходами
(вивезення побутових відходів та захоронення побутових відходів)
для населення з 01 грудня 2021 року на одну людину становить:
в упорядкованих будинках (багатоповерхових) – 22,27 грн.
у будинках приватного сектору – 23,34 грн.
Для порівняння, на даний час (за період з грудня 2021 року- протягом 2022 року) переглядалися тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами в інших містах, відповідно:
м. Ніжин
- для одного мешканця багатоквартирного будинку - 43,70грн.;
- для одного мешканця будинку приватного сектору - 48,00 грн.
м.Черкаси
- для одного мешканця багатоквартирного будинку - 36,88 грн.;
- для одного мешканця будинку приватного сектору - 46,20 грн.
м. Обухів
- для одного мешканця багатоквартирного будинку - 36,94 грн.;
- для одного мешканця будинку приватного сектору - 30,28 грн.
Нарахування за період 01.01.2022р. – 31.12.2022 р. ( із застосуванням наданих пільг, субсидій ) – 11102,5 тис. грн.
Оплата за вказаний період становить – 10632,9 тис. грн.
Відсоток проплати складає – 95%
Пільги надано по абонентам - 3955 осіб –268,3 тис. грн.
Субсидії надано по абонентам - 6035 осіб.
Фактична заборгованість за рік 469,6 тис. грн.
- Обходи абонентів з повідомленням про оплату –2856 (станом на 25.01.2023р)
- Укладені договори на реструктуризацію боргу – 18 на суму 18,5 тис. грн,
сума повернутих коштів – 41,5 тис. грн.
Кількість пред’явлених претензій – 49 , на суму – 57 тис. грн.,
Кількість рознесених повідомлень - інформацій щодо нарахування – 717 шт. (станом на 25.01.2023р.)
сума повернутих коштів – 60,7 тис. грн.
Подано заяв про видачу судового наказу –25 шт. на суму 39,96 тис. грн.
Інформація по СПД :
- Кількість укладених договорів – 587 шт.
- Місячне нарахування – 239,8 тис.грн.
- Заборгованість станом на 31.12.2022 року складає – 259,2 тис.грн.
Згідно Закону України від 15.03.2022 № 2120-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану":
з 01.04.2022 р. КП «Послуга « перейшло на систему оподаткування – Єдиний податок 3 групи зі ставкою у розмірі 2 відсотків;
- відповідно до норм законодавства на період дії воєнного часу КП «Послуга» звільнено від нарахування та сплати екологічного податку з 01.01.2022 – 31.12.2022р (Екологічний податок за 2021 рік сплачено в сумі – 333 тис. грн.);
-Земельний податок за рік 2022 рік сплачено в сумі – 54405,63 грн. заборгованість відсутня;
- Єдиний податок за квітень - грудень сплачений в сумі - 322419 грн.
- Здійснено оплату податку на додану вартість за І квартал 2022 року в сумі – 842тис.грн.
За результатом фінансово-господарської діяльності підприємства за 2022 рік прибуток по підприємству становитиме 585 тис.грн.
Отримані кошти за надані послуги автотранспорту – 176,1 тис.грн.
Витрати на придбання палива за 2022 рік становлять в сумі 4млн 390 тис.грн. Кошти отриманні від реалізації вторсировини – 46 050,44 грн.
Заборгованість по виплаті заробітній платі та нарахуванні - відсутня.
За аналізом наявного автопарку Підприємства та проведених затрат на придбання автозапчастин та ремонти для підтримання автопарку в робочому стані (використано коштів в загальній сумі 1 284 тис.грн).
За рішенням виконавчого комітету Прилуцької міської ради від 02.11.2022року № 271 виділені кошти на Поповнення Статного капіталу в сумі 2990000,00грн. на придбання машини. За результатом проведених відкритих торгів укладений Договір від 08.12.2022 року №12-02 про закупівлю у ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс»» машини дорожньої комбінованої зі змінним обладнанням (піскорозкидальне обладнання, відвал гідравлічний, тент) на базі шасі DAYUN CGC1120. 17 січня 2023 року зазначений спецавтомобіль доставлений перевізником в повній комплектації за призначенням на підприємство.
Відповідно до Договорів про організацію громадських та суспільно корисних робіт укладених з Прилуцькою міськрайонною філією Чернігівського ОЦЗ за періоди з 19.09.2022 року по 31.11.2022 року на виконання робіт з прибирання місць меморіальних поховань, недоглянутих могил на кладовищах міста, вантажно-розвантажувальних робіт, ліквідації стихійних сміттєзвалищ, облаштування фортифікаційних та захисних споруд залучені були безробітні, що перебували на обліку в ЦЗ в кількості 65 чол.
Директор КП «Послуга» Руслан НІЯЗОВ