Сучасні підходи до аналізу та самоаналізу уроку

14 березня 2024

13 березня 2024 року відбувся онлайн семінар-практикум для вчителів з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» з теми «Сучасні підходи до аналізу та самоаналізу уроку».

У теоретичній частині семінару консультант Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників Тетяна Караулова для учасників розкрила питання про те, навіщо потрібен аналіз та самоаналіз уроку та презентувала вчителям різні форми аналізу і самоаналізу уроку.

Якість і ефективність уроку залежить від уміння вчителя аналізувати  свої й чужі успіхи та помилки. Тому важливим  елементом педагогічної творчості є аналіз і самооцінка власного уроку. Це питання висвітлили в практичній частині семінару Людмила Макарова, вчитель Прилуцького ліцею № 1 ім. Вороного, здійснивши самоаналіз уроку з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у 5 класі з теми «Бути людиною», та Євдокія Бих, вчитель Прилуцького ліцею № 9, яка провела самоаналіз уроку з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»  у 6 класі з теми «Звички і здоров’я. Тютюн, алкоголь і здоров’я».

Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників дякує Людмилі Макаровій та Євдокії Бих за співпрацю і бажає подальших творчих злетів.

Переглядів:43