Воркшоп спрямований на підвищення рівня компетентності педагогів

02 квітня 2024

Фахівці двох Центрів (Інклюзивно-ресурсного та Професійного розвитку педагогічних працівників) 01 квітня 2024 року зібралися на воркшоп, спрямований на підвищення рівня компетентності педагогів ІРЦ з питання критеріїв оцінювання здобувачів освіти відповідно до вимог Нової української школи (НУШ). Адже НУШ впроваджується з 2018 року та передбачає цілком новий підхід до оцінювання. Які види оцінювання навчальних досягнень учнів є в базовій середній освіті? Що підлягає оцінюванню та як часто потрібно його здійснювати? Саме в цих питаннях намагалися розібратися фахівці інклюзивно-ресурсного центру, уважно вивчаючи представлені напрацювання з даної теми директора Прилуцького ЦПРПП (Світлани Чернякової) та консультантів (Тетяни Караулової й Ніни Лободи ).

Фахівці ПЦПРПП представили нормативно-правову базу, відповідно до якої відбувається розробка критеріїв й саме оцінювання досягнень учнів НУШ. Чітко розтлумачили поняття Модельної навчальної програми та Навчальної програми закладу загальної середньої освіти. Наголосили на зобов’язанні вчителя, згідно із Професійним стандартом за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 23.12.2020 № 2736-20, уміти моделювати зміст освіти відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів, добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання та розвитку учнів. Продемонстрували зразки календарно-тематичного планування, в яких зазначено оцінювання (очікувані результати та вимоги до обов’язкових результатів навчання), а також ознайомили із видами оцінювання, завданнями оцінювання, загальними критеріями оцінювання та адаптованими критеріями оцінювання навчального предмету й листком самооцінювання учня. В ході роботи у фахівців ІРЦ виникало безліч питань з даної тематики, на які консультанти та директор ЦПРПП досить чітко й змістовно надавали роз’яснення.

Зустріч пройшла змістовно, дієво й досить насичено, але всі питання не охоплено за браком часу. Тому заплановані подальші робочі зістрічі працівників Центрів з питання підвищення компетенції педагогів ІРЦ щодо оцінювання учнів відповідно до вимог Нової української школи (НУШ).

Фахівці інклюзивно-ресурсного центру щиро дякують керівнику, Світлані Черняковій, та фахівцям, Тетяні Карауловій та Ніні Лободі, Прилуцького центру професійного розіитку за можливість компетентної реалізації  запиту та співпрацю!

 

Вікторія Кабанець, директор комунальної установи

«Інклюзивно-ресурсний центр»

 

Переглядів:13