10 квітня 2024
10 квітня на базі Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників відбувся методичний коворкінг «Розвиток особистого бренду педагогічних працівників» (в рамках спільного засідання аукціону ідей заступників директорів з виховної роботи та молодих педагогів ЗЗСО та ЦНТТМ), який провела Людмила Гапченко, консультант КУ «Прилуцький центр ПРПП».
Питання особистого бренду є важливим як для молодих фахівців, так і для досвідчених педагогів. З поширенням інтернету та соціальних мереж вчителі мають можливість демонструвати свої професійні досягнення, експертність та створювати особистий імідж як фахівці в галузі освіти. Консультант наголосила, що створення особистого бренду допомагає педагогам залучати більше учнів, батьків і колег до співпраці, підвищує їхню впізнаваність та авторитет. Крім того, це може вплинути на кар'єрний ріст, відкриваючи нові можливості для участі у проєктах, семінарах, конференціях та співпраці з іншими установами.
У теоретичній частині коворкінгу учасники заходу активно долучилися до розкриття питання проблеми бренду, поглибили знання про самооцінювання, самоосвіту, саморозкриття, саморефлексію. Консультант грунтовно розкрила питання щодо розвитку професійної компетентності з формування особистого бренду та побудови його стратегії просування.
У практичній частині заходу консультант разом з педагогами побудували структуру бренду, визначили його формулу, чітко окреслили спільні та відмінні риси понять бренду та іміджу.
Під час проведення вправи «Фішбоун» вчителі вчились робити SWOT-аналіз власної професійної діяльності та зрозуміли, що потрібно стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень шляхом розвитку особистого бренду; постійно удосконалювати вміння приймати нестандартні рішення в ситуаціях ринкової конкуренції, уникаючи стереотипізації і шаблонів, та засвоювати нові професійні ролі і функції в сучасних умовах.
Педагоги у жвавому діалозі прийшли до висновку, що сучасна доба ставить нові вимоги: замислитися про свою успішність та конкурентоспроможність. Головною перевагою у конкурентному змаганні для сучасного педагога є його особистий бренд, він стає опорою і мотиватором, який формує фундамент українського національного духу. На завершення заходу заступники директорів з виховної роботи та молоді педагоги отримали чек-лист особистого бренду, який буде помічником та мотиватором у їхній професійній діяльності.
07-05-2024 | 13:25
07-05-2024 | 08:39
06-05-2024 | 15:19
03-05-2024 | 10:59
03-05-2024 | 10:28
03-05-2024 | 08:29
29-04-2024 | 16:10
26-04-2024 | 14:56
26-04-2024 | 13:05
25-04-2024 | 17:05
25-04-2024 | 10:34
25-04-2024 | 08:25