Вісник місцевої влади

07 березня 2014

Відбулося друге засідання 61 сесії Прилуцької міської ради

03 березня відбулося друге засідання 61 сесії міської ради, на якому було розглянуто 8 питань та ухвалено стільки ж рішень. Зокрема, розглянувши бюджетні питання, депутати ухвалили рішення про направлення коштів у сумі 80 тис.грн. із спеціального фонду міського бюджету за рахунок залишку коштів бюджету розвитку на початок року центральній міській лікарні для придбання медичних меблів та виконавчому комітету для придбання копіювального апарату в сумі 34 тис.грн. Також депутати ухвалили рішення про внесення змін у видаткову частину спеціального фонду міського бюджету за рахунок залишку коштів бюджету розвитку на початок року.

Міська рада ухвалила рішення про припинення діяльності комунального підприємства «Культурно-дозвільний центр» шляхом ліквідації. Цим же рішенням утворено комісію для здійснення ліквідаційної процедури підприємства.

Міська рада переглянула кількість та персональний склад постійних депутатських комісій

З метою зміни формату роботи міська рада переглянула кількість та персональний склад постійних депутатських комісій, про що депутати ухвалили відповідні рішення. Так, замість 5 тепер буде функціонувати 7 профільних комісій, а саме:
постійна депутатська комісія з питань регламенту, депутатської етики, законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян (очолить комісію Владислав Кіча);
постійна депутатська комісія з питань житлово–комунального господарства та управління комунальним майном ( голова комісії — Володимир Луцак);
постійна депутатська комісія з питань будівництва, земельних відносин, екології та природних ресурсів, яку очолить Ігор Гензель;
постійна депутатська комісія з питань соціально-економічного розвитку, планування, обліку, бюджету, фінансів та цін ( голова комісії — Олена Сотніченко);
постійна депутатська комісія з питань побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, підприємництва, транспорту, зв’язку та регуляторної політики ( очолить комісію Надія Дановська);
постійна депутатська комісія з питань освіти, культури, молоді, фізкультури та спорту (керуватиме комісією Євгеній Яценко);
постійна депутатська комісія з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення ( голова комісії — Ігор Кашпур).
У зв'язку зі зміною кількості комісій депутати внесли відповідні зміни і в Регламент Прилуцької міської ради 6 скликання.

За пропозицією Олександра Козика депутати уповноважили секретаря міської ради Дмитра Барнаша звернутися до міст-побратимів Прилук – польських міст Остроленки і Косцєжини та російського міста Бєлгорода щодо засудження агресії з боку Росії проти цілісності України та підтримки українського народу.

На черговому засіданні виконавчого комітету Прилуцької міської ради

04 березня під головуванням заступника міського голови Олександра Сивенка відбулося чергове засідання виконавчого комітету міської ради, на розгляд якого вносилося 8 питань. Спочатку була заслухана інформація начальника відділу культури і туризму міської ради Оксани Швидкої про хід виконання рішення виконавчого комітету від 29 січня 2013 року “Про проведення у 2013 році в місті Прилуки Року дитячої творчості”. Зважаючи на те, що всі передбачені планом заходи виконані в повному обсязі, виконавчий комітет зняв з контролю дане рішення.

Розглянувши клопотання директора ТОВ “Ритуальні послуги” Івана Руденка, виконавчий комітет затвердив вартість товарів і послуг на проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій та інвалідів війни по місту Прилуки. Загальна вартість поховання становить 1 тис. 337 грн.

Зареєстровано громадське формування з охорони громадського порядку — добровільну народну дружину “Козацька варта”

Виконавчий комітет відповідним рішенням зареєстрував громадське формування з охорони громадського порядку — добровільну народну дружину “Козацька варта”, 31 представник якої після проходження відповідних процедур матиме дозвіл на носіння травматичної зброї.
Як зазначив секретар міської ради Дмитро Барнаш, “Козацька варта” спільно з правоохоронцями забезпечуватиме охорону громадського порядку на території міста.
Координацію діяльності громадського формування здійснюватиме головний спеціаліст з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної, мобілізаційної та спецроботи міської ради Микола Пряма.

Секретар Прилуцької міської ради Дмитро Барнаш провів розширену нараду

05 березня секретар міської ради Дмитро Барнаш провів розширену нараду із заступниками міського голови, начальниками управлінь, відділів та завідувачами секторів міської ради, головами комітетів самоорганізації населення, керівниками державних установ та комунальних підприємств міста.
Начальник громадської приймальні міської ради Людмила Пашук ознайомила учасників наради з аналітичною довідкою Чернігівської обласної державної адміністрації щодо стану роботи зі зверненнями громадян у 2013 році.
Секретар міської ради Дмитро Барнаш уніс пропозицію щодо вдосконалення роботи громадської приймальні міської ради з метою надання можливості кожному громадянину через інтернет відстежувати розгляд його звернення.

На нараді слухалося питання про підсумки роботи управління праці та соціального захисту населення міської ради, про що інформувала начальник управління Ганна Малиш.
На управління праці та соціального захисту населення покладено завдання щодо вирішення проблем інвалідів, малозабезпечених громадян, багатодітних родин, дітей, позбавлених батьківського піклування, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС. Також управління контролює забезпечення дотримання трудового законодавства, удосконалення трудових відносин, виплати на підприємствах мінімальної заробітної плати.
На сьогодні управління обслуговує понад 40 тисяч жителів міста, з яких 18 701 пільговик, зареєстрований в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, що мають право на пільги; 5 724 одержувачі державних соціальних допомог і компенсацій; 4 701 одержувач субсидій; 4 635 інвалідів (із них 255 дітей) та інші категорії громадян.
Як зазначила Ганна Малиш, визначальний принцип роботи управління – працювати для людей. Саме тому відділ адресних та соціальних виплат працює без обідньої перерви, відвідувачі мають можливість записатися на прийом у зручний для них час. В управлінні працює дві „гарячі“ телефонні лінії, а саме: з питань призначення допомог (тел. 7-12-25) та з питань дотримання законодавства з праці ( тел. 7-11-50).
Протягом 2013 року спеціалістами управління проведено обстеження з питань дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці 82-х підприємств міста. Керівникам обстежених підприємств надано 434 рекомендації та пропозиції щодо усунення виявлених порушень чинного законодавства. Довідки про обстеження двох підприємств були направлені в Прилуцьку міжрайонну прокуратуру.
З метою соціального захисту найманих працівників, зайнятих на роботах з важкими та шкідливими умовами праці, у минулому році проведено 56 перевірок, за результатами яких надано 57 пропозицій.
Протягом 2013 року проведена атестація робочих місць на 17 підприємствах.
Постійно тримається на контролі питання погашення заборгованості із виплати заробітної плати.
На обліку в управлінні перебуває 5 724 одержувачі допомоги, яким призначено та виплачено 16 різних видів державної соціальної допомоги на суму 42 млн. 281,9 тис.грн.
На початок поточного року 4701 сім’я отримала субсидію по оплаті за житлово-комунальні послуги на суму 3 млн. 859,8 тис.грн.
Проведено нарахування виплат для безоплатного поховання 32 учасників бойових дій, 9 особам призначено компенсацію за здійснене поховання.
Станом на 01 січня 2014 року на обліку в управлінні перебувало 887 громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. Даній категорії населення у 2013 році профінансовано виплат на загальну суму 1 млн. 823 тис.грн., що на 136,6 тис.грн. більше в порівнянні з минулим роком.
У 2013 році 17 інвалідів отримали одноразову матеріальну допомогу; 248 інвалідів отримали 365 технічних та інших засобів реабілітації на суму 393,7 тис.грн., що складає 70% від потреби; 138 осіб отримали направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами; 2 інваліди були безоплатно забезпечені автомобілями.
У 2013 році щорічну разову грошову допомогу до 5 травня отримали 2 796 ветеранів війни на суму 1 млн. 705,8 тис.грн.

Відділ інформаційно-аналітичного забезпечення міської ради
Переглядів:136