11 квітня 2014

Вісник місцевої влади
від 11.04.2014 року


На засіданні виконавчого комітету Прилуцької міської ради


Утворено координаційний центр з надання допомоги переселенцям

08 квітня під головуванням виконувача обов'язків міського голови Дмитра Барнаша відбулося чергове засідання виконавчого комітету міської ради, під час якого було розглянуто 15 питань та ухвалено стільки ж рішень.

З метою забезпечення належного рівня соціального захисту і підтримки сімей переселенців з території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя виконавчий комітет утворив у місті Прилуки координаційний центр з організації соціальних виплат, допомоги, компенсацій, вирішення проблемних питань, пов'язаних з розміщенням та тимчасовим перебуванням сімей переселенців.

На координаційний центр покладено завдання сприяти забезпеченню розміщення переселенців, у тому числі й сімей військовослужбовців, які мають намір прибути до міста Прилуки; працевлаштуванню переселенців; забезпеченню реєстрації переселенців за визначеним місцем проживання та відновлення втрачених документів.

Очолить роботу координаційного центру заступник міського голови Володимир Назім.



Установлено нові тарифи

На підставі внесених змін до деяких постанов національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, у зв'язку зі збільшенням ціни для виробництва теплової енергії виконавчий комітет ухвалив рішення про встановлення нових тарифів на послуги централізованого опалення для бюджетних установ та інших споживачів (крім населення).

Комунальним підприємством “Прилукитепловодопостачання” буде здійснено перерахунок плати за послуги централізованого опалення для бюджетних установ та інших споживачів за новими тарифами з 01 квітня поточного року. Дане рішення набирає чинності з 26 квітня 2014 року.

Разом з тим КП „Прилукитепловодопостачання” до 25 серпня поточного року має подати на розгляд виконавчого комітету економічно обґрунтовані розрахунки на послуги тепловодопостачання для бюджетних установ та інших споживачів.

Дозволено здійснювати виносну торгівлю

Члени виконавчого комітету розглянули питання “Про впорядкування виносної торгівлі на території міста” та ухвалили відповідне рішення, яким дозволено суб'єктам господарської діяльності в період з 14 по 28 квітня здійснювати виносну торгівлю продовольчими та промисловими товарами до Великодніх свят біля власних або орендованих закладів торгівлі за наявності схем виносних торговельних об'єктів, погоджених з відповідними службами.




Для проведення публічних заходів передвиборної

агітації виділено приміщення

Для проведення публічних заходів передвиборної агітації виконавчий комітет визначив приміщення міського Будинку культури, Центру творчості дітей та юнацтва, філії міського Будинку культури. Копія рішення виконкому буде направлена Прилуцькій міській виборчій комісії та окружній виборчій комісії з виборів Президента України виборчого округу №212.


Зареєстровано в новій редакції

Розглянувши заяву голови громадського формування Олександра Рогового, виконавчий комітет ухвалив рішення про реєстрацію в новій редакції Статуту громадського формування з охорони громадського порядку “Прилуцька самооборона народної ради”.


Копію свідоцтва про право власності на нерухоме майно виготовлятиме

КП “Прилуцьке міжміське бюро технічної інвентаризації”

З метою забезпечення проведення державної реєстрації права власності громадян на нерухоме майно, реєстрація якого проведена до 01 січня 2013 року, відповідно до законодавства, що діяло на момент його виникнення, виконавчий комітет уповноважив КП “Прилуцьке міжміське бюро технічної інвентаризації” виготовляти копію примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого свідоцтва про право власності на нерухоме майно.


Про соціальний захист дітей

Начальник служби у справах дітей міської ради Людмила Кулій проінформувала про хід виконання рішень виконавчого комітету від 22 квітня 2008 року “Про організацію роботи щодо підтримки благодійної діяльності стосовно дітей” та від 12 квітня 2011 року “Про затвердження міського плану заходів з виконання у 2011-2016 роках Загальнодержавної програми “Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016 року”.

За інформацією начальника служби у справах дітей Людмили Кулій, у місті проводиться робота щодо соціального захисту дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Спеціалізоване формування “Служба соціальної підтримки сімей” проводить інформаційно-просвітницьку роботу з питань збереження репродуктивного здоров'я та формування відповідального батьківства. Варто зазначити, що протягом 2013 року в місті Прилуки жодна мати не відмовилася від новонародженої дитини.

Управління праці та соціального захисту населення міської ради здійснює контроль за своєчасним призначенням та виплатою всіх видів державної допомоги сім'ям з дітьми.

Для дітей та сімей соціально незахищених категорій щорічно проводяться благодійні акції, святкові заходи з нагоди відзначення Міжнародного дня захисту дітей, Дня усиновлення, Дня спільних дій в інтересах дитини та інші.

На сьогодні в місті функціонує 7 прийомних сімей та1 дитячий будинок сімейного типу, куди влаштовано 6 дітей-сиріт та 13 дітей, позбавлених батьківського піклування.

Члени виконкому взяли до відома інформацію начальника служби у справах дітей Людмили Кулій. Наступна інформація про хід виконання даних рішень буде заслухана у квітні 2015 року.



На особистому прийомі виконувача обов'язків

міського голови Барнаша Д.В.

09 квітня виконувач обов'язків міського голови, секретар міської ради Дмитро Барнаш провів особистий прийом громадян, на якому були присутні депутат міської ради Володимир Папазов, начальник юридичного відділу міської ради Валентина Горбач та посадові особи, до повноважень яких належить вирішення питань, порушених у зверненнях громадян. Прийом проводився в порядку черги з 09.00 до 13.00. На прийомі побувало 17 жителів міста. Зареєстровано 17 усних звернень та 2 письмових, у яких громадяни звернулися з питаннями щодо облаштування автономного опалення у квартирах, ремонту комунікаційних мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання, ремонту доріг, благоустрою міста та прибудинкових територій, житлових питань, питань торгівлі та ін. На 6 звернень виконувач обов'язків міського голови Дмитро Барнаш надав роз’яснення під час особистого прийому, по решті — дані доручення щодо їх розгляду посадовими особами міської ради. Про результати розгляду заявників буде проінформовано у визначений законодавством термін.



Адмінкомісія попереджає та карає порушників

09 квітня відбулося засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради, яка розглянула 8 протоколів, складених за вчинення правопорушень.

За порушення правил благоустрою міста (ст.152) комісія винесла постанову щодо накладення штрафу на порушника в розмірі 340 грн.

За куріння тютюнових виробів у заборонених місцях (ст.175-1) адмінкомісія винесла порушникам 4 попередження.

За статтею 179 (перебування на робочому місці в нетверезому стані) комісія винесла 2 постанови про накладення на порушників штрафу в розмірі 51 грн. кожному.

За доведення неповнолітнього до стану сп'яніння (ст. 180) адмінкомісія винесла постанову щодо накладення штрафу в розмірі 136 грн.



Про підсумки роботи зі зверненнями громадян

11 квітня виконувач обов'язків міського голови Дмитро Барнаш провів апаратну нараду з керівниками управлінь, відділів та секторів міської ради, комунальних підприємств, головами комітетів самоорганізації населення міста.

На нараді слухалося питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Прилуцької міської ради за І квартал 2014 року”.

За інформацією начальника громадської приймальні Людмили Пашук, протягом І кварталу до міської ради надійшло 528 письмових та усних звернень громадян, що на 10 більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Станом на 07 квітня поточного року 228 звернень громадян /або 43 %/ було задоволено, 150 звернень роз’яснено, 13 надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”, на 13 звернень надана відмова, 20 звернень перебуває на додатковому контролі, 104 звернення знаходиться на розгляді.

Через органи влади вищого рівня надійшло 57 звернень /за І квартал 2013р. таких звернень було 99 /, а саме: через Адміністрацію Президента України - 1зв. (10 за І квартал 2013р.); через Кабінет Міністрів України - 2 зв. (5 за І квартал 2013р.); через депутатів Верховної Ради України - 2 зв. (4 за І квартал 2013р.); через Генеральну прокуратуру України - 1зв. (також 1 за І квартал 2013р.); через Урядову гарячу лінію - 45 зв. (62 за І квартал 2013р.); через інші організації надійшло 6 зв. (18 за І квартал 2013р.). З них 47 звернень перебувало на контролі в обласній державній адміністрації.

Як наголосила начальник громадської приймальні міської ради, у І кварталі поточного року кількість звернень громадян до органів влади вищого рівня зменшилася майже вдвічі порівняно з І кварталом 2013 року. Це є свідченням того, що відновлюється довіра громадян до місцевої влади.

Найбільше звернень через органи влади вищого рівня надійшло з питань житлово-комунального господарства, соціального захисту та житлових. Також громадяни порушували питання охорони здоров’я, праці, заробітної плати, транспорту та ін. Усі звернення, які надійшли через органи влади вищого рівня, розглядалися вчасно та вирішувалися відповідно до чинного законодавства.

За І квартал до міської ради надійшло 25 колективних звернень /у минулому році за аналогічний період надійшло 28 звернень/. У більшості колективних звернень піднімалися питання ремонту доріг та тротуарів, зрізання аварійних дерев, відновлення вуличного освітлення, незадовільного опалення та виконання перерахунку за послуги тепловодопостачання, будівництва, транспорту, виплати заробітної плати та ін. Найбільше звернень надійшло щодо роботи комунального та дорожнього господарства - 132 звернення (125 - у І кварталі 2013 року); з питань соціального захисту населення надійшло 130 звернень (121 за аналогічний період минулого року). Щодо надання одноразової грошової допомоги надійшло 99 звернень, у решті заяв порушувалися питання оформлення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, роз’яснення норм законодавства щодо пільгових категорій населення та установлення статусу, що дає право на пільги. 81 звернення про надання матеріальної допомоги задоволене. По інших заявах були надані роз’яснення законодавчого характеру.

З житлових питань надійшло 99 звернень; у 58 зверненнях піднімалися питання щодо оформлення документів на перепланування житлових приміщень, затвердження площ квартир та будинків, упорядкування поштових адрес, а також вирішення спірних питань, пов’язаних із самочинним будівництвом та добросусідськими відносинами; з питань земельних відносин надійшло 26 звернень ; 19 звернень стосувалися з питань транспорту і зв’язку. У решті звернень порушувалися питання охорони здоров’я, зокрема, отримання ліків на пільгових умовах, питання праці та заробітної плати, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, діяльності виконавчих органів міської ради тощо.

Протягом І кварталу до міської ради надійшло 12 скарг / у І кварталі 2013р. - 9/. У скаргах порушувалися питання відмови у безкоштовному перевезенні пасажирів пільгової категорії, організації безпечного руху пішоходів у місті, незадоволення температурним режимом опалення багатоквартирних будинків; щодо діяльності керівників окремих структурних підрозділів міської ради та ін. Усі скарги були своєчасно розглянуті та вжиті відповідні заходи щодо усунення виявлених порушень.


Відділ інформаційно-аналітичного

забезпечення міської ради

Переглядів:130